Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Spannend, hopelijk zijn de waardes goed gebleven. Ik duim voor je...

2. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    babylove, mooie foto hoor, jullie lijken echt op elkaar.

mama, wat fijn dat je weer in de warmte zit, het is vandaag echt heel erg koud.
    Gelukkig is er niet ingebroken.

vicsc, wachten duurt zo echt heel erg lang.

baby's. Nog helemaal niemand bevallen? Grappig, iedereen houdt de kleine lekker lang bij zich.

Hier zo nu en dan ook menstruatie achtige klachten. Ben benieuwd of de kleine al is ingedaald.
    Ben echt heel erg verkouden. Slapen was al slecht, maar nu slaap ik echt nog amper. Zo vermoeiend. Zojuist huis stofgezogen, was helemaal buiten adem.
    Voel me zo erg oud hahaha.

Is de klein bij jullie ook rustiger? De laatste week is hij veel minder aan het trappelen. Voel hem wel bewegen, maar niet meer die extreme schoppen.
    Wel geduw op mn blaas, dat is een raar gevoel.

We zouden vandaag naar vrienden in het westen, 2 uurtjes rijden. Maar we gaan niet, er wordt erg slecht weer voorspeld. Moet er niet aan denken dat we vanavond niet terug kunnen en die kleine wil er uit. Dan ben ik liever thuis.

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Goeiemorgen allemaal,

Meiden met een weekje verder, WAVE:D.

Mama gelukkig is jou box niet opengebroken. We hebben het hier ook een keer gehad. Ook niet bij ons gelukkig.

Degene die naar ikea ging, have fun:D, shoppen is altijd leuk:D.

eeeeehm ben het kwijt...

Hier vannacht goed geslapen, maar 1 keer wakker geweest, dus valt me erg mee. Zo hier maar boodschappen doen voordat de sneeuw helemaal los barst. Kan ik het maar beter in huis hebben:p

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ah kijk, het komt nog voor :D

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Nog één..

Ik wil ook eerst zonder proberen, maar soms krijg ik het idee door dingen die ik lees dat dat niet te doen is!
    (I know, ik moet niet zoveel lezen, haha)

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ik ga vandaag ook mn vluchttas klaarmaken. Heb er nu ook weer een babywas inzitten. Net het ledikantje opgemaakt. En ff de boel opgeruimd. Straks is de kamer van me meisje aan de beurt.
    Het begint hier nu toch wel te kriebelen... ben ook zo benieuwd naar mijn kleine mannetje. Hier ook menstruatie achtige krampen en wat harde buiken. Verder gaat het wel... Dus zometeen als me meisje slaapt, ook ff rusten... En daarna weer verder! Dan is het maar af.

Ben idd blij dat er bij mij niet ingebroken is. Heb gelukkig geen waardevolle spullen erin staan, maar dan nog is en blijft vervelend.

@ Mirr ook voor jou (en alle andere) de wave!! Lekker hoor als je meisjes zo lekker aan het spelen zijn. Hier is er eentje aan het donderjagen. Alles doen was niet mag... hihihi kleine dreumes.

7. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Nu word ie mooi.

Ik vertelde jullie gisteren over de gekke situatie in het ziekenhuis.

Ik mocht accuut stoppen metursochol, want, ik heb niet teveel galzure zouten om af te moeten breken, en de claritine helpt tegen de jeuk.

Nou, ik denk dat het een combi is, vannacht weer JEUK!
    Dus maar weer ursochol geslikt.

Daar kan de gyn dan nog even op puzzelen als ik de klachten terug krijg wanneer ik stop met medicatie die ik, volgens de laatste berichten, niet nodig heb!

Zou er iets mis zijn gegaan met het bloedonderzoek?

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik blijf erbij; she's so CUTE!!

Volgens mij is het moeilijk inhouden om d'r niet steeds te knuffen :)

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Vic das idd erg moeilijk!! Gelukkig is ze een ernome knuffelkont... heerlijk!!

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hier was ze 3 mdn zo lief!! en klein!
    Kan me bijna niet meer voorstellen hoe klein ze geweest is.

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    aah!!

Ik heb mijn dansende buik vanmorgen gefilmd..

YouTube - Video001.mp4

Het dansen duurt maar heel even, maar ik kon het filmpje niet korter maken, het is een MP4 bestand.

12. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    Hahaha, leuk filmpje hoor!! Ik heb het ook een keer geprobeert, maar het beeld was te donker.

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Leuk filmpje!! Hier gaat het ook behoorlijk tekeer... en dan regelmatig...

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Het gehobbel kan nog veel harder, haha!

Als Frank praat aan e rechterkant van 't bed, gaat ze helemaal aan die kant liggen!
    Ik vind het zo'n raar gezicht, zo'n scheve buik..

15. mammamia

mammamia Niet meer actief

Zo, weer ff wat bijgelezen... was niet heel veel...

@vic: super grappig filmpje! Je zag het in het begin wel echt goed, leuk!
    En zou wat zijn als er iets mis is gegaan met het bloedonderzoek...

