Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    aaaaaaaaaaaaaah!

De baby doet me echt pijn :( het voelt alsof ze eruit wil 'wroeten'.
    Denk dat het indalingsweeën zijn.
    En ze wil niet dat ik met jullie op het forum ben, want zo gauw ik de laptop op schoot zet al relaxend op de bank gaat ze TEKEER!
    Als ik niet beter wist zou ik denken dat ze er zo uitfloept als ze zo door gaat.

2. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Zo, daar zit je dan. Midden in de nacht. Op weg naar de avondwake kreeg ik harde buiken elke 8 minuten. Om 9 uur waren we thuis en ben ik naar bed gegaan. MAar de harde buiken duurde tot vanavond 12 uur. Toen ben ik toch in slaap gevallen. Nu ben ik weer wakker, maar nu misselijk en ik voel me heel... onbestendig. Even een kopje thee en proberen weer te slapen zometeen. Kan ik wel mooi even reageren ;)

@Evenstar: laatste werkweek voor jou. Succes!

@MSL: ben benieuwd naar de slinger, iets met de naam toevallig? Ben benieuwd trouwens hoe je controle de 21e verloopt, maar daar moeten we nog even op wachten!

@Mir555: leuke slee-foto!

@Troeltje: ik heb hetzelfde met dat weer hoor (heb stukkie getypt onderaan). En ook veel last van harde buiken dus. Is het bij jou ook erger nu, dan de andere keren?

@Tonka: wat lijkt me dat naar die hoofdpijn. Dat belemmert je echt in alles... En buiten zitten met deze kou is ook niet alles!

@Dondersteen: welkom aan boord hihi... goed dat je gewoon lekker druk was.

@Knorretje: uitslapen, appelflappen en massage, dat klinkt wel goed na een vermoeiende dag en een slechte nacht! En ik ga ook alleen maar uitgebreid in bad als ik zwanger ben, heb ik gemerkt. Dit is nu mijn 3e keer en ik lig om de haverklap in bad. Normaal heb ik daar echt geen geduld voor. Zal wel erbij horen ofzo.

@liedel: onzekere tijd dus ook? Maar goed dat je baby 'still on board' hebt! En inderdaad een leuke foto.

@Vicious: fijn dat je zoveel aan je man hebt in deze moeilijke tijd. Toch heerlijk dat hij je helemaal steunt en begrijpt. Maakt
    de jeuk niet minder natuurlijk, maar toch.

@MAmamia: een baaldagje of je even zielig voelen mag hoor. Hoort er allemaal bij. Voel je je inmiddels weer beter? Je hebt in
    ieder geval lekker je babywasjes gedaan, lees ik.

@Mama25: ook al geen trek. Dat hebben we geloof ik met z'n alles (Behalve knorretje met de appelflappen dan).
    En ieuw zonder verwarming is echt verschrikkelijk met dit weer. Kun je niet naar je ouders gaan?

@Belliebel: ik wil ook dat mijn man in de buurt blijft hoor. Morgen moet hij naar Amersfoort en dan zit ik al te rekenen hoe snel
    hij terug kan zijn.

@Ninja: beetje uitrusten en lekker proberen bij te komen meid!

@Duster: helaas geen enkele ervaring met stuitligging hier. Nou ja, niet helaas natuurlijk. Ik hoop dat je beeb nog draait, maar
    kan je geen enkel advies geven!

@Jodelahiti: druk dagje gehad? Hier trouwens ook een regelmatig hikkende beeb. Durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind het
    reuzeirritant hahaha. En mooi buikje heb je!

@Klusser: leuk dat je d'r weer bent. Gelukkig was je gewoon te druk om hier te zijn en was er niks aan de hand! Ja spannend nu zo vanaf die 36 weken he? Ik heb alles wel een keer gewassen ja.

@Weer: vorige twee keer ben ik in juli bevallen. En ondanks dat hoogzwanger zijn in de hitte ook nadelen heeft, vond ik het toch
    fijner dan met deze sneeuw en gladheid. Ik voel me echt een beetje opgesloten. Buiten ben ik bang om te vallen, kan niet lekker naar buiten dus. Kids veel binnen die hun energie niet kwijt kunnen. Nee, zomer heeft mijn voorkeur ;)

@Nog meer weer: bij ons kijk ik uit op de sloot waar iedereen de hele dag aan het schaatsen is, dan ben ik wel een beetje jaloers
    hoor. Maar ik ga natuurlijk echt neit schaatsen nu.

