Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sonja165

Sonja165 Actief lid

25 feb 2009
    161
    0
    0
    Goedenmorgen zwangere lady's . Wat word er een hoop getypt hier zeg ;) Voor de nieuwe welkom hier en geniet van je zwangerschap..
    Nou de kwalen beginnen hier nu toch echt te komen .. Ik hou haast geen eten of drinken binnen, ik durf zelfs niet zo goed te eten :( T komt er toch met dezelfde vaart weer uit .. Voel me best wel trillerig dus ... Morgen voor het eerst naar de Gyneacoloog en als dat goed is allemaal ben ik ook wat geruster .. Tuurlijk slik ik wel vitamines met foliumzuur.. Maar kanonnuh dat zo'n klein hoopje je zo beroert kan laten voelen zeg :$

Succes voor de andere dames

2. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    ViciousM en Scorpion succes met de echo!!

FutureMama: hopelijk is de misselijkheid snel over.

Hier ook weer een beetje misselijk op werk. Blegh...

3. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Bloempje gefeliciteerd!!!!! Hoe ben je ten huwelijk gevraagd?

Veel succes met de echo's vandaag!! Vandaag toch?? Viciousm en scorpion? Of was het woensdag? Zal zo ff in de agenda kijken.

Ik voel mij goed. Dit weekend wel misselijk geweest.
    Straks weer aan het werk, pff geen zin.
    Morgen vk, spannend hoor,. Mijn zus was flauwgevallen met bloed afnemen, dat zie ik mijzelf ook wel doen hhahaha. Gelukkig gaat mijn man mee.
    Fijne dag

4. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    wow een huwelijksaanzoek!!! gefeliciteerd!!
    Meiden met de echo's succes!
    Liefs Hanneke

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Bloempje GEFELICITEERD met je verloving!!!!

@ Echo dames succes en hopelijk veel plezier!

@ Hier, druk weekeind gehad. Maar erg leuk. Loop nu wel met mitella rond. Ivm sleutelbeen auwa.

@ nog nieuwe erbij? WELKOM!

6. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sorry, ik kom even een egoberichtje plaatsen.
    Ik zal voorlopig niet meer zoveel online zijn....... heb even wat tijd nodig.....

Gisteren in de middag kreeg ik plots wat bruin bloedverlies en ik had er een heel slecht gevoel bij. Ik kon meteen komen voor een echo, en er was niets van een zwangerschap meer te zien in de baarmoeder........... Ik heb nog bloed laten prikken voor het HCG gehalte en dat was laag gelukkig dus hoeven we niet bang te zijn voor een BBZ. A.s. donderdag moet ik nog eens terug voor controle.
    Waarschijnlijk is het al vroeg misgegaan.........................

We zijn er kapot van, we hebben 2 weken in zo'n droomwereld geleefd.

Muurtje wil je me svp van de bevallingslijst afhalen en bij MvM lijstje en ons vlindertje bij de februari vlindertjes willen plaatsen. BEDANKT!!!

Meiden allemaal heeel veeel succes met jullie zwangerschap, ik kom zeker spieken om te kijken hoe het allemaal met jullie gaat!!

Sabrien

7. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    @iedereen met een echo: succes en veel plezier!

@muurtje: sleutelbeen? mitella? wat is er gebeurd?

gr laura

8. Hey meiden, hier meld zich een misselijk bloempje. Voel me echt gaar. Ik ben moe, stijve nek en ben misselijk en dat gaat ook niet over als ik eet. Oh ja en ik heb hoofdpijn! Klaag klaag klaag hihi wat een muts he?

Over het trouwen, bedankt voor al jullie felicitaties echt hartstikke leuk!!! Er werd gevraagd hoe hij me gevraagd heeft. Nou 's avonds na het eten zei hij zullen we met de hond naar het park gaan om haar even lekker te laten rennen? Dus ik zeg, is goed. Lopen we daar door het park zegt ie, kom we gaan even op het bruggetje staan. Staan we daar op het bruggetje een beetje over het stromende water te kletsen, gaat ie ineens op zijn knieen en haalt een ring tevoorschijn!!!! Ik moest eerst heel erg lachen, volgens mij van de zenuwen en heb toen ja geroepen en hem om zijn nek gevlogen. Hihi was zo leuk. Maar het moment was zo snel voorbij. Voor ik het wist waren we het park alweer uit en op weg naar zijn ouders voor de koffie hahaha

9. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    @sabrien: jeetje zeg! das niet niks! heel veeel sterkte in ieder geval......

gr laura

10. Sabrien, meisje wat erg voor jullie!!! Heel veel sterkte en een dikke knuffel

11. minimouse

minimouse Niet meer actief

goeie moggel!
    bah misselijk! vriendlief komt zo thuis met broodjes.. maar ben nu al misselijk! en ons poesje is zo lief.. zit de hele tijd met me te spelen! hihi.

hoe is het verder met de rest? echo meiden SUCCES!!! ik ben benieuwd! over 2 nachtjes mag ik ook! jippie!

nou ik zal koffie maken en thee voor mezelf.. hihi

tot later!!

12. Sabrien, ik heb je een plekje gegeven bij onze vlindermama's.

13. minimouse

minimouse Niet meer actief

och sabrien!! ik lees het nu pas.. waren nieuwe berichtjes toen ik m typte..

wat vrezelijk voor je! echt naar! heel veel sterkte..

liefs

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Sabrien! Wat ontzettend! Heel veel sterkte! Dikke knuf en heel veel liefs!

@ Bloem, ik heb begrepen dat jij het verzoek van Sabrien hebt omgezet? Dank je...

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mitella, sleutelbeen. ben toch de dag dat ik er achter kwam dat ik zwanger was. Met de motor omgevallen? Nou, huisarts zegt uit de kom geweest aan de kant van het borstbeen en de fisio zegt; Ik voel een scheur in je sleutel been! Mitella om! Dus ik doe braaf wat fisio zegt. ging naar fisio ivm nog steeds pijn. Misschien dat ik mijn arm fout was gaan gebruiken na val... En toen zei hij dus dattum.

16. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    @muurtje: aha vandaar dat had ik even gemist, dat je omgevallen was. tja kan gebeuren, wel balen natuurlijk!

sterkte in ieder geval.

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Ach.. komt wel goed. ik heb er alleen zo'n last van. En het vervelende ik ben rechts... en raad eens... ja ik hang met rechts in een mitella...

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Laura, hoe is het met jou? Hoe voel je je? He! trouwens hoe reageerde je mannetje trouwens om dat je zwanger bleek te zijn? heb ik allemaal niet mee gekregen.

19. puck24

puck24 Niet meer actief

Heel veel sterkte Sabrien....vreselijk dat dit is gebeurd

20. Zit op m'n werk en voel me zo ellendig. Wie heeft er tips tegen misselijkheid? Zijn er ook tabletjes voor?

Deel Deze Pagina