Ja dacht al dat jij dat was. Jij leek me niet echt zwanger en je zusje naast je ook niet. En je zusje naast je leek me ook wel een stuk jonger dan ik dacht dat jij bent (snap je me nog )!
hihih neeee ik ben de oudste dan komt men zusje die naast men mams zit en dan komt men jongste zusje die naast me staat
Ik zit zo eens te lezen he.. en eh.. hebben jullie nou allemaal pijnstillers gehad bij eerdere bevallingen? Ik was nog in de veronderstelling dat dat meestal niet nodig was.. maar dan ben ik dus heel naïef?? Oh jee..
goeiemorgen kan niet slapen dus dacht spiek ff hier Sem alweer om 06:00 wakker gaaaaaaaaaap en Eva hoor ik nu al en had gistermiddag geen zin om te slapen en vannacht niet...maar druppeltjes gegeven want er komen 4 kiezen tegelijk...auwie... lees nog ff bij en ga dan douchen/aankleden Sem moet weer om 9.15 dansen! fijne dag alvast dames en doe voorzichtig in de sneeuw!
hmm ik zou zeggen links onder in verwachting? maar ja zie van niemand een buikje daarnaast jullie mam... En je zegt waar sta ik dus gokje uit 2, de rechtse? omdat die de oudste lijkt...en je hebt het over je zusjes dus ga ik ervan uit dat jij de oudste bent? En hoever zit ik ernaast?? hahaha
veeel plezier bij de Ikea altijd leuk Hopelijk komt vandaag mijn bestelling gedeeltelijk dan aan bij babydump! Daar hadden ze het ook niet helemaal begrepen..communicatie is daar verrrr te zoeken! En ik wil ook zooo graag naar de kapper! zucht..
hier 1 thuisbevalling einde ziekenhuis 7h en 2 thuisbevalling helemaal 4,5h Beide zonder pijnstilling
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (1 leden en 0 gasten) ‎bwtje goh haha Ik denk dat ik maar eens ga douchen en aankleden
Goedemorgen Vandaag 34 weken!! Jeeeee schiet op. @ vic eerste pijnstilling nu ga ik voor zonder. @ hier weer net aan de deur gebeld door een buurvrouw van 1 hoog. Ze hebben alle boxen beneden opengebroken. Begint goed..... grrrrr dus ga nu snel douchen, me vader komt er ook aan. juliie horen nog van mij. owja verwarming ging rond 11 uur ineens weer aan, zonder monteur, dus is lekker warm hier.
Goedemorgen! Gisteravond lekkere avond gehad, ben het nieuwe huis van een collega wezen bekijken, was erg gezellig. Gelukkig kon je hier goed rijden, alleen vandaag waait het heel hard. We zullen wel zien wat de dag ons brengt... MSL: mooie website! Mammamia, nesteldrang voor mannen, dat weet ik niet maar boniman had lekker een weekje vrij en dit klusje moest alweer een tijdje gebeuren dus vandaar. Mama25, hoop dat je verwarming al is gemaakt! Brrr, is er niet het weer voor om zonder te zitten nu.. Ah lees dat hij het wel weer doet, gelukkig! En balen van de boxen, hoop dat er niets weg is.. Angelsfire, hier ook maagzuur, laatste dagen weer meer last van. Maar nog steeds helpt een glas melk wel aardig gelukkig. Troel, ben blij dat het muntje is gevallen bij jou
Me vader is net weer weg, mijn box zit gelukkig nog dicht. Alleen naast mijn box hebben ze ingebroken.
Pff wat een gedoe mama25!! ... bij ons zat er laatst een junk in het portiek en die heeft geprobeerd de deur van de buurvrouw in te trappen. Wat een held. Niet gelukt maar dat meisje woont alleen, echt niet leuk... Is je verwarming echt heel? Bij ons hebben we wat dingen gehad een tijdje terug, zat er een grote luchtbel in een bocht in de verwarmingsbuis. Het is een oude jaren '30 woning (ja romantisch, maar ook supertochtig). Wij hadden het kouddd!!! Hier gebroken nacht (helaas is mijn maag toch weer in de verdrukking aan het komen, kindje wel ingedaald, maar ook door groeien denk ik dan, dus ik zit weer regelmatig 's nachts overeind met een slok zuur. Nu naar kapper en Ikea voor de laatste dingetjes, dan alles wassen en vluchttas maken.
Goeiemorgen meiden! Ik heb als een blok geslapen! Vanmorgen om kwart over 7 hoorde ik Marcus ff, maar die viel ook weer in slaap en Lisette werd even later wakker en bleef lekker spelen in d'r kamer, dus ik heb tot half 9 gelegen! Heerlijk! Ben ook helemaal kapot van die weeën gisteren, toch best een inspanning! Vandaag word er slecht weer voorspeld, zo ff kijken in wat voor mate, ben toch niet zo gerust als Fred onderweg is met dit weer!
goede morgen heb hier ook redelijk geslapen meisjes waren ook pas half 9 wakker heerlijk en de een zit nu heerlijk met haar barbies te spelen de ander in de box met litte people houtkachel is lekker aan zo nog even een wasmand opouwen en dan is de was aan de kant heb begin van de week nog even 2 pyama's besteld en onderbroeken hoop dat ze vandaag binnen komen kan ik de vluchttas ook verder klaar maken. tjee de vorige keer was mijn kleine meid er nu gewoon al maar goed heb de 34 weken gehaald nu elke week dat ik nu verder kom ga ik van genieten boni het waait idd erg hard er wil zo nog wel wat komen hier en bij jou ook maar of er zo veel komt als ze hebben gezegd we zien wel heb mooi voorraad in de koelkast enz. mama 25 gelukkig hebben ze niet jou box opengebroken en fijn dat de kachel het doet. volgens mij was het troeltje maar had je gisteren dan echte weeen of waren het voorweeen.
goede morgen meiden, vannacht eindelijk weer eens lekker geslapen. ondanks de vele wc bezoekjes steeds weer in slaap gevallen. voel me gelijk een heel ander mens. babylove, wat een leuke foto zeg vicious, pas woensdag . ze weten een zwangere vrouw wel in spanning te houden. denken ze wel eens over het feit dat stress ook niet geweldig is voor jouw. troeltje fijn dat jij ook lekker heb geslapen. wat knap je daar van op he! evenstar veel plezier bij de ikea en de kapper. laat je maar eens goed verwennen. mama25 fijn dat de verwarming het weer doet. gelukkig hebben ze bij jouw niks open gebroken. vraagje wat stoppen jullie allemaal in de vluchttas voor jezelf? die spulletjes voor de kleine heb ik al wel ingepakt.