Hihi zo ben ik van plan mijn aakomende week in te plannen. Eerst eens even lekker rust in dat lichaam van me. Weet denk ik nu al dat ik maandag niet stil kan zitten. Dan kan ik ein-de-lijk mijn babykleertjes gaan wassen, maar ach dat nemen we dan maar voor lief
Mmm, heerlijk vooruitzicht..........Je moet vooral lekker aan jezelf denken en doen waar je zin in hebt....Af en toe iets in huis doen en voor de rest vooral genieten van de tijd die je nog hebt met de baby in de buik....Voor je het weet is de kleine eruit en ziet je leven er compleet anders uit....Dus nog even rust....Enjoy!!!
Ik ga er vandoor..... Eten voorbereiden, en dan ff een wandelingetje maken ofzo....Ben zo duf na zo'n dag thuiszitten....Leuk hoor verlof, maar ben het niet gewend om "niks" te doen.......Is toch niet helemaal mijn ding....Gelukkig het weekend genoeg te doen...... Fijne avond! Liefs Martine
Whoepieee...lekkere muziek...bij mij mag er nog metallica, Rage against the machine, System of a down en guns n' roses bij ofzo... Love it & like it
@belliebel: VERLOF! Jippie, nu genieten!!! @troeltje: heb niet zozeer het gevoel dat er iets tussen mijn benen zit, het zit hoger, maar wel onder de navel... maar ze zeggen toch altijd dat als je het gevoel hebt dat je iets verkeerds gegeten heb, dat dat het begin van de bevalling kan zijn??? hmmm... tis nu weer weg hoor, ik hou het gewoon in de gaten... ik kan nog lopen haha... en ik moest ff hard lachen om jouw berichtje van misselijk en vic's reactie erop... ben je misschien zwanger? hahaha... humor! @vic: wat een gedoe allemaal... hopelijk komt er snel duidelijkheid voor jouw! Sterkte! @knorretje: het filmpje is volgens mij wel grappig geworden, alleen is het zo 'gemaakt' haha... beetje in het kamertje kijken en in de kastjes etc. hebben we allang gedaan natuurlijk, maar nu nog een keertje voor de film he haha... ben benieuwd hoe ie uiteindelijk gaat worden! Ach, leuk voor later en heerlijk toch zo'n lui-dagje! Je hebt het zwaar verdiend! Beetje jammer dat je nog wel 27 rapporten moet nakijken Succes! @iedereen: eetsmakelijk allemaal. De pannenkoeken hier waren heeeeeeeeeerlijk! @boni: lekker zo'n dagje Ikea! en aardig van boniman om de vloer in de was te zetten. Hebben mannen ook een soort van nesteldrang? haha... @msl: kon hier ook een tijdje niet op zw. p komen en meerdere volgens mij niet, dus lag niet aan jouw verbinding! @guppekop: hoe smaakte het aangebrande draadjesvlees? haha Zoooo het is me gelukt om weer een btje bij te zijn... Wat zal ik nu eens gaan doen?
Jeetje al 1 cm. ontsluiting... dan neem ik aan dat het niet langer dan een week meer duurt? Of kan het dan nog wel weken duren?
Balen dat je zo'n hoge bloeddruk had, hopelijk zakt hij nog ietsjes. Wel super dat de kleine mooi op schema loopt En gefeliciteerd, 10 jaar alweer
ja dat is zo. hij was wel beetje boos hoor, dat het vlees aangebrand was omdat ik "achter dat rotding" (laptop) moet zitten. ben benieuwd oftie straks nog boos is astie weer binnen komt
Dat kan natuurlijk ook wel voor een keer, al heb ik zonder vlees nooit genoeg gegeten haha... Hoe is het op de boot? Waar vaar je nu?
beetje extra pap en vanaaf extra veel chips, jammie hier binnen lekker warm, buiten koud en spiegelglad door ijs wat is vastgevroren aan dek dus maar niet buiten geweest vandaag. Zijn nu in stad groningen, sluis en schippersvrouw met de kinderen oppikken en dan zullen we nog wel stukkie verder varen, tot uur of 11 denk. En dan maar hopen dat er morgen nog gevaren word over hte ijsselmeer, want daar zijn ze vanmiddag gestopt met de ijsbrekers te varen en kijken ze morgenochtend verder of ze nog gaan of niet. word dan sowiso convooi varen dus ben benieuwd. Verwacht alleen niet dat we op tijd in belgie gaan zijn volgende week ast zo doorgaat
Daarom, vanavond weer lekker zondigen met chips etc. haha... Jah is wat met al dat ijs zeker... vriend van mij is ook schipper, komt uit Nieuwegein(oorspronkelijk Rotterdam volgens mij) misschien ken je em wel? Hij heet: Remko Maar hoe ga jij dat straks dan doen als de bevalling begint en je bent ergens midden op zee? of vaar je op meren en rivieren?
heb van de week al 3 dagen met 1 zak gedaan ipv 1 avond dus gaat al vooruit ja best herrie hier binnen, al die ijsschotsen die botsen tegen het schip. Ik ken em niet maar misschien dat wim het wel weet als je ook een naam van het schip weet? wij blijven op de rivieren dus kan er dan als het goed wel snel genoeg af hoor. al vind ik het niet echt fijn dat ik nu nog niet weet welk ziekehnhuis het gaat worden als het zover is
Wel spannend dan als je van te voren niet weet waar je bevalling precies gaat plaatsvinden... dus is nog een 'verrassing' in welke plaats jullie kindje ter wereld komt haha... Het schip van Remko heet: Explorer (geloof ik) hij doet ook binnenvaart...