@ Gedichtje/tekst geboortekaartje: Er is zoveel keus......dat wij besloten hebben geen gedicht/tekst te doen.......hihi, das ook een keus he! Hebben wel een soort van gedichtje bij het langskomen van de visite....En verder een foto van de kleine......Nee ik ga nog niks laten zien...........Blijft allemaal nog een verrassing! @ Melek: Je hoeft niet altijd veel te doen, om moe te zijn.....Soms heb je van die dagen! Geeft niks, geef je eraan over...Nu kan het nog, straks ben je hele dagen aan het rennen en vliegen met de kleine! @ Liedel: Vind het een mooi gedichtje........... @ Eten: Tja meiden, wat eten we vandaag???/ Hier: Paprikarisotto....Nieuw recept, ben benieuwd!
@ eten: goeie vraag knorretje...ik ga mn vriend maar even vragen of ie kookt, misschien heeft hij inspiratie..maar eiegenlijk heb ik heel erg zin in frietjes ofzo..al eeuwen niet meer gehad, maar ja...niet echt gezond ofzo...
Ik kint net skrieuwe en ek net sa goed praatte Mar dat mei de pret net drukke .. Knor: Dat klinkt wel errruggghh lekker ..
Wij zijn ook heel nuchter, maar vind dit wel een mooi gedichtje! Wij hebben: Compleet gelukkig & gelukkig compleet zijn we met de geboorte van ..... En bij de foto hebben we: Vind je ons niet stoer? Wij zijn nu grote zus en broer!
Ik zat ooit in de wielerselectie met een aantal Friezinnen, kon ze voor geen meter verstaan, maar een keer hadden ze het over een bepaald woord en ik moest daar zo om lachen, misschien spel ik het verkeerd maar het was: Tjintjepluzen! Ken je die?
...of pizza...ok al zo gezond.... Wel ghek, normaal gesproken ben ik toch wel erg van de gezonde groente enzo, maar de laatste week..ik droom zelfs van chocola en junkfood ... Gelukkig is mijn vriend niet zo'n junkfoodlover en lust mn dochtertje geen friet (raar kind, welke peuter lust er nu geen frietjes) en ben ik natuurlijk een erg verantwoorde mama met groentes enzo ahum..maar anders..at ik elke friet en pizza..hihi
Hahahahaha wat grappig dan, is er ook verschillend dialect in Friesland Tante Mars? En inderdaad Liedel een peuter die geen patat lust, dat bestaat niet!!!!
Ze zeiden dat het betekende de pluisjes tussen de tenen vandaan halen die blijven zitten, hahahahahhahaa!
Ja heel veel verschillende. ik denk dat ze uit de Wouden komen daar hebben ze ook nutsjessmots (pindakaas) en int gewone Friese taaltje word dat niet gebruikt haha..
Wij houden van simpel, zonder veel poespas! Als tekst om langs te komen hebben we ook gewoon: bel even voordat je langs komt! Hahahhaaha!
Heb het woord 'Tjintjepluzen'' nu al 6 x hardop uitgesproken maar kom er nog niet uit wat het is hihi
ben naar ht ziekenhuis gegaan gisteren avond omdat ik harde buiken had die erg pijnlijk waren en aangezien Elise met 34 weken geboren is wouden ze hebben dat ik kwam en niet omdat de beeb zo druk is want dat is ie dag en nacht hahahahha hier vanavond snitzel en boontjes en gebakken aardappels toetje vanille yohurt met vers fruit
Ach gezond of niet....Wel erg lekker....Had vanmiddag ineens zo'n zin in een kroket op brood....Heb het uiteindelijk niet gedaan.....maar ik zou er best 1 op kunnen.......
Nesteldrang hier ook met vlagen en ik wil dan gelijk alles doen totdat ik niet meer kan.. En idd geen vrijbrief hier hoor! Echter is hij nog herstellende van zijn rug dus ja heb ik de afgelopen tijd wel wat meer gedaan.. Maar goed als ik aangeef dat ik het niet kan neemt hij het ook zeker over en hij doet standaard ook meehelpen! Nou ik heb hier echt tig poepbroeken lopen verschonen, Eva is echt een wandelende poepmachine de afgelopen dagen en de wasmachine draait dus overuren! En Sem vannacht nat zucht Ennnn ik heb alles afgeplakt! Dus binnenkort verven jeeeeeeej Heb er zin in! Ben benieuwd hoe het kleurtje gaat worden.. Ik snap het idee wel van de namen volgorde op kaartje maar wij doen altijd gewoon met de man beginnen..standaard en denk er ook niet verder over na eigenlijk. De afgelopen controle is hij wel mee geweest met echo s eigenlijk altijd, verder gaat anders ons mam gezellig mee ik vind het ook zo gebeurd dus ja om daar nu al die snipperdagen voor op te nemen.. Knorretje wat een hoop reptielen hihi leuk! Mirr beterschap met mannetje! Ennuh gelukkