Volgens mij wel, maar heb hier weinig ervaring met voorweeën. Werkelijk één keer last van gehad, de nacht voor de bevalling. Dacht toen ook echt dat het was begonnen, was helemaal teleurgesteld toen het na een paar uur weer ophield.
Ja kan me voorstellen dat je opgelucht bent! Heb soms wel eens het idee dat artsen en verloskundigen vrouwen te lang laten doorlopen, maar als het hartslagje naar beneden gaat is het niet goed natuurlijk! Na die prik met weeenremmers kreeg je toen ook minder weeen? Ik kan me herinneren dat ik ook een prik heb gekregen bij Marcus, maar ik heb absoluut geen idee meer waarvoor. En de weeen gingen gewoon door, dus dat zal wel niet... Hier ging het ook snel, ook al duurde het voor mijn gevoel wel heel lang.
Ja, die weeënremmer werkte prima. Volgens mij waren ze al over toen ik op de OK lag, maar nu had ik ze natuurlijk ook niet zolang gehad (even zien, we gingen tegen 10 voor 11 thuis weg volgens mij, en 12 uur kreeg ik de ruggenprik. Dus zal iets van kwart voor 12 geweest zijn dat ze die weeënremmer erin hebben gejast).
Vond het bij mij juist héél snel gaan, moest de hele nacht kijken in het wiegje om te beseffen wat er was gebeurd. Heb ook niet geslapen meer die nacht...
Heerlijk dit geklets........Maar als je toch een dag niet kan bijlezen, is het echt niet te doen......Maar wel leuk.....Moet je nagaan als iedereen straks verlof heeft......Maar vindt het wel gezellie, en zo krijg je ook nog eens handige tips en dergelijke!
Evenstar, klinkt als voorweeen. Inderdaad ff rustig onder de douche of lekker in bed. Als ze langer duren dan 1 minuut of echt pijn doen, moet je wel ff bellen hoor! Ik ben weggggggggggggggggggggggggggg Tot morgen
Ja ik ben delen van mijn bevalling wel kwijt hoor, voornamelijk door de pijn die ik had. Ik kwam 12 uur het ziekenhuis binnen en om half 4 is Marcus geboren. Heb een poosje nog mooi de weeen op kunnen vangen maar op een gegeven moment ging het niet meer goed en wat er toen precies gebeurd is... Ja ze hebben een catheter ingebracht, niks van gevoeld. Wel 6x mis geprikt voor het infuus, niks van gevoeld. En een prik gehad, maar verder was ik zo in mijzelf gekeerd en gefocust om de pijn op welke manier dan ook op te vangen, ik weet het gewoon niet meer!
Ja misschien omdat het de 2e was dat ik het meer door had, maar ik heb ook niet geslapen van de adrenaline die door mijn lijf gierde hahaha!