En ik zag net ook nog dat op de februari-mamma-site ook een geboorte in januari staat (LoveAlways). Maar omdat ik pas sinds gisteren weer terug ben op 't forum, had ik dat gemist. En nu mag babylove ook op de geboortelijst.....
Aaaahhhhh...onze eerst februari baby!! Babylove en mannetje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!
Ik ben vanmiddag gevallen, schrok me rot man, heb even flink gejankt, maar gelukkig beweegt de baby nog, dus alles is in orde. Ga nu lekker mijn bedje in, morgen weer druk...
Zo, dat is een hele leeftijd! Nieuwsgierig als ik ben... is Boni man al (relatief) wat ouder of is zijn moeder (relatief) ouder ten opzichte van haar zoon? Of gaat het mij helemaal niets aan, dat kan ook hoor!!! Fijn dat je liggingsecho goed was! Weer een onzekerheid minder voor de bevalling, ze zal nu niet meer naar stuit gaan... Groet, Klusser
Wie heeft een huis met een moderne inrichting en heeft een hip idee voor een stijlvol meubel voor onder de tv (komt aan de muur)? - Niet te diep i.v.m. smalte van onze kamer, - Geen naturel houtkleur i.v.m. houten vloer, - Liefst een model op pootjes of wieltjes zodat je de vloer blijft zien voor het ruimtelijk effect; - Een beetje iets bijzonders, wat je niet veel ziet. Dit even tussendoor....
@ Dondersteen, Knor, Klusser, Mamamia, Guppekop, hopelijk slaap je vannacht wel! Ik slaap ook ontzettend slecht. Maar eruit komen probeer ik niet te doen.... Op pad gaan als je 37 zwanger bent.... ik ging bij mijn eerste nog zwemmen tot ik 42 weken was. Vroegen mensen 'oh leuk, wanneer ben je uitgerekend?' zei ik '2 weken geleden!' Whaha! @Gupke; ik wens je succes met je beslissing! Lijkt me idd geen makkelijke.... sterkte meid! @ Klus: nee, nog geen naam, wij hebben wel een lijstje met potentiële namen maar nog geen definitieve... Kweenie!! @ Naatje, was je uitgegleden??? Ik zou me ook rot schrikken! Gelukkig beweegt je baby nog goed. En Babylove.... GEFELICITEERD!!! Wat leuk zeg, een gezonde zoon! Ik wens alle slecht slapenden (incl. mezelf) een lekkere rustige nacht met veeeeel SLAAP toe !!!! Truste!!
Sorry, low budget en Ikea hier Ik gooi ook meteen een vraagje op: Dit is het lijstje dat de vk praktijk als inhoud vluchttas geeft voor zh bevalling (ik ga voor poliklinisch): toiletspullen nachtkleding badslippers een badjas kleertjes voor je baby, een mutsje en een jasje een omslagdoek voor je baby je pasje van het ziekenhuis het pasje van je zorgverzekeraar de afsprakenenveloppe met daarin de kopie van je zwangerschapsgegevens Zet ook klaar om mee te nemen: maxi cosi fototoestel Nou staat alles klaar maar eh, wat bedoelen ze met omslagdoek? Ik heb bv badcapejes, maar dat lijkt me niet wat ze bedoelen? Ik heb ook een Lodger wrapper (lekker voor in de wieg) en een Lodger Shelter voor in de maxi cosi. Ik ga ze echt niet allebei meenemen, zeker de wrapper is vrij groot en dik (dikke fleece), en niet handig voor bij het vervoer. Tjee soms denk ik echt: ik heb geen benul van baby's, hoe moet dat straks nou!! Ik ben echt alleen goed in analyseren en theorieen maken, hoe ga ik ooit leren om praktisch te zorgen voor een kindje!!?
Ik had voor Jaylinn een omslagdoek van de hema, om over haar heen te doen toen ze mee naar huis ging. In het zkh had ze een badcape/omslagdoek van het zkh om.
Whahaha! Bij de eerste had ik dat ook.... vriendin van me beviel toen ik 4 mnd zwanger was... Ik had haar baby in mijn armen, lekker onhandig, en plotseling overviel me een angst! Ik vroeg haar 'wat eet jouw baby?' ze legde me van alles uit over flesjes uitkoken, zoveel cc water en zoveel afgestreken schepjes poeder ik snapte er niets meer van. Ik heb me ingeschreven bij het Zorgcollege Nederland en heb daar een verkorte opleiding kraamverzorging gedaan. Met dat diploma heb ik zelfs nog een half jaar als kraamverzorgende gewerkt!! Toch, als je je baby eenmaal vasthebt dan gaat een hele hoop al vanzelf op een of andere vage manier. Bovendien heb je hulp van de kraamverzorgster of evt. in het ziekenhuis. Ook heeft de thuiszorg een 24 uurs telefoondienst voor alle vragen, ook al is het midden in de nacht. Genoeg hulp dus! Don't worry!
Babylove Gefeliciteerd Hier ook een baby die elke dag 2 a 3 keer hikt ik ga proberen te slapen, morgen vroeg op! Slaap lekker allemaal...
