34 is nog hartstikke jong.....en idd, dit wordt je 3e kind....En ja, als je op je 25e pas de man van je leven hebt ontmoet, dan is de 1e met 29 hartstikke netjes..... Zelf ben ik nu 3 jaar samen met mijn man...., na 6 maanden zijn we gaan samenwonen.....na 1,5 jaar begonnen met proberen zwanger te worden....na 9 maanden was het raak.....de 13e zijn we 3 jaar bij elkaar!!! time flies!!!
Absoluut, we waren er ook érg blij mee! En vind het alleen maar erg leuk voor Jasmijn. Hoop dat ze veel aan elkaar zullen hebben later. Had wel moeite om het te geloven, heb echt een hele batterij aan testen gedaan die eerste dagen (soms meerdere keren per dag )
Omdat Lisette en Marcus allebei met keizersnede geboren zijn. En geen hoor, ben wel blij ook al vind ik het wel heel jammer niet te weten hoe het voelt om natuurlijk te bevallen en je kindje direct bij je te hebben!
Ff rekenen hoor, vier namelijk al jaren mijn verjaardag niet meer dus vergeet het gewoon! Ja ik ben 27, en word dit jaar 28!
Dat lijkt me idd ook wel raar. Hier zit de kans er dus ook in dat het weer een ks wordt als beeb nog in stuit blijkt te liggen. Vind het dan wel raar idd dat je nooit een "gewone" bevalling hebt meegemaakt. Maar goed, het is niet anders, ik leg me er maar gewoon bij neer.
Wij kregen op ons 25e wat, zijn binnen een maand (!) gaan samenwonen. NA 2 jaar getrouwd en toen wilde ik kinderen. En toen... wilde hij wachten... en wachten.... en wachten.... grrrrr Gelukkig was ik de 1e ronde zwanger toen hij eindelijk 'ja' zei. Hij schrok zich lam. LOL
Ja, ik ben altijd supersnel zwanger (voor de 5e keer nu). HEt langst was Sven, 3e maand. Soms schaam ik me daar bijna voor als je hoort hoe lang het bij sommigen duurt! En deze was ongepland...
Ja, idd. Maar denk zelf dat ik in het jaar dat ik gestopt ben al eens een prille zwangerschap heb gehad. Maar we waren toen op vakantie en op 10 dagen overtijd werd ik toch ongesteld, heb toen geen test gedaan of zo. Maar was wel erg hormonaal bezig kan ik me herinneren. Zit trouwens een foutje in mijn vorige tekst, ik was nog net 32 toen ik de pil liet staan.
Nou ik ga voor jou duimen dat de kleine nog draait hoor! Net als jodelahiti muziekjes bij je doos afspelen, whahahahhaa!
Hier even een snelle hoi, heb visite dus moet er ook weer vandoor. Morgen nog 6 uurtjes werken en dan verlof JOEHOEEEE. Ben echt aan het aftellen. Hoop dat ik straks nog wat kan bijlezen.
... Ik heb volgens mij een beetje voorweeen ofzo... harde buiken met kramperig gevoel, om de haverklap gewoon. Menstruatie gevoel (laag), maar ook kramperige liezen/rugpijn. Ik zou het moeten bijhouden of het niet regelmatig is, dat doe ik nu natuurlijk niet, maar is het wel normaal ofzo?
Ja ik heb dat soms ook hoor dat gevoel! Lisette was ongelukje, Marcus 1e ronde raak, en deze weer een ongelukje!
Mijn vliezen waren thuis gebroken en Jasmijn had gepoept in het vruchtwater, dus moesten we naar het zkh. In de auto kreeg ik de eerste weeën. In het zkh aan de monitor en ze zeiden ons: de hartslag van de beeb moet ongeveer tussen de 100 en 160 liggen. Bij elke wee van mij (die uitsloegen naar 140) ging haar hartslag naar ca. 60. Ze dachten eerst dat het aan de band lag en wilden een elektrode op haar hoofdje plaatsen, maar daarbij kwam weer wat vruchtwater vrij. Toen werd er opeens overlegd met de gyn (had een co-assistent geloof ik) en werd het een keizersnee, OK was al klaar dus binnen een paar minuten was ik op weg, na een prik met de weeënremmer. Ruggenprik erin en voor ik het wist was ze er al. Zo gek, ik had het idee dat ze alleen nog maar op mijn buik aan het duwen waren om te bepalen waar ze moesten snijden, maar toen waren ze haar er al aan het uithalen dus . Maar ben achteraf wel tevreden hoe het is gelopen, ben vooral blij dat ze zo hebben doorgepakt en ik meteen doorkon. Jasmijn had ook hele goede apgar scores en ik vraag me af of ze dat ook had gehad als ze me eerst zelf hadden laten doormodderen.
Dat klinken als voorweeen ja... Als je merkt dat er regelmaat in zit moet je het wel even bijhouden op een briefje, ook als ze langer dan 1 minuut duren. Even lekker onder de douche gaan staan, meestal worden ze daar wel minder van!