@mama25: wat een schatje op die foto en wat fijn dat je het weer warm hebt en jouw box gespaard is gebleven...

@babylove: leuke foto van je fam. lijken wel 4 zussen hihi...

@guppekop: en kende Wim die boot? (explorer)

@belliebel: lekker geslapen zo na je 1e dagje verlof???

@troeltje: Marcus ook last van nesteldrang? hahaha...

@angel: voel me al wat beterder hoor... het zal er allemaal wel bij horen. Heb vandaag wel voor het eerst sinds tijden maandverband ingedaan, want heb het gevoel dat er af en toe iets loopt:S

Ik heb ook nog steeds regelmatig last van maagzuur. Ben nu aan antagel begonnen... helpt wel iets...

Ja, waar is dondersteen eigelijk... had wel van knorretje gehoord dat ze samen op kraamvisite waren geweest bij 1 van de dec. mama's, maar meestal komt ze dagelijks wel ff posten... hmmm... alles goed dondersteen??? (waarom eigelijk geen muur meer? heb ik wat gemist?)

@bwtje: lekker pannenkoeken eten vandaag? mmmm, geniet ervan;)

@hier: gisteravond een film zitten kijken op NL 2. Die begon pas tegen 23 uur en was om 1 uur pas afgelopen... heb daarna heerlijk tot half 12 uitgeslapen, schandalig haha... maar jah, nu kan het nog, straks niet meer...

Hier valt het mee met de sneeuw, zie wat lichte vlokjes dwarrelen. Maar blijf wel binnen, want het ziet er erg koud uit en dan nog met die wind... schoonouders hadden wat boodschapjes gedaan voor me, die waren toch in de buurt... erg lief van ze! Ze zijn wel overbezorgd met van alles en nog wat, dus soms wel een btje irritant... maar ik geloof dat ik niet moet zeuren, want ze doen hartstikke veel voor ons... maar soms wil ik ook gewoon rust en heb ik geen zin in dat bemoederlijke gedoe hihi... zal wat worden als de kleine er straks is, volgens mij wil mijn schoonmoeder hier dan elke dag helpen zodra de kraamzorg weer weg is... Nou, wil ook weleens alleen zijn met man en kind... we zullen zien! Verder klaag ik niet hoor:D

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Pfff, hier moe moe moe. Heb net een paar uurtjes geslapen.. maar er belde een vriend dat hij een paar kipjes langs kwam brengen (hebben we in een voliere maar van onze eigen kippen was er nog maar eentje in leven) dus ben maar opgestaan.. Wel wat opgeknapt maar nog niet superwakker. Ach, doe het dus maar weer rustig aan vandaag.

Mama25, gelukkig dat ze in jouw box niet hebben ingebroken. En leuke oude foto van Jaylinn!

@ vluchttas, moet hem nog inpakken maar heb al wel wat van die kleine verpakkingen shampoo/doucheschuim/deo gekocht.

Vicious, schiet niet op bij jou idd. Raar dat je er nu wel weer last van hebt als je stopt met dat medicijn. En mooie buik!

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mammamia, tis nu dondersteen ivm meelezers van haar werk volgens mij.

18. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

vicious leuk filmpje van je buik. de mijne ging bij het bekijken spontaan mee bewegen hahaha.:D

het zou wel erg slecht zijn als er iets mis is gegaan met je bloedonderzoek. zou maandag toch maar even bellen als ik jouw was.

mama25. zwijmel zwijmel. wat ziet ze er ook lief uit toen ze 3 maandjes was.:D

boni hopelijk kan je nog een beetje uitrusten. het is ook niet makkelijk als je zo moe bent om vanalles nog te ondernemen.
    heb gister zelf ook weinig gedaan viel toen zowat om van de slaap.

mammamia, volgens mij zijn alle schoonouders te overbezorgd en ze willen het liefst de hele dag goede tips en adviezen geven.
    in ieder geval de mijne wel. me schoonmoeder staat echt altijd voor ons klaar maar zoals je al zei je wilt ook wel eens eventjes wat rust en tijd voor jezelf. maar misschien ligt het ook wel aan onze hormonen dat we er niet altijd even goed tegen kunnen.;)

19. mammamia

@vluchttas: heb em ook al gedeeltelijk klaarstaan... maar hopelijk heb ik hem niet nodig haha...

@schoonouders: jah, zullen deels de hormonen wel zijn. Mijn eigen ouders wonen hier 50 min. vandaan en mijn moeder belt me af en toe of ik hun... maar mijn schoonouders wonen hier maar 5 min. vandaan en het wordt hun 1e kleinkind, dus snap het ook allemaal wel, maar soms irriteert het me gewoon haha... stom he? Sommige meiden hier hebben juist een vreselijke band met hun schoonmoeder, dus wat klaag ik eigelijk?

Hoe is het trouwens met die brief afgelopen, al op de post gedaan? (uh, shit ff kwijt bij wie dat nou was, sorry)...

20. mammamia

Aha...

Deel Deze Pagina