@JAnken: kan ik over meepraten. Normaal ben ik helemaal niet zo emo. MAar vanavond tijdens die avondwake bleven de tranen maar over mijn gezicht rollen. Logisch hoor, vind het ook echt erg. Maar normaal huil ik dan niet zo.

@Voorweeën: erg bekend voor mij helaas. Bij Levi had ik het vanaf 39 weken (dus 2,5 week vooraf). Bij sven ook vanaf 39 weken (dus 1 week vooraf). En nu vanavond heb ik voor het eerst echte voorweeën. Hoop dus niet dat dit nu 5 weken gaat duren, kan je me opvegen.

Hmmm... zo veel bijlezen en tikken geeft wat afleiding. Ik krijg zelfs een beetje trek. Misschien ga ik nu wel even voor een
    midnight snack. Alhoewel de harde buiken ook weer terug zijn.

Ha, nu ben ik blij dat ik mijn hele lap tekst in word heb getikt, want het forum klapt eruit. Om half 3 's nachts!

Toch gelukt. Ik heb een paar crackers en een kopje thee op en ga nog een poging wagen naast die snurkende berg vent boven ;)

3. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Denk inderdaad dat het van het indalen komt!
    En wel een beetje opvoeden die meid he, anders mag je straks helemaal niet meer op het forum ;)

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    #23244 1Dondersteen, 11 jan 2010
    Laatst bewerkt: 11 jan 2010
    Hallo Ikke ook hier. Kan niet meer slapen. Bagger...

Heb hierboven de samenvatting van Angelfire en Mama25 gelezen. Reacties denk ik overbodig. Komen nl overeen met die van Angelfire.

Alhoewel, BABAYLOVE! SUCCES!!! Dikke knuffel meid! Dat alles maar snel en voorspoedig mag verlopen! Denk aan je!

@ Ego,
    Gister druk in de weer geweest in huis. Moest een iets naaien aan de maxicosi... Is gelukt met moeite. (rechterhand die niet mee werkt, die heel pijnlijk is...) Maar ik heb het wel gedaan. Adressenlijsten ook gecontroleerd die kunnen nu op de enveloppen gezet worden. Wel via de comp. Ik kan echt niet schrijven... Rechtshandige leek...
    Verder verjaardag van vriendin gevierd. Filmpie gepakt met een aantal man en daarna lekker uit eten geweest. Was leuk. Maar zo'n lange zit in van die pokkige stoelen in de bios is geen aanrader.

Verder zal ik vandaag ook weer druk in de weer zijn. Andere vriendin komt langs. We gaan samen een schilderij maken voor haar kinderkamer... Zij is eind januari aan de beurt... Haast is geboden...

Ik heb gewoon een te lange lijst met dingen die ik nog gedaan wil hebben en ook aan het doen ben... Vandaar dat ik hier zo weinig ben. Omdat het natuurlijk ook niet zo snel gaat met mijn lijf... En ik val tussendoor ook gewoon in slaap. Tja, blijkbaar nodig.

Ik ben zo benieuwd naar ons kleintje. Wanneer zal ze komen? Spannend hoor.

Harde buiken, jep ken ik ook.

Schaatsen, dat doe je toch ook op straat? Ik ben ook wel jaloers. Wil ook... Doe het natuurlijk niet. Maar ze schaatsen hier gewoon over de straat naar de vijver toe een eind verder op. Niet normaal hoe glad het hier is. Manlief is ook als de dood dat ik val. Overal handje, armpje of lijf vast... De skat.

Oh ja, heb een bel aan de kinderwagen vast gemaakt. Pling! zo dan horen ze mij aan komen... hihi.

Ehm... wat nog meer? Ben de weg kwijt. Mag niet meer auto rijden van manlief. Heb nu echt een boete te pakken gehad (eigenlijk een dubbele... ZUCHT!). Ik was zwaar overstuur, ben naar restaurant moeten lopen en heb de politie laten wachten omdat ik zoooo nodig moest plassen. Waren zo vriendelijk op de auto te passen.
    Maar ik heb wel een conclusie getrokken, vrouwelijke politie agenten zijn, Hard! Geen medelijden what zo ever.

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Zo, ff rond aan het kijken geweest op internet ivm babyfoon's best nog lastig om dat te doen. Wat een gedoe. hihi.
    Maar ik geloof dat de Alecto er goed uit de bus komt... Ik ga nog ff verder spitten.