Hoi hoi all. En Babylove Gefeliciteerd en geniet er van. weer veel gelezen en was maar een dag je later met schrijven nu. over dat kraam gedoe, ik heb er dit keer uit gepikt wat ik nodig vond met me eerste veel dingen gehad die ik nooit gebruikt heb zo als bv een luier emmer deze heb ik dit keer dus niet aangeschaft loop wel naar de keuken haha, En bv omslag hemptjes voor de baby ook niet ook onzin gebruik gewoon rompers en als naveltje nog niet dicht is dan nog niet dicht knopen krijg toch een baby pakje aan en blijft het op ze plaats zitten. Wie heeft dit gevoel ook een beetje van ik neem dit keer dingen die ik echt ga gebruiken en neem niet alles van de kraam lijst miss ben ik een beetje koppig maar miss moet je dat ook wel eens zijn we hebben niet allemaal het geld op de rug groeien toch. Besteed het liever aan dingen die de baby echt nodig heeft en bv er staan twee thermometers op de lijst ook onzin je maakt hem gewoon goed schoon na gebruik. zo even de opstandige pnirmal haha. Die is er soms ook zaterdag een baal dag gehad veel uit vallen gehad na me vriend en zoontje lief en ook eerlijk gezegt zit niet zo lekker in me vel wat schreeuwen en ook dan weer huilen zullen de hormonen wel weer zijn haha. Nou weer genoeg geklaagd Troeltje dankje wel De andere ook een knuf en ik ga nu slapen weltrusten en miss tot morgen Groetjes Patricia Uitgerekend 15 feb zoon van 7 nov 2000
Moĝe! @ Helaas, de slaap is weer ver te zoeken... @ Babylove!!! Gefeliciteerd!!! (zit gewoon te janken. WOW! Hoe zo emo-doos?) Ik vind het zo geweldig voor je! Knuffel! @ Terug lezen nog niet gedaan. (edit, gedaan... ben vergeten te reageren... zucht) @ Ego: Gister de hele dag onwijze steken in mijn rug gehad. Wel een gezellige dag gehad. Ik heb samen met vriendin (ook zwanger, 2 dagen voor mij uitgerekend, maar eind jan krijgt ze een keizersnee) geschilderd aan een 3 luik voor bij haar op de kinderkamer. Het word weer leuk. Ben helemaal weer in to schilderen. Echt leuk. En ik heb een leuke avond gehad bij de schoonmama ivm haar verjaardag. Het was gewoon té gezellig, we kwamen niet weg. Voor het eerst heel ontspannen en relaxt. Pas om half 11 weg gegaan. En gelijk weer terug omdat we onze tassen vergeten waren... manlief heeft ook last van zwangerschapsdementie... hihi. Dus voor de 2e keer reden we om 11 uur weg... Rugpijn is bagger! ZO! Vooral als je m in vlagen krijgt. van je billen tot aan je schouderbladen. ARG! (ff klagen hoor... sorry.) Oh! bijna vergeten! Straks om heeeeel vroeg hebben manlief en ik afspraak bij een ander kinderdagverblijf... spannend. De afspraak maken, voor een bezichtiging, ging hier heel snel en ik moet zeggen ook gezellig. Gister gebeld, vandaag langs komen. @ Ego ronde 2: Ik heb het gevoel dat ik vandaag een bagger dag ga krijgen... (hoop het niet als mijn bezoek er is...) Beste vriendin komt langs met haar mam's. Het huis bekijken... lekker te lunchen en vnl voor de gezelligheid. Ik ga dan ook zo weer proberen te slapen zodat ik misschien ietsjes minder wallen onder mijn ogen zal hebben... hihi. Ik ben zoooo emotioneel trouwens... Ik kan overal om huilen...Ik heb trouwens het gevoel dat ik tijd te kort kom... dat het zo op is... ik weet niet hoe ik het moet omschrijven... überhaupt hoe ik het bedoel... èh... nou ja, laat maar. Dag lieverds! truste en wie weet tot vanavond! (ik kan niets beloven... )
Pff, hier ook een wakker. En ik had me nog wel zo voorgenomen om níet uit bed te gaan!! Ik kan mijn man zijn harsens wel inslaan momenteel. Kan het ook gewoon niet verdragen dat hij naast me ligt te ronken. Gatver...! Klootzak! Ik ga maar eens een bakje vla erbij pakken. Dondersteen jij dus ook wakker??
Tja, manlief slaapt... En zo nu en dan worden bomen gekapt... Daar kan ik momenteel ook niet zo goed tegen...
Jee zeg! Erg he?? Ik las net je bericht van hiervoor... gezellige avond gehad? Leuk joh! En je hebt komende dag ook weer afspraken staan...ik niet. Misschien kan ik vanmiddag even slapen dan. Ligt jouw man ook onverstoorbaar op één oor?? (grr!)
Als hij er op 2 kon liggen deed hij dat... hihi. Ja, ik heb idd afspraken staan... ik begrijp ook niet zo heel goed hoe ik er steeds aan kom... hihi. Ik moet er zelf toch een hand in hebben gehad... Kan niet anders... Gezien ik hoofd planning ben in huis...hihi. Woensdag staat helemaal leeg. Verheug mij er nu al op.. hihi. Donderdag weer schilderen en vrijdag naar de fisio en ik geloof verder vrij. Heerlijk. SHIPS! Ik bedenk mij net dat ik naar de markt moet a.s. woensdag om te kijken voor stofjes... Hemeltje blijkt nl niet zo te zijn als ik wil... En tante wil mij helpen er een te naaien... Kan ik nl niet...
Is er trouwens een mogelijkheid om mijn rug af te schroeven en in een hoekje te leggen? Wat een ellendig ding is dat... Iedere dag lijken de vlagen pijn erger te worden. Walgelijk! (sorry weer klagen... ZUCHT!)