Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Evenstar, veel plezier met uit eten vanavond.

Mensen met logerende kinderen: geniet van een rustig avondje! Maar kan me voorstellen dat het raar is, hier gaat Jasmijn ook niet zo vaak uit logeren en dat blijft dan vreemd. Net zoals gisteren toen zij gewoon naar het kdv was en wij wel thuis. Hoe lekker het ook is, je mist haar wel.

2. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
  3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @ angelsfire: wel veel ijs af en toe hoor en weten ook niet of we wel op losplek komen maar gaan zover mogelijk door. Liggen die stil voor het ijs of vanwege de crisis?
    controle: gewoon bij eigen vk-praktijk, moet bellen als we in de buurt zijn en het ongeveer weer tijd is. maar als we nu voor ijs komen te liggen moet ik dichtsbijzijnde vk benaderen of die een controle wil doen.
    @maagzuur: hier ook veel last van maar wist niet dat melk helpt? vanillevla werkt wel goed hier, meeste eten eigenlijk wel
    @feb-kindjes: hoop dat de mijne dan ook zo sociaal word;)
    @troeltje: fijn dat je er nog net op tijd achter komt dat je zwanger bent
    @tas: staat hier gelukkig helemaal klaar dus daar hoef ik niet meer naar om te kijken, alleen opletten dat wim het fototoestel niet telkens uit mn tas pikt...
    @vic: vind het maar vreemd hoor, succes ermee!
    @mamamia: moet het nog vragen, schoot er gister helemaal bij in
    @eten: FRIETJES!

vandaag niks/zeer weinig gedaan en ga ook niks meer doen. heerlijk bankhangen:)

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
  5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik kom alleen effe zwaaien we moeten er gelijk vantussen we hebben een nieuwjaarsborrel van mijn vriend zijn werk. Maar het is eigenlijk best wel glad op de weg. Het sneewt hier echt al heel de dag heel hard en volgens mij is het strooizout op ofzo want ze hebben haast nergens gestrooit.

Fijne avond allemaal

6. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Pasta staat gaar te koken, saus is klaar. Lekker toetje erbij gemaakt van custard en peertjes uit blik, koffie alleen nog aandrukken en w8 tot manlief thuis komt, verwacht hem wel met een kwartiertje.

Honden hebben gegeten, geplast en gepoept en zijn tevreden.

Verder beetje kasten veranderd. Ik irriteer me groen en geel dat de schalen onderin de kast staan nu ik zo moeilijk buk dus alles omgegooit:) Nu nog twee kastjes te doen en een vluchtkoffertje inpakken, dan ben ik dus geheel klaar. Maar met die migraine aanvalleen continu gaat het niet zo snel als ik wel wil, afijn ce la vie :)

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ja inderdaad, heftig verhaal. Dat is wel even slikken :(

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Inderdaad zeg! Dat wens je toch niemand toe!

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Na het heftige verhaal is het misschien wel fijn om de mooie baby's bij de januari mama's te kijken, ze zijn aan het spammen!

10. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    het gaat lekker hier zeg
    vriendlief hele dag al aan de ..............
    jongste die ook al van die fijn e pampers heeft en net fijn overgegeven heeft erg fijn vloerbedekking

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mir, beterschap voor iedereen daar! Heb al van meer mensen gehoord die buikgriep hebben, vervelend.

12. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Erg heftig verhaal. Moet er niet teveel bij nadenken dan schiet ikzelf zo in de stress. Wij zijn allemaal al wel verder met elkaar maar toch je weet het nooit. Ga nu lekker bank hangen.

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hallo lieverds!

Ik ben weer terug van weg geweest! Ik heb opruim-manie!!! En ik word gek van mijzelf...
    Ben ook weg geweest. Allemaal erg gezellig gehad. Maar dus weinig (eh... geen) tijd gehad om hier te kleppen.

Ik heb nog niet terug kunnen lezen. Maar wel dat stuk over Jesse. Gatsie! (heel zacht uitgedrukt) Ik moet er niet aan denken. Ik raak compleet van slag van alleen het idee al stel je voor dat....

Ik ga even proberen ietsjes terug te lezen. Ik hoop dat het goed gaat met iedereen!

Knuf!

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Belliebel! Gefeliciteerd met het openen van pagina 2300. Wat hebben we veel geklept he? Hihi.

@ Mama25, goed dat je op je moeder gevoelens vertrouwd! En foei! Heb jij je vluchttas nog niet klaar? Had ik van jou niet verwacht. hihi

@ Babylove1, eh… ten eerste mooie foto van jou met je mam’s en je zussen…. Maar eh… wie is je mam’s (sorry maar ik zie echt niet wie de oudste is… ik dacht 4 zussen) en wie ben jij?!? (AH! Rechts boven! Leuk om een gezicht erbij te zien! Hoi!)

Ik heb ben vandaag pas met mijn vluchttas begonnen in te pakken…

Wel slim om een eigen handoek mee te nemen… Vind ik ook wel zo prettig, denk ik. Oh en het foto toestel… goeie! Welke wil manlief mee? Moet ie dan zelf bij elkaar gaan rapen. En trouwens! Vergeet niet om extra batterijen mee te nemen. Was tip van andere vriendin.

