Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

kwam nog even kijken.

mama je draagd echt al laag hoor.

leuk iets: ik heb geen navel meer :D helemaal weggezakt hahaha

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ MSL heb ook echt het idee dat me buik behoorlijk gezakt is...

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hmm nog geen babynieuws, ben nieuwsgierig;)
    namen: zijn we al tijdje over uit wat het gaat worden
    navel: heb ik ook niet meer, sinds tijdje, echt raar gezicht:D
    boni: mooi dat het goed ligt en alles lijkt te werken zoals hoort

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    veel lezers, weinig schrijvers nu;)

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Vicious, fijn dat je nog iemand hebt gevonden op het forum die van hetzelfde last heeft. Hoop dat de gyn er woensdag iets mee wil doen. En verder: dikke knuf! Balen dat je je zo bagger voelt. Maar wat fijn dat Frank zo met je meevoelt!

Dondersteen, jij ook dikke knuf. Verwachten ze dat de pijn aan je hand na de bevalling ook weer over is (is het gerelateerd aan de zs?)

Duster, hoop dat de verbouwing snel klaar is bij jullie.
    En wat een baaldag vandaag zeg, knuf voor jou!

Balen van de slechte nachten jodelahiti.

Mama25, hoe is het met je oma?

Troel, hier trok de verpleging meestal het gordijn om het bed dicht als ik bv ging geven. En ik had pyjama's met knoopjes, in combinatie met de voedingsbh zag je dan ook niet zoveel. Bij H&M hebben ze trouwens ook bv-shirtjes (niet zo duur).

Bhappy: pijn in je heupen kan idd beter worden met een kussen tussen je knieën, dan liggen je heupen zeg maar beter op één lijn.

Mir, hoop dat je vriend en Elise ondertussen helemaal zijn opgeknapt. En denk dat bv opstarten thuis toch fijner is als in het zkh. Kan me je commentaar wel indenken, is ook wel een beetje mijn ervaring eerlijk gezegd. En de 1 was ook meer pro-bv zeg maar als de ander (terwijl ze wel schermen met dat bv-certificaat dat het mst heeft).
    En hier geen laken over het bedje hoor! In die paar weken zal er toch niet zoveel stof inkomen. En anders is het snel genoeg nog verschoond.

Liedel, balen voor je vriend. Werk zelf bij een bank en ook bij ons is het inhuren echt bijna helemaal teruggebracht ivm kredietcrisis. DUs hoop dat hij snel ander werk kan vinden.
    En leuke foto's van Isa!

Melek, morgen echo, veel plezier en succes! Hoop dat alles goed is.

Mammamia, dat janken, dat heten nu hormonsters! En kan er wel inkomen, is ook niet fijn dat hij naar A'dam moest met dit weer.
    En heb hier vorige keer ook een aantal dingen precies "besteld" als kraamcadeau, gewoon per mail een plaatje gestuurd. Werkte super ;)

Evenstar, super bijna verlof! En dan lekker genieten..

MSL: ben benieuwd wanneer jouw meisje komt (en natuurlijk ook alle andere beebs). Wie zou het eerste zijn van de "vaste meeschrijvers"?

@babywas: Schiet hier al aardig op, maar ben nog niet klaar. Maar er ligt in ieder geval al aardig wat klaar in de kast nu.

Angelsfire, hoop dat de avondwake in ieder geval een mooi afscheid is geweest van je tante. En daar hebben mensen wel begrip voor, als je niet bent geweest.

Klusser! Jaaah daar ben je weer. Heb je nog nieuwe foto's van jullie huisje, ben benieuwd! En hier kleertjes, beddegoed, hoes aankleedkussen gewassen, knuffels niet.
    Maar balen dat je vannacht zo slecht in orde was.

@namen: het lijkt erop dat we er nu eindelijk helemaal uit zijn.. gelukkig! Meisje staat al een tijdje vast, maar jongen hebben we nu ook een mooie naam gevonden.

Moon85, van harte gefeliciteerd met Wessel!

Tonka, ik hoop dat je na de bevalling geen last meer hebt van hoofdpijn..

Guppekop, wat een dilemma idd. Lastig, ben je er al uit?

Nog niets bekend van babylove? Spannend!

@ stuitbevalling: hier dus niet meer van toepassing, maar klopt wat Troel zegt. Draaipoging na ks of stuitbevalling na ks mag niet. Dan was het hier een ks geworden, gelukkig is beeb nu weer goed gaan liggen.

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ boni mijn oma is gister weer thuis gekomen. Ze heeft een shock gehad en toen was haar hartritme weer goed en dus mocht ze weer naar huis.
    Gelukkig was je echo goed! En lag je beebje ook goed...

