Meisjes, wat vinden jullie van deze tekst voor de trouwkaart: Twee harten ...... één liefde ...... Uit liefde één hart! Februari 2010 zal onze liefde worden bekroont.
twee harten.... een liefde.... uit liefde een hart. februari 2010 zal onze liefde worden bekroont. met een dochter of met een zoon. misschien vind je deze aanvulling leuk. verder vind ik je gedichtje leuk hoor bloempje
Heey muurtje.. Mijn gegevens voor in de bevallingslijst: NursieD - 22 jaar - Noord Brabant - 1e kindje - KB - BV. TNX! Gr NursieD
Hoi meiden, Mag ik er ook nog bij, want ik ben ZWANGER!! Mijn kleine manneke wordt grote broer! Ik had het zo snel niet verwacht, maar wel superblij natuurlijk. Van D. waren we zwanger in ronde 1 en nu ook... Ik ben zo blij dat we dat geluk hebben. Ik ben uitgerekend op 25 februari.
@Sabrien; Wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte gewenst met dit verlies @Bloempje; Gefeliciteerd met jullie verloving @Meiden met een echo; Succes! Sorry, maar de rest moet ik nog lezen. Ze zijn hier vandaag begonnen met de verbouwing en het is een klereherrie. Ik had al hoofdpijn, maar dit wordt er zo niet beter op. Kom later nog terug om te lezen/reageren. Liefs Silvia
Vicious: super meid! gefeliciteerd.. ik hoop ik morgen ook Sabrien: vreselijk ik weet hoe je je voelt. Heel veel sterkte!
hallo dames! ik heb de lijst weer even bij gewerkt! NursieD, weet je al wanneer je uitgerekend bent??
Ik heb de echo in mijn album geplaatst! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/viciousm-albums-echo-s-picture3021-echo-6-weken-5-dagen.jpg
Hoi hoi, Ik kom me ook bij jullie aansluiten... Ik ben (vooralsnog) 27 februari uitgerekend van ons tweede kindje! Waar kan ik mezelf op de lijst zetten? Liefs
Zou iemand mij van de lijsten af willen halen en bij de vlinders neer willen zetten. het is met 4 w en 1 d fout gegaan.
Hoi momentje, nursie en sams welkom en gefeliciteerd. ik mocht meteen komen, ivm met bloedverlies ik heb een echo gehad. er is een zwangerschap te zien maar het is nog veel te vroeg. we zagen een zakje. mijn banner klopt precies het blijkt toch dat ik een schimmel heb... lekker hoor krijg er wat voor. het is gewoon afwachten 7 juli om 10:30 krijg ik weer een echo, om te kijken of het gegroeid is. die van 15 juli gaat vervallen. kan dat iemand voor mijn aanpassen. volgens de gyncoloog hoef ik ook niet te blijven in het ziekenhuis. we zien wel, ik hoop dat we volgende keer wat zien mootje
@Scorpion, oh nee wat een naar nieuws. En je hebt zo lang moeten wachten tot je duidelijkheid had. Veel sterkte met het verwerken van dit verlies.