@ Ego: Heb wel trouwens zo’n waterafstotende-molton gehaald bij de Action. Ligt echt veel beter dan die plastic dingen uit het kraampakket.

@ Evenstar, nu nog 1 dag? Tot je verlof? Hope so. En hoe was het trouwens bij de kapper (foto?) en de Ikea? Ik ben ook ff geweest bij de Ikea. Ik heb een speelkleed gekocht. Ik vond m zo leuk. En ook een boekje wat er bij pas. Echt zo grappig. Manlief vond m ook geweldig (gelukkig hihi)

@ Troeltje, ik snapte je ook niet bij de foto van Babylove… hihi.. Gekkie.

@ ViciousM, ik ben bij te horen dat je leverwaardes goed waren! Hopen dat het zo blijft! Ik duim voor je!!! Nu, helaas, weer wachten op a.s. woensdag dus… Sterkte lieverd!

@ Bwtje, goede morgen! Jij was er lekker vroeg bij. Hihi. Hoop dat je morgen langer kan uitslapen. Soms zit ik hier ook wel eens tegen mijzelf te kleppen… hihi

@ Ego, ik begon te lezen op blz 2303… Maar ik ben zo moe… nu 4 over 12. Ik ga lekker slapen (althans dat hoop ik…)

Welterusten allemaal en tot snel!

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Hey Muur, fijn dat je het leuk gehad hebt en welkom terug!

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    He! Hallo! Goede snavonds. Hoe voel jij je? Of kan ik dat beter niet vragen?

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik heb weer een soort van update.

Via ons forum kreeg ik een bericht van een februari mama, die niet actief meepost hier.
    Ze heeft ook zwangerschapscholestase, en reageerde op mijn bericht over jeuk.
    Ik mail nu al een poosje met haar en vandaag vertelde ze me dat bij haar bij de eerste keer bloedprikken ook de galzure zouten niet verhoogd waren, maar de leverwaardes wel, en de extreme jeuk erbij.
    Net als bij mij dus.
    Nu zijn haar leverwaardes normaal (ook net als bij mij) en haar galzure zouten enorm gestegen.
    Ze wordt binnenkort ingeleid.
    Dit betekend dus dat ik alsnog cholestase kan hebben, want verder hebben we precies hetzelfde verhaaltje, alleen wisten de dokters bij haar wel dat de stijging van de galzure zouten nog kon komen.

De moeite waard om bij de gyn neer te leggen woensdag, ik ga nog even rustig verder met mijn medicatie..

Er is ook écht weinig bekend over deze ziekte he... 1,5% van de zwangere vrouwen, da's weinig.

18. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Hey, je bent er nog!

Ik voel met kut met een hoofdletter K.
    Mag ik dat zeggen hier op het forum? :)

In de war over de cholestase, en voel me zo gehandicapt.
    Daarstraks weer dikke huilbui.
    Ik had visite vandaag en da's zo fijn!
    Maar het voelt zuur als ze de deur uitgaan, mijn territorium houdt op bij de voordeur.
    Ik kan gewoon zo weinig, door die bekkenpijn.
    Duurt me allemaal een beetje te lang af zo, dus ik voel me geïsoleerd, eenzaam.
    Nu moet Frank morgen werken, komt 1 uur 's nachts pas thuis.. BALEN!!

Hoest met jou?

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ ViciousM, ok... Bagger! Ik ben benieuwd wat de arts zal zeggen. En wat goed dat je met iemand kan mailen met dezelfde aandoening. Zo kan je elkaar goed helpen en informatie geven. Fijn. Nou ja, fijn... Fijn om elkaar te hebben.
    Ik hoop dat alles gewoon goed blijft gaan bij jou / jullie. Ik zit me wezenloos te duimen hier.
    Dikke knuf!!!

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Vicious, jakkie bah! Ik geloof het graag dat je je zwaar Kut voelt. Het zou vreemd zijn als dat niet zo zou zijn, eigenlijk... En de huilbuien op de koop toe. Waar ken ik dat van? Oh ja... hier ook...

Ik voel me ook niet optimaal. Ik heb ook las van rug en bekken. Loop heel moeilijk. En ook niet te lang. In en uit de auto stappen is hel en verdoemenis. En ik kan mijn rechter hand met moeite gebruiken ivm die karpaal dinges... Ik moet nu brood proberen te smeren met de andere hand. En alles met 2! handen aan pakken. Anders verniel ik weer iets... Niet handig.
    Verder, vocht vasthouden... Ja, dat heb ik ook. En ik ben over actief betreft het op willen ruimen in huis... En dan verrek ik weer van de pijn... schiet ook allemaal niet op. En ik zit nu ook aan huis gekluisterd... Manlief wil echt niet meer dat ik auto rij... Ik ben echt een gevaar op de weg. Heb de afgelopen dagen ook zitten janken als een eh... tja, vul maar in. (echt wel leuke dingen gedaan. Maar met behulp van manlief... ik snap je dus heeeel goed...)

Dikke knuffel skatje!

Deel Deze Pagina