hey ben der weer pc deed wat raar. ben nu alleen met de kids ze zijn echt moe kleine mannetje naar school geweest en daarna gelijk naar judo en men meissie die kwam gebroken thuis had flink gedanst en gefeest op school. ze hebben al lekker gegeten ga zo de afwas doen en beetje het huis opruimen en dan lekker onder de douche heerlijk en dan duik ik later men bed weer in.
ja inderdaar, als het volgende week komt, word het waarschijnlijk een Belgje. maar we zien wel hoor, er zijn overal ziekehuizen met dokters die je kunnen helpen Kzal het aan wim vragen oftie die kent. Hij weet vaak wel scheepsnaam met alle afmetingen maar de mensen niet
Ik ga zo ook nog ff op de bank hangen, tijdschrift lezen en wat tv kijken. Kom tussendoor nog wel even koekeloeren hier, de computer blijft gewoon aan staan... X
Haha, ach Belgje kan ook leuk zijn... mijn schoonouders komen oorspronkelijk uit Belgie en mijn man heeft een Belgisch paspoort (al is ie zelf in Kerkrade geboren) dus ons kindje heeft toch ook een btje Belgische bloed hihi... Vraag maar jah of hij Remko kent... zal wel grappig zijn... Nou, ik ben ff ergens anders... fijne avond nog! (K)
bij mij staat de pc en de laptop aan ga nu opstaan men kleine meid is op de bank in slaap gevallen ze gaat normaal om 19.00 uur naar bed maar jah in de weekend hoeft het niet van mij alleen door de weeks wel maar jah zo zie je maar weer ze is echt moe men kleine prinsesje ga der nu op bed leggen tot zo
Hier ligt mn meissie ook in bed. Normaal half 7/7 uur maar was nu 18.15 uur. Kon het echt niet meer rekken. Nu ligt ze lekker te slapen. Dus kan mama hier zometeen de ravage opruimen... Het lijkt wel alsof hier een speelgoedbom ontploft is. Maar ach moeten wel kind kunnen zijn natuurlijk. Scheeld al dat je het zo oppakt en de mand in en klaar... hihihi Verder is me kleine ventje nu weer rustig, behoorlijk druk geweest. Drukt ook steeds me maag/longen fijn, daardoor kortademig en misselijk... heel weinig eetlust dus. Net ff lakentje gestreken, en dekens gewassen dus kan zometeen het ledikantje ff opmaken. Het begint nu toch echt op te schieten, morgen 34 weken...
nou meissie had ik in haar bed gelegd is ze naar men bed toe gelopen en lekker fijn op mama's plekje gaan liggen daar ligt zo toch het lekkerst lijkt het wel ga nu snel douchen en dan leg ik haar gewoon in haar eigen bed meissie van 7 jaar en toch nog sjoo eigen wijs heb er net gezegd lekker in je eigen bedje zegt ze heel hard nee mama hier liggen. maar als ik dat doe dan komt men ander aapje ook uit zen bed en dan wilt hij hier ook komen liggen en dan lig ik weer niet lekker in men bed slaap graag uitgebreid.
Hey meiden, dacht ik vanmorgen lekker hier te komen kletsen. deed de hele pagina het niet. begon me er toch aan te irriteren.:x hoezo last van hormonen hahaha afgelopen nacht had ik het niet zo lekker. had zo`n last van me buik en me been ging daarbij ook nog mee doen omdat er waarschijnlijk een zenuw klem zat. dus ben maar om 3.15 onder de douche gekropen en daarna maar beneden tv gaan kijken om manlief ook wat rust te gunnen. was daarvoor al aan het woelen en draaien waar hij steeds wakker van werd. om 6.00 ben ik toen maar weer eens even naar boven gegaan en heb zo toch nog een paar uurtjes geslapen. maar zo te lezen hebben meerdere last van een gevoelige buik. blijkbaar hoort dat er dus bij. guppekop, het lijkt me best wel spannend dat varen terwijl je aan het einde van je zwangerschap loopt. ik zou het niet kunnen zou alleen maar aan het stressen zijn of ik wel optijd in het ziekenhuis zou komen mocht het zover zijn. buddy belliebel, lekker dat je nu ook verlof heb. heb je ook echt verdient en nu genieten he! @ soesjes. ik ben vanmiddag ook maar soesjes gaan halen. vind het een leuk idee omdat met chocolade en muisjes te versieren. en erg handig omdat je het van te voren kan maken. echt een super idee melek doe je wel rustig aan. verlof betekend niet dat je als een gek aan de gang moet. je moet ook wel uitgerust aan je bevalling kunnen beginnen. vicious, wel fijn dat je leverwaardes goed waren. helaas nu wel weer veel onzekerheid voor je. wanneer hoor je wat de artsen hebben besloten. verder ben ik de rest eigenlijk kwijt. sorry daarvoor.
Ik ben nu al aan het genieten, al besef ik nog niet heel erg dat mijn verlof in is gegaan. Denk dat vooral de eerste week op "vakantie" zal lijken. Ik moet wel zeggen dat er een last van me schouders is gevallen nu ik voorlopig niet meer hoef te werken. Was er gewoon zo klaar mee. Zal vannacht in ieder geval lekker slapen denk ik.
Guppekop, lijkt me spannend zeg dat je niet precies weet waar je gaat bevallen! Wel een heel avontuur lijkt me! Babylove, hihi wel schattig dat ze naar je bed kruipt. Je dochter is 7 en hoe oud is je zoontje? Mama, lekker dat Jaylinn al op bedje ligt, kan jij ook ff rusten! Ladytijger, als je niet online komt moet je gewoon naar hyves komen, heb ik daarstraks ook gedaan want ik raakte ook gefrustreerd hahahahaha en toevallig was knorretje daar ook! Zo hier ook 2 boefjes op bed! Daarstraks heeft Marcus het huis gedweilt, hahaha hij kreeg de mop te pakken en liep ermee door het huis. Gelukkig was ie droog anders kregen we glijpartijen hier, maar hij had de lol van zijn leven!
Nou hier is vanmiddag kraamzorg langsgeweest. Was een erg leuk gesprek. Een vriendin van mij komt waarschijnlijk kramen hier. Vind het wel erg leuk dat ze komt. Verder vond ze alles er goed uitzien. En zoals verwacht kan ons bed inderdaad niet op klossen. Het worden dus bierkratjes. Harde buiken nieuws, tja er komt er regelmatig 1 voorbij. Maar zolang er geen echte regelmaat in voorkomt maak ik me geen zorgen. Kleine is weer behoorlijk actief, alsof de kleine uk trappelt van bleiheid dat mama eindelijk rustig aan kan gaan doen.
ik kan er ok voor kiezen om bij mn ouders te gaan zitten die laatste weken maar dat zie ik helemaal niet zitten omdat er nog 5 tot 7 rondlopen (afhankelijk van de dag), dan kom ik nog niet tot rust en dan heb ik weer zenuwen of wim wel op tijd is dus blijf gewoon aan boord zolang het kan
jaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben bijhijjj! toch aardig wat pagina's terwijl die eruit lag... ik ga nog ff reageren nu maar eens in 1 berichie!
binnenkort zijn ze alle twee jarig ze zijn ook alle twee in februari geboren men zoontje op 1 februari en men dochter op 26 februari zijn ze weer een jaartje ouder gaat ook zo snel
Belliebel, wat leuk dat je vriendin komt kramen! Guppekop, ik zou lekker bij je vent blijven hoor! Babylove, mijn dochter is ook in februari jarig. De 17e word ze 5. Dit jaar geen kinderfeestje, dat ga ik niet trekken na een keizersnede. Misschien later dit jaar, maar dat zie ik nog wel ff!