@ Hier weer harde buiken, maar wel minder vaak, gelukkig. Mijn kleine mannetje was net erg druk, nu nog... hahaha

7. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Hier veel rommel en harde buiken vandaag. Ben de hele dag al misselijk, last van maagzuur en onzettend moe. Slecht dag dus.
    Morgen naar de verloskundige voor controle, effe kijken hoe de stand van zaken is. Woensdag bldsuiker curve prikken, zullen zien.

Voor verlofgangers; geniet ervan nu je nog alle vrijheid hebt, wordt straks wel anders. Maar niet dat je dat dan erg vind hoor, krijgt er wat moois voor weer.

Al wat van Babylove gehoord??

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Super dat alles er goed uitzag:D

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Pfff ben echt verschrikkelijk moe. Ga zo het ventje uit zijn werk halen en daarna installeerd ik mezelf op de bank, heb echt teveel gedaan vandaag. Misschien tot straks en anders tot morgen allemaal.

10. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    Hè meiden wij zijn trotse ouders van een gezonde zoon die geboren is op 10 januari om 21.12 uur. En woog 2360 gram 36 weken lig nog in het zkh moet aansterken ben nog heel erg duf en moe jullie horen het later wel ga nu goed rusten xxx

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Babylove GEFELICITEERD met jullie zoon!!
    Rust maar lekker uit en geniet van je kraamtijd!!

12. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Babylove gefeliciteerd met jullie zoon!!

Ik hoop dat alles goed is gegaan én ik ben natuurlijk benieuwd hoe hij heet! Maar dat horen we later wel, eerst lekker bijkomen en genieten!

13. minimouse

minimouse Niet meer actief

babylove! Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! hoop dat het allemaal goed gaat en jullie gauw lekker naar huis mogen!

14. mammamia

mammamia Niet meer actief

Kwam alleen even kijken of er al nieuws van babylove was en ja hoor:

EEN ZOON! VAN HARTE GEFELICITEERD MEID! GENIET ERVAN!
    en we horen het wel... ben benieuwd naar zijn naam:D

Kga nu kop thee drinken en straks door naar bed, ben nog steeds moe... heb vanmiddag 3 uur op bed gelegen, heeft niet veel geholpen helaas... hopelijk morgen een betere dag. Kheb om half 12 een afspraak bij de vk, ben benieuwd wat ze zegt... dit keer gaat er een vriendinnetje met me mee, erg leuk!

Weltrusten allemaal!

Dikke kus, mij

15. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    spannend he? De eerste baby ;)

16. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    GEFELICITEERD Babylove en man!
    Doe maar snel de naam en een fotootje hier. Nou ja, wanneer je daar aan toe bent, wij moeten maar even geduld hebben....:D
    Geniet van dit moment samen met je man en familie!

Veel geluk,
    Klusser

17. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    Baby love: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!!

18. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Gefeliciteerd meid!!! :D

19. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Moon85 is ook al bevallen he! Ook een zoontje, bij 31 weken al, is in december geboren. Ze heeft het alleen niet hier gemeld, weet ook niet of ze hier nog erg actief was. Nu natuurlijk andere dingen aan het hoofd ;)

20. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Hai Boni, ja ik ben weer back in business...

Ik/man zullen binnenkort wat foto's maken. Mijn zusje (zit sinds oktober in Guatamala) vroeg er ook al om. Dus de hoogste tijd om dat eens te doen....

Okay, knuffels niet. Nou goed, dan weet ik dat ook weer. Ik geloof alleen dat je 2ehands knuffels beter wel kan doen (of een nachtje in de vriezer in een zak), maar die hebben we niet. Babywas staat voor woensdag op de planning.

Ja, je voelt je de rest van de dag lamlendig. Gelukkig gaat het nu weer beter, sinds de middag. Viel net bij yoga alleen wel bijna in slaap. Vanavond maar vroeg naar bed.
    Want morgenochtend komt vriendin met baby van 5 december op de koffie. Leuk. Heb hem pas een keer gezien tot nu toe, veel te weinig, onze beschikbaarheid voor afspraken was steeds tegenovergesteld, maar nu dan morgenochtend, heb er zin in!

Nu nog effe bakkie koffie voor mijn vader inschenken. Die is vanavond gekomen om het toilet in de badkamer op te hangen. Die hangt nu, jippie! Hoeven we 's nachts niet meer naar beneden om te plassen (en ook makkelijker als je 's nachts moet kotsen, ha ha)!

Groet,
    Klusser

Deel Deze Pagina