Heb wel even gauw gekeken en voor mijn zoon een leuke sweater besteld van Vinginio. Mooi merk en blijft ook allemaal erg mooi, betaald wel eits meer maar goed het zei zo.
Dan helemaal, korting ben ik gek op en 70% helemaal. Heb nog even naar jouw foto gekeken en gestemd natuurlijk. Mooie foto, zoiets zou ik ook nog wel willen maken. Vind de andere foto's niet zo. Nou ben ik niet zo van foto's maken enzo. Bijv. de foto die bovenaan staat zou ik nooit maken. Maar is maar net wat je zelf mooi vind.
Ik hou ook niet zo van die zoetsappige foto's. Ik vind buikfoto's mooi maar dan wel op een kunstzinnige manier. In mijn album staan er trouwens nog een paar.
Babylove, hoop dat beeb nog even blijft zitten maar je longarts je wel kan helpen. En geen ervaring met je probleem hier helaas, kan je niet helpen. Dennismartine, lekker genieten van je verlof dan nu! Tonka, balen dat de hoofdpijn toch weer terug is.. Evenstar, hier bij Jasmijn ook tot 4 weken voor de tijd doorgewerkt, en idd, vond die 2 weken erna toch ook wel heel fijn. Maar merk nu dat het met Jasmijn erbij wel heel lekker was om eerder te stoppen.
ja daarom heb ik hem ook gewassen omdat ik de bekleding geruild heb..dus moest hem er toen ook afkrijgen en ga hem idd eerst wassen voor gebruik bij nieuwe ook niet gedaan hoor..al genoeg was
jeetje wat onwerkelijk ja ineens is iemand er niet meer...en vooral als ze al een beroerte had..en dus was het een signaal pfff lijkt me heel eng om zoiets mee te maken ..of als partner.. maar gelukkig met jou alles goed en sterkte de komende dagen!
hier ook hoor ervaring he! en nu weet je ook wanneer ze komen, en jij al helemaal!! en als ik het eerder ga doen ik het straks weer allemaal doe.. Maar de nesteldrang is nu hier ook aan het beginnen dus heb geen was meer dus dikke kans dat de babywasjes binnenkort hier ook gaan beginnen
haha raar he die dromen af en toe hier ook soms heel veel dromen.. eergister had ik ook een rare haha sprong een man van onder mijn bed boven op mij...en ik wist dat het niet goed was dus ikke natuurlijk help roepen...echter niet in mijn slaap maar dus hardop in bed haha ventje vroeg even wat er was hihi hij heeft me gered lol !
tuurlijk joh! wij hadden bij de juni mama's zelfs afgesproken dat de eerste die bevallen was hem wel mocht openen mama's topic dus..en iedereen daarin wel kon zetten als hij bevallen was voor feli's enzo..maar het echte kletsen pas begon toen de laatste ook bevallen was ...vond dat ook wel erg leuk! Maar zolang de laatste nog niet bevallen is blijven we hier ook kletsen hoor tot hij echt dichtgaat!
oww hier heeft hij dit al meerdere keren voorgesteld maar het lukte me laatst nog..vind beneden doen ook zelf fijner ben best gevoelig..haha en dan maar op de tast hoor benen mag hij wel doen
kijk dat bedoel ik waarom typ ik eigenlijk nog jij geeft ook dezelfde antwoorden hahaha maar vriend hier zal voorlopig niet helpen met scheren en schoenen pfff en sokken stom he hoe moeilijk dit nu allemaal gaat..maar hij kan dus ook ff nie
Even een kopietje van de bevallingslijst van de Januari mama's. De baby's vallen daar met bosjes uit de lucht hihi Bevallingslijst: Blaine (35+3) - 5 december 2009 - zoon Quinten (3176 gr.) Eleni (34+6) - 21 december 2009 - zoon Mason (2620 gr.) Eleni (34+6) - 21 december 2009 - zoon Ayden (2780 gr.) Rebbel (34+6) - 22 december 2009 - dochter Luna (2695 gr.) Nikkie80 (37+6) 23 december 2009 - zoon Tygo (....gr.) Nikkie 80 (37+6) - 23 december 2009 - dochter Sanne (.... gr.) Sjees (39+5) - 24 december 2009 - dochter Aylani (3450 gr.) Marieke (39+1) - 26 december 2009 - zoon Job (4570 gr.) Ruby82 (39+1) - 27 december 2009 - dochter Nadia (.... gr.) Ise (39+1) - 2 januari 2010 - dochter Jade (3500 gr.) Jada (39+4) - 3 januari 2010 - zoon Julian (3140 gr.) Hilli (38+1) - 5 januari 2010 - zoon Sam (3350 gr.) Butterfly (38+4) - 5 januari 2010 - dochter Melissa ( . gr.) Kareltje (39+4) - 6 januari 2010 - dochter Elise (3220 gr.) Mamanama (38+3) - 6 januari 2010 - dochter Tessa (3910 gr.) Er zijn al7 jongetjesen 8 meisjes geboren
oww fijn blijven liggen heerlijk dat zit er voor mij ff niet in nu...hopelijk straks weer komt nu ff allemaal op mij neer wat hij 's ochtends en 's avonds deed..ben ook elke avond vroeg al helemaal op! Maar ben dus ook extra blij dat ik nu in mijn verlof zit hoor als dat er ook nog eens bij kwam
Vanavond heb ik de eerste les van de cursus: EHBO bij Kinderen. Heb er zin in, wil zo goed mogelijk voorbereid zijn als ons beebje komt hihi
mijn ervaring auw en niet fijn..ingeknipt die broekjes en fam. vanuit werk grotere maten mee laten nemen..en zelf koop ik straks idd nog van die oma onderbroeken..want mijn eigen wil ik niet vies hebben hoor ! En dat is alleen voor in het begin, dus oma onderbroek en netbroekie erover..en daarna ook niet meer erover en uiteindelijk weer gewoon ondergoed. maar met al dat bloed is het handig om ff wat simpele goedkope lekker/los zittende undies te hebben ja!