Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Wat wordt er toch veel geschreven! Haha!
    Ik lees wel steeds alles mee, probeer zoveel mogelijk te onthouden en nu dan ook maar even een reactie.

@Sabrien: Neee... Wat erg voor jullie! :(
    Heel veel sterkte, meid!
    Neem de tijd... Het is niet niks zoiets...

@diegenen die vandaag een echo hebben: Succes! En veel plezier!

@Bloempje: Gefeliciteerd! Leuk dat je gaat trouwen!

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Bloemmetje! DROGE CRACKER'S!!! Da's het enige wat helpt. En nee geen pilletjes slikken. Niet goed.

3. puck24

puck24 Niet meer actief

crackers eten kleine slokjes cola. Er zijn wel pilletjes voor maar weet zo de naamniet. Even HA bellen. knuff

4. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    @bloempje: gewoon kleine beetjes eten, dat helpt het beste tegen de misselijkheid.

@muurtje: manlief was erg verbaasd maar wel erg nuchter, zeker omdathet vorig jaar al niet goed ging. hij wil graag eerst een echo afwachten. houd mij wel lekker met beide benen op de grond....

heb trouwens net de VK gesproken: 21 juli intake en 27 juli de eerste echo. spannend.....................

5. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    als je je trouwens echt beroerd voelt en niets binnenhoud dan zou ik idd de HA even vragen, wel aangeven dat je zwanger bent natuurlijk en wat je eventueel zou kunnen krijgen.

hier gaat het verder redelijk, voel me nu wel goed. was wel erg vroeg wakker voor min doen, 8 uur al, normaal kom ik pas rond 11 uur mijn bed uit op een vrije dag! tja jammer maar helaas zal er wel bij horen denk ik dan maar...

jammer trouwens dat het wat minder weer is, had graag lekker in de tuin willen zitten, is het nu toch een beetje te koud voor.
    ga zo nog maar eens naar KV om nog een paar testen te halen.. wil weer eveen bevestiging zien..hhahahaha

tot laterzzzz dan maar

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ WOW! Wacht ff BLoem! Drink je cola? NEe toch?!?
    Moet je niet te veel doen. Ivm de suikers of het nou, suiker of aspartaam is... en zeker ivm de hoeveelheid cafeïne die er in zit. Kan allemaal mk opwekken...
    En ten 2e de koolzuur in welk koolzuurhoudend drankje zorgt ook voor misselijkheid. Je darmen en maag kunnen er veel minder goed tegen. Dus ik zou aanraden om te stoppen met drinken van koolzuurhoudende dranken. En zeker met cola...

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ misselijk

Emesafeme ( als ik het goed schrijf ) heet het.
    Maar weet niet of ze het zomaar geven, want misselijk zijn hoort er natuurlijk bij.
    Of je moet extreem gaan spugen en echt niks binnen kunnen houden.

@ sabrien

Sterkte!

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    :D:D:D:D:DJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!:D:D:D:D:D

:):):) Wij hebben een kloppend hartje gezien :):):)

Volgens de gynacoloog ziet het er precies uit zoals het zou moeten, en ze heeft er een goed gevoel over, hoewel het natuurlijk nog steeds erg pril is.

;) Ik krijg die smile voorlopig niet van mijn gezicht! ;)

9. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    cola helpt bij ook tegen de misselijkheid en droge crackers en kaakjes. Maar zit zelf ook als een dweil achter mijn computer. Zo misselijk ineens weer. Bah hoe kom ik de dag door.
    En pilletjes kun je vragen hoor, hoeft echt niet erg te zijn. Sommige medicijnen kunnen echt geen kwaad. Ik gebruik zelf ook medicijnen (daarom bij gyn) en soms is het echt zelfs beter, dan niks!

Sabrien: wat een vreselijk nieuws, een mk is altijd erg, maar zeker na een ICSI. Heel veel sterkte met verwerken.

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Wat een tegenovergestelde wereld na mijn blijde bericht van net:

Vreselijk Sabrien, heel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet!

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Is ook niet helemaal waar hoor van dat het een miskraam opwekt.
    Want thee en koffie mag je ook maar met mate.
    Maar toen ik helemaal uitgedroogd was en weer moest drinken werd ik dood gegooid met thee.
    Toen ik er over vroeg zeiden ze in het ziekenhuis dat het niet waar is meer een fabel.
    Tuurlijk is het niet goed voor je.
    Maar ook al ben je niet zwanger is het ook slecht voor je.

12. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    VisiousM: JAAAAAA Gefeliciteerd! Is die angst van je schouders.

@Muurtje: cola, medicijnen: het is echt allemaal niet zo heel erg, als je het met mate doet. Je moet natuurlijk geen fles cola per dag gaan drinken. Maar een glas cola is helemaal niet erg. Als je gewoon normaal gezond leeft, kan je wel wat hebben hoor. Anders krijg je echt een lastige periode!! Je moet al op zoveel letten, vind je niet? hihi...

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Laura28, ik heb je in de agenda erbij gezet. Spannend!

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Oh wat ik nog wilde zeggen.

Als je cola neemt tegen misselijkheid.
    Dan moet je wel zonder PRIK.
    Anders helpt het nog geen ruk.

15. Ik hoef nog niet over te geven gelukkig, dan hebben ze het hier meteen door. Maar het lijkt er wel op dat dat elk moment kan gaan gebeuren als die misselijkheid niet zakt.

En muur, ik drink geen cola, zelfs helemaal nooit iets met prik. Ben zelf meer van de sapjes. Het was een tip van de andere meiden. Crackers heb ik vanmorgen ook gegeten, misschien ook een pak op m'n werk zetten dan maar. Of zijn die witte vierkante crackertjes beter?

16. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    of iets van sultana´s of evergreen ofzo, dat vult je maag een beetje en is toch redelijk gezond.

hier gaat het tot nog toe redelijk

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ dames! Sorry, dacht juist te zitten. hihi. Maar ik ben natuurlijk maar een leek. ik heb waarschijnlijk teveel achter de comp gezeten.
    Idd niet alle medicijnen zijn slecht... dat weet ik.
    Maar cola werd hier echt heel erg afgeraden... Ook in het Dijkzicht.... waar wij gelopen hebben... vandaar.

Soms weet je gewoon niet meer wat je moet geloven of niet... Er wordt zo veel af geraden enzow... Ach. hoe dan ook ik kan sowieso geen koolzuurhoudende dranken verdragen. Dan voel ik mij zo beroerd. Ik zit alleen maar aan het water en af en toe een appelsapje en melk. Haaaaattttte melk. Maar dat vind ik nu heerlijk.

18. Hey meiden, ik wil op de trouwkaart laten doorschemeren dat ik zwanger ben. Mensen zullen het toch wel vreemd vinden dat we zo hals over kop trouwen. Wie heeft er een leuk idee? Gedichtje ofzo?

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Bloem, ik heb de normale (wat is normaal) crackers van wasa.
    Trouwens, weet niet of je last hebt van obstipatie... dan is het misschien handig om de volkoren of vol vezel varianten te gebruiken...

20. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ja echt wel! Ik begon helemaal te trillen op die stoel!

Deel Deze Pagina