Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    bloempje, gefeliciteerd met je aankomende huwelijk!!! romantisch!!! heel leuk!!!

nou waarom wij het vertelde??? foto zegt genoeg! hahahah zeg dan maar eens dat je te vaak bij de mac bent geweest:)

2. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    hoe moet ik dit in vredesnaam verbergen??? moet morgen weer naar school. nou zit gelukkig oud en jong door elkaar daar op school. maar zie er geen zwangere rond lopen :)

en dit met 5 weken?????????????????

het is al wel mijn 7e zwangerschap, zou dat echt schelen?? mijn vorige mk s gekregen met 7, 11 en 13 weken

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ esthertje

Ah wat een lief buikje!

@ marsab

Gefeliciteerd!
    Jij zat toch ook met je eerste in de MMM?

Hmz nou ja zie het morgen wel.. als er al iets te zien valt ;)

@ bloempje

Wat leuk!
    Gefeliciteerd!

@ knorretje

Ik zal morgen is een foto maken dat zegt net als bij Bientje al genoeg.
    Was zelfs al iemand naar m'n oma toe gekomen en had gezegd... gefeliciteerd he dat je dochter weer oma word van simone.
    Toen vroeg ze hoe weet je dat?
    Maar wilde ze niet vertellen.
    En hier weet bijna niemand het maar we doen er niet geheimzinnig over.
    Als iemand het vraagt dan zeggen we het gewoon.
    Als het mis gaat gaat het mis en zijn we dan ook heel eerlijk over.

@ bientje

Mooi buikje!

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ all: wij hebben het ook al verteld, omdat we al een jaar bezig waren. Mijn ouders en schoonmoeder + mijn zussen wisten van het bezoek naar het ziekenhuis e.d. Ze gaan het op een gegeven moment ook verwachten dat ej zwanger raakt. Je krijgt dan vaak van die pijnlijke vragen van: Nou, komt er bij jullie nog geen 2e??
    Nu ze op de hoogte waren van onze "toestand" kregen we veel medeleven en was het ook erg eluk om te vertellen dat het eindelijk raak was! Misgaan kan het altijd nog, maar dan kan ik hun steun ook erg goed gebruiken....

@ minimouse: wat gaaf een kitten, pas idd wel op met de kattenbak en eventueel vieze pootjes! Leuk hoor! :D

@ Astrid: altijd leuk je testen showen! hihi

@ viciousM: natuurlijk duimen we mee, hopelijk is alles goed!

@ meisje en tinetje: misselijkheid is erg rot idd, hopelijk is het snel over. Hier beginnen de vlagen helaas ook al te komen....:(

@ schatje: lekker uitrusten meisie! ;)

Welterusten allemaal, ik ga ook zo naar bed!

5. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    tja ik heb het verteld omdat ik dat soort dingen graag deel en het toch gaat opvallen dat ik bijvoorbeeld niet meer rook, bepaalde dingen niet meer eet en me misschien anders gedraag.
    dat kan ik toch niet voor mij houden.

daarbij was ik de vorige keer heel erg blij dat ik het al zo vroeg verteld had omdat ik toen een MA heb gehad, dan is het fijn om te delen.

gr laura

6. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    moontje: nee met mijn eerste was ik in de 3e ronde zwanger! Nu weer spontaan, gelukkig geen clomid oid!

7. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Bloempje: GEFELICITEERD!!! Zwanger het ja-woord geven. echt gaaf :D

@minimouse: Cute! Wij hebben ook een kitten van zo'n 4 maanden oud rondlopen, echt een droppie, en ontzettend knuffelig :)

@Knorretje: Voor mij zou de reden om het snel aan mijn ouders te vertellen zijn zodat ze kunnen delen in de vreugde, en me kunnen steunen mocht het foutlopen (wat niet gaat gebeuren, natuurlijk!) ;)

@bientjuh: Mooie buik meid! Is dat allemaal kind of ook opgezette darmen? :)

8. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    @knorretje: ja, ook inderdaad het delen van de vreugde, ik kan het gewoon niet voor me houden, ben sowieso niet gied in dat soort dingen verborgen houden voor mn familie en goede vriendinnen

@minimouse: oh...wat lief! Ik wil ook een klein katje maar mn vriend is helaas allergisch...flauw he?

@Bientjuh: wat heb jij al een mooie buik..lijkt me inderdaad lastig verborgen houden.. Volgens mij moet je morgen maar een hele wijde trui aan doen naar school;)

@viciousM: ik ga zeker voor je duimen!!

Ik ga nu lekker slapen..ik ben moe..bleh..morgen weer werken.

Dag dames!

9. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    @leeuwtje: Leuk blog heb je. Jemig..das een hele stap naat NZ verhuizen. Knap dat jullie dat durven...
    Mijn vriend zou ook heel graag willen verhuizen naar een land met meer natuur en ruimte (hij wil graag naar Zweden), helemaal nu vrienden van ons die stap ook daadwerkelijk gedaan hebben en naar Zweden zijn verhuisd. Sinds we daar een paar dagen geweest zijn zegt hij elke x als we het over zweden hebben 'zullen we ook gaan..tis daar zo mooi..we vinden wel werk,..' maar ik vind het allemaal toch wel wat te ver weg en zo..
    Ben 3 jaar geleden vanuit Groningen naar Zuid-Limburg verhuisd en vind dat eerst wel ff ver genoeg... Maar mischien ooit. Stoer hoor, dat jullie dat 'gewoon' gedaan hebben!

10. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @liedel: Dank je :) Emigreren is idd niet voor iedereen weggelegd, maar wij vinden het gelukkig de moeite waard! En je moet maar zo denken: Zweden is een stuk dichterbij dan NL ;) Wij wilden eerst naar Denemarken :)

11. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hey...
    zo klaar weer met werken! morgen dagje vrij!

@knorretje: ik heb het alleen verteld aan mijn schoonzus,moeder en een collega. dit ivm met bloedverlies en zorgen die ik maak.
    er even over praten met iemand anders is wel zo prettig. Maar anders had ik mij wel voorgenomen om het niet te zeggen.
    en ik vind het ook altijd moeilijk mensen die het vragen......
    wat moet je dan zeggen:)

meiden wat een buiken...
    ik heb wel iets dikkere buik (maar vooral darmen die van de rel zijn)
    kan wel makkelijker ..naja naar de wc!! heel prettig.
    zijn er veel meiden aan ferro geweest? ik wel.. wat een bende is dat.
    heb jullie nog tips voor voorkomen van laag hb ik eetgezond dus eigenlijk best raar zo laag telkens...

@viciousM ik duim voor je meid....
    hier alleen een verkleurde afscheiding, gelig of zo iets.
    mijn HA is op vakantie heerlijk hoor:(... ik ga morgen toch maar gyncoloog bellen om te overleggen.
    zal nu wel niet een eerdere echo gaan krijgen ook wel weer jammer.
    o zo misselijk als ik eve niet eet verschrikkelijk.... :S

mootje

12. minimouse

minimouse Niet meer actief

een kitten erbij word hem helaas niet.. ik vind het wel leuk, maar mn vriend is niet over te halen. hij mag de kattenbak lekker al verschonen! en dan gaat het zeker dubbelop! echt niet! en met een kleintje vind ie 1 meer dan genoeg. liever helemaal geen. maar heb m toch overstag gekregen..

13. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @minimouse: 1 of 2 katten: het geeft ongeveer even veel troep, en met een beetje mazzel slopen ze elkaar i.p.v. je meubels ;)

14. Kris34

Kris34 Niet meer actief

HIEPERDEPIEP voor BLOEM!!!

15. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Hey meiden,

Ik ga werken vandaag! Fijne dag hoor!

xxx

16. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    weet niet of ik nou misselijk ben van de zwangerschap of van het feit dat ik vanmiddag naar de gyn moet ...

iedereen die zijn echo vandaag heeft, veel succes!!!!!

tot vanavond!

17. puck24

puck24 Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

lekker weekendje gehad. Rustig aan gedaan. Gisteren heeft mijn zoontje overdag gewoon bijna 4 uur geslapen en wij ook heerlijk! Ik had het even nodig na al die gebroken nachten.
    Ik voel me goed. Soms iets misselijk maar lang niet zo erg als de afgelopen dagen. Begin ook steeds meer zelfvertrouwen te krijgen dat het wel goed zit. Maar door dat ik 2 weken heel misselijk ben geweest en het nu ineens afneemt is dat best moeilijk.
    Vandaag ga ik beginnen aan mijn koffers inpakken want zondag vertrekken wij heerlijk op vakantie naar Menorca. Kan niet wachten zeg.
    Donderdag mijn echo dat vind ik nog veeeeeeel spannender! Als die goed is kan ik echt van mijn vakantie gaan genieten.

Bloempje, meid gefeliciteerd!
    Leeuwtje, whauw nieuw zeeland. Te gek zeg!
    Meiden die voor een echo gaan, succes en heel veel plezier.

18. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Goedemorgen allemaal.
    Even snel een berichtje van mij. Ben er daarna pas weer rond 5 uur denk ik.

ViciousM en Scorpion hebben vandaag een echo zie ik.
    Ik hoop dat de echo er goed uit gaat zien voor jullie. Mijn duimen draaien.

Mochten er nog meer meiden voor een echo moeten, ook jullie heel veel succes en hopelijk veel plezier!!

Ik ga nu (misselijk) naar mijn werk :p

19. schatje1

schatje1 Niet meer actief

iedereen met een echo vandaag succes!

Had ik ook wel gewild haha

kusjes

20. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

morgen meiden,

Sorry geen zin en tijd om alles bij te lezen: iemand een weekend up date?

Deel Deze Pagina