Liefs!

@ En en Babylove? Al bevallen? En en? Hoe is het met jullie?!?!

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Pieuuuw! pas 5 uur... ik dacht dat het later was. Ik ga zo nog maar ff proberen te slapen...
    Doegie!

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ hier wel geslapen, maar veel last van harde buiken. En nu ook zo'n raar gevoel onderin me buik en onderrug. Volgens mij in me mannetje ingedaalt, want hij duwt ook niet meer zo hoog met voeten/billen.
    Ging net wel aardig te keer zeg!!

@ Angel hoe is het nu? Nog beetje kunnen slapen?

@ Dondersteen jij bent vroeg zeg!! Hopelijke kun je toch nog ff slapen

@ Babylove, ben benieuwd hoe het met je gaat!! En of je je ventje al in je armen hebt...

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ik heb al van meerdere mensen te horen gekregen dat we een 'energiek' kindje krijgen, eentje waar we nog een hele kluif aan zullen krijgen, haha!
    De verlos noemt haar een kindje met karakter, en ze is dat in mijn buik al kenbaar aan het maken.

Oh jee..

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Het brengt toch een hoop spanning, zo'n avondwake.. ik hoop da je hierna nog even lekker hebt kunnen slapen!

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Misschien moet jij een 'uit bed verbod'??
    Je hebt niet eens in de gaten hoe laat het is, haha!
    Nog even en ik ga met je man babbelen over 'regels'. ;)

Wij hebben een babyfoon van Luvion, met beeld.
    Die was sowieso als beste uit de bus gekomen van de babyfoons met beeld.
    Het is niet mijn bedoeling steeds te kijken, maar wel handig dat, als ze geluid maakt, ik even kan kijken of ze echt wakker is of weer wegdommelt.
    Vaak als je de deur open doet om te spieken worden ze wakker.
    Lijkt me wel handig!

Luvion Beeld Babyfoons met Camera

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ons meissie is al een eindje ingedaald, maar ik voel de billen ook nog steeds!
    Af en toe draait ze ze continue van links naar rechts, krijg ik z'n mooie bobbel van, hihi..
    Frank heeft er een liedje aan gehangen: parapapapapapapapapapapaaaa parapapapapapapapapapaaaa..

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Whahaha! ViciousM,
    Die van mij is trouwens ook ingedaald. Maar is idd ook zo'n draaikont. Zodat ik of links of rechts naast mijn navel een enorme bult krijg. Ook wel de skihelling genoemd door manlief. En ik vind die van ons erggggg rustig. Ik voel zo nu en dan een schop. Maar echt, serieus. Zo vaak als sommige hun kleine hier lijken te voelen... heb ik echt niet. Wie weet is ze rustig als ze er uit komt? (wel zo plezant?) Ach, ze zal in ieder geval ook wel karakter hebben... als je zag hoe ze met haar ellebogen werkte naar de echo-mevrouw... hihi

Ik moet mijzelf gaan proberen te douchen... om 11 uur komt vriendin. Maar ik moet in bad douchen... de douche is eh ontdaan van kit.... Echt bagger om met een dikke buik in bad te moeten douchen zonder gordijn enzow... alles heeeel nat...

Maar ja, ik ben er verder vandaag waarschijnlijk weer niet. Dus dames ik hoop dat jullie een heerlijke dag zullen hebben!

En ik hoop dat babylove haar love in haar armen mag houden vandaag!

13. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    Spannend allemaal hoor, ik kwam ff spieken of er al nieuws was van babylove.

Vanacht was slapen weer drama, zo'n kramp in mijn heupen, geprobeerd met een deken tussen de knieen te slapen, maar nu voelen mijn heupen helemaal soft. Pfff

Nog 3 daagjes werken, jeeeeeeeyyyy. Zometeen nog ff.

Ben benieuwd wanneer de volgende baby komt. Vast een van de meiden met voorweeen denk ik.

Klusser, gezellig dat je er weer bent! Ik heb vorige maand alles al gewassen. Beetje vroeg, maar je weet maar nooit.

Hebben jullie ook dat vrienden en familie bedenken dat ze nu nog even op visite moeten komen. Gisteren veel visite gehad, wel gezellig allemaal.

Nou ik ga aan het werk, doooeeeg

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Bagger slapen, bin der don dat...

Nog 3 daagjessss! Joepie! Hoop dat ze vooorbij vliegen!

Mwa... niet zo heel veel mensen die langs komen..
    Nou, mijn ouders wilde wel langs komen gister... maar wij zouden naar de film gaan ivm verjaardag van vriendin en daarna uit eten. Dus ze zijn niet geweest. Wie weet van de week nog even...
    Mijn moeder gaat naar England ivm begrafenis van m'n vriend die met oud op nieuw overleden is. Ze heeft wel met klem gezegd dat ik het niet in mijn hoofd moet halen om volgende week dus te bevallen...
    Ehm... ok ma... Ik zal mijn best doen. hihi

Ben er wel achter waarom eh... mensen verbaasd reageren op mijn enorme buik... Een "verstandige" hoog zwangere... zie je niet meer, als ze nog 3 weken en 3 dagen moet, in de stad rond waggelen... hihi. Kreeg ik te horen.. hihi Die "verstandige" zwangeren blijven thuis en rusten uit... Oh... ok... Sorry... :D (NOT! Ik was lekker even eruit!)

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Hahahahahaha dan loopt het water via je buik de badrand over!

Maar bekijk het eens anders.. wat als je geen bad had? Kon je helemaal niet douchen ;)
    Toen we net verhuisd waren moesten we i.v.m. kitten ook eerst in bad douchen, ik ging gewoon in bad zitten!

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Lees net dat Moon85 op 27/12/09 bevallen is van een jongetje, Wessel.

17. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hoi Lieverds,

@ Babylove:
    Hoop voor je meid dat je al lekker aan het knuffelen met je beeb bent, spannend hoor!!!

@ Dondersteen:
    Boete??? Nee toch, grrrrrr.....balen!

@ Klusser:
    Welcome back! Nu lekker genieten van je verlof he, je hebt het verdiend!!!

@ Viciousm:
    Mmm, een beweeglijk kind? Pffff, hou op! Ik wordt af en toe echt gek van de kleine hier.....Het gaat maar door! Begint nu ook pijnlijker te worden als de kleine loopt te wroeten....Dat beloofd nog wat voor de toekomst!

@ Ego:
    Pffff, ik voel me zo K*T.......
    Heb de halve nacht opgezeten....Heb zo'n ongelofelijke pijn in mijn heupen, liggen is een hel! Ook met kussen tussen benen is het niet te doen.....Heb gewoon liggen janken van de pijn. Ook steeds erg harde, pijnlijke buiken......IK WIL NIET MEER!!!.....Hopelijk is het een moment-opname, dit trek ik echt geen 6 weken hoor! Manlief was erg lief.....Hij heeft me getroost en geknuffeld, de pijn ging er niet van weg...maar lief is het wel!

Oja, ben aan het wachten op intake van kraamzorg.....om 10uur!

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik ga ook (met moeite!) zitten en ik kom met nog meer moeite er uit. hihi... :) Idd zodat de boel niet overal erg nat wordt.. hihi;)

Oh man!!! Even een vraagje!

Ik krijg om de dag zo'n beetje enorme rugpijnen... In vlagen... Wat is dat? Zijn dat ook een soort van voor- Weeën? Allemachtig! niet leuk!

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ohhhh niet leuk! Het komt met vlagen lieverd. Sterkte er mee! Arme jij! Dikke knuffel!
    Als je last blijft houden van je heupen neem dan contact op met een bekken fisio. Niet goed als je zo blijft rond hobbelen.

(Oefening van de fisio... op je rug liggen en dan benen gebogen. De onderkant van je voeten zet je tegen elkaar aan en je laat je benen voorzichtig!) uiteen gaan, tot je knieën bijna je matras raken. Haal je dit niet geen probleem. Manlief trouwens helpen door heel zachtjes te duwen op je knieën. Geef zelf aan wat fijn is.
    Na deze oefening altijd even 3x een bruggetje proberen te maken.)

:$
    Ben er trouwens wel achter waarom eh... mensen verbaasd reageren op mijn enorme buik... Een "verstandige" hoog zwangere... zie je niet meer, als ze nog 3 weken en 3 dagen moet, in de stad rond waggelen... hihi. Kreeg ik te horen.. hihi Die "verstandige" zwangeren blijven thuis en rusten uit... Oh... ok... Sorry... :D (NOT! Ik was lekker even eruit!)

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    ben ff douchen. zo terug

Deel Deze Pagina