Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

mamamia: knuf! en heel herkenbaar gevoel hoor.

Buddy: als je rebbel nog spreekt moet je het haar eens vragen over een dwarsligging. Zij had iets van een magneetje of zo...

Bwtje: vergeef me dat ik de foto's niet helemaal kan lezen...

Evenstar: goed nieuws meid!

mijn werk zoek update: ik moet eerlijk zijnmet de zwangerschap en alleen daarom wijst iedereen me af...had het er vandaag met het juridisch loket over. ja zegd ze dan verlengen ze je contract niet in eerste instantie en akn je niets...

Vici: doe mij ook zo'n deal!!!

Angelfire: o wat eens tress! dan kan je volgende week niet bevallen hoor!

Pnirmal: had je moeten zeggen: ja ben heel tevreden want nu ben je evrplicht alimentatie te betalen lul! :D sorry maar ken het namelijk. al hoewel die van mij dat wel allemaal doet...tot op heden.

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Je wilt meerdere tekst in één regel?
    Je kunt overwegen om de cel met de cel eronder samen te voegen.
    Je kunt ook de hele tekst intypen en kiezen voor tekst terugloop.
    Mocht het echt niet lukken wil ik wel iets vcoor je in elkaar flansen, had 'n 10 voor spreadsheet, en formules zijn al helemaal handig ;)

3. mamastarlight

volgens mij moet je het vak dan een formule geven van zoveel tekens of een een harde return voordat hij naar de volgende regel gaat

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Da's tekstterugloop, kan je ook instellen voor de hele pagina! ;)

5. mamastarlight

geboortekaartje: ben ik zo blij mee. ik vind hem zo lief! alles ligt klaar hoef alleen maar te bellen als ze er is!

Naam: zo zeker van!!!

zo ga weer evenw at doen. moeders zit bij de kapper dus ben even lekker alleen.

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Knuff meis!

Vind het nog steeds een rare gedachte dat ik straks ook gewoon een kindje in me armen heb. Ik kan het me eigenlijk gewoon niet voorstellen. Maar tegelijkertijd heb ik zoveel zin in dit kleine hummeltje. De moedergevoelens fladderen weer even rond hihi:D.

Het is trouwens niet raar hoor dat je je af en toe rot/down voelt. Je bent hoogzwanger en je wilt dingen die je gewoon niet meer kan. Als ik bij wijze van spreke nu tegen mijn ouders zeg dat ik afgelope vrijdag een hele dag in de stad heb rondgebanjerd, staan ze me met grote ogen aan te kijken of ik wel helemaal goed bij me hoofd ben. Alsof ik een of andere bejaarde ben. Goed was die sneeuw nou weg had ik het waarschijnlijk nog gedaan ook, maar is mij iets te glad buiten.

7. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Excel:

Thnx voor het meedenken....Ben blij dat ik erachter ben.....!
    Levert me dat weer stress op.........maar komt goed.

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Fijn dat je goed geslapen hebt, en helemaal fijn dat de harde buiken weg zijn:D

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Super nieuws meid:D. Kun je straks lekker genieten van je verlof:D

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Nou zojuist eindelijk de zuidzorg eens aan de lijn gehad! tel. intake gehad blablablablablabla hahaha
    Moest nog even vermelden dat het om achter de hand zorg gaat, aangezien mijn oudtante de kraam doet.
    Want dit gaat iedere keer fout met doorgeven.
    Maar goed het is geregeld standaard vragen verder ;)

Ga nu nog ff een wassie doen, time flies en misschien alvast wat afplakken op Eva dr kamertje..en dan moeten we Sem alweer ophalen straks het gaat zooo snel!

Hier wil het babykaartje nog niet zo..dan is de kleur niet goed dan onduidelijke pixels..gelukkig hebben we nog ff :D en ik word goed geholpen geweldige service bij geboortepost hoor!
    En ik moet het nog wel ff aanpassen tzt datum en de rest..voordat ik hem kan versturen maar dat gaat allemaal digitaal :D

Nou ik ga wat doen, anders schiet het nog niet op tot vanaaf misschien nog!

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jup heb er ook last van. Verschrikkelijk irritant vind ik het.

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo weer helemaal bij:D. Hier vannacht redelijk geslapen. 2 keer wakker geweest. Jeetje er wordt 's nachts wat afgeklept hier hihi:p. Als ik aankomende nacht ook weer wakker ben kom ik ook wel ff meekletsen:p.

Hier bezig met de keuken schoonmaken. Wil en moet het gewoon gedaan hebben. Dan zijn de eerste 2 grote schoonmaakprojecten klaar. Babykamertje neem ik standaart elke week al mee met schoonmaken:p. Dan staat de vriezer ontdooien nog op de lijst en wilde vandaag ook nog babywasjes gaan draaien. Maar even kijken of het vandaag allemaal gaat lukken hihi.

Ben niet van plan om het heel erg gek te maken vandaag, heb gister echt teveel gedaan.

Nou ben weer ffies aan de schoonmaak:D.

13. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Belliebel:
    Lekker dat je het schoonmaakritme nog te pakken hebt....Ik ben het al weken kwijt........Zolang je het nog kunt, vooral blijven doen! Dan is alles dadelijk superschoon als de beeb komt en heb je er dan geen omkijken meer naar....

Poets ze.....

(mmm, ben jaloers, zou willen dat ik die drang had. Maar er komt echt niks uit mijn vingers.........HELP!)....Eerst die rapporten af, dan komt poetsen weer (hoop ik).

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Komt vanzelf, knorretje! En die drang is niet altijd fijn hoor!

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou ik was een bericht tikken maar Marcus drukt op een knopje, weg berichtje!

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Wat ik wou zeggen was, als je nu al die dingen schoonmaakt en je houdt die drang ga je straks nog schone dingen in huis nog schoner poetsen hahahahaha!

Ik heb het gelukkig ook nog niet zo erg, af en toe bij vlagen buien!

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hee hoe hebben jullie het bij het geboortekaartje? Eerst de naam van de papa of de mama?

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, zit weer in mn pyamabroek, ist enigste wat momenteel lekker zit op mn buik. heel de dag al pijnlijk harde buiken:( maar de badkamer is schoon:) heb niet echt veel poetslust en denk maar zo: straks komt er toch een kraamverzorgster dus die week is het sowiso netjes hier... hihi...

kaartje: wim zn naam boven aan dacht ik

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Buddy; Rebbel heeft idd een moxa-behandeling gedaan. Ik zal haar wel eens PB-en

Liefs Silvia

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Rustig aan hoor!

Ja ik vroeg het omdat mijn schoonzusje zei dat het gebruikelijk is dat de naam van de moeder eerst komt omdat zij al het werk verzet hebben hahahaha!

Deel Deze Pagina