Zo ben er ook weer, en heb lekker de badkamer kunnen soppen. Dacht dat ik dat wel "ff" deed, maar jeetje wat is dat zwaar zeg. Zit nu ook lekker op de bank en ga zo maar is een bakkie thee zetten. Merk dat ik toch iets te enthausiast ben met dit soort dingen, zit nu met de harde buiken. Vandaag doe ik dan ook he-le-maal niets meer. Morgen weer een dag.
Pfffff, knap hoor dat je de badkamer nog hebt gesopt.....Dat doe ik echt niet meer.....Jammer dat je nu last hebt van harde buiken....Idd maar even rustig aan doen.....Maar wel weer genieten van je schoongepoetste badkamer!!!
Harde buiken worden ietsje minder... ga straks lekker warme douche nemen, als Jaylinn in bed ligt en dan lekker liggen met een warme kruik. Hopelijke zakt het dan af. Heb net ff buikfoto gemaakt...
Ben er vandoor...Dadelijk boodschappen doen als mijn buik het toelaat! FGijne avond en tot morgen maar weer! Liefs Martine
@hik Die kleine uk van mij heeft ook echt vaak de hik. We wachten het af of het idd een zuipschuit wordt
Thanks! Zijn jullie er inmiddels al helemaal uit qua naam? En hoe zit dat eigenlijk bij alle andere februari-mamma's? Is de naam al 100% definitief of gaat het om de laatste twee of drie mogelijkheden? Groet, Klusser
Onze heeft niet vaak de hik. En ook niet mega-beweeglijk (even speciaal voor Dondersteen...). Gewoon gezellig af en toe een beetje wringen en bubbelen in de buik, als ik aan 't rusten ben.
Hier een superwiebelkont die om de haverklap de hik heeft. Op een rustige dag maar 3 keer, zeg maar Dat wordt een overactieve zuipschuit, toch? haha.
De kleine van ons heeft af en toe de hik maar niet vaak. De namen hebben we rond. voor een jongen waren we er zo uit en voor een meisje zijn wel, langer bezig geweest maar we zijn er nu helemaal uit. nu nog afwachten wat het gaat worden
Wij zijn ook uit de naam. Ik heb echt een off-day. Vanmiddag ging het wel redelijk, maar nu beginnen de harde buiken en de steken onderin weer. Ze zijn niet pijnlijk. Morgenochtend moet ik ff urine laten testen voor blaasontsteking. Hopelijk nu een betere nachtrust en morgen weer een wat gezelliger Suus voor jullie
Ahhh ziel morgen beter Wij hadden de meisjesnaam al toen we net zwanger waren, over de jongensnaam hebben we erg lang moeten piekeren maar die is dus niet nodig
Hé allemaal, daar ben ik weer. Paar drukke dagen achter de rug. Zondagmiddag hadden we een feestje van mijn schoonmoeder, ze werd 80. Hiervoor was ook mijn moeder uitgenodigd en die heeft daarna bij ons gelogeerd. Vandaag een beetje samen gerommeld in huis en oma heeft even opgepast terwijl ik de liggingsecho had. Nu is boniman oma weer naar de trein aan het brengen. En over de liggingsecho gesproken: beeb ligt weer keurig op de juiste manier voor de uitgang. Ze heeft ook even hartje, blaasje, maagje, niertjes e.d. gekeken en alles zag er goed uit. Ook de groei was gemiddeld. Ga nu eerst ff teruglezen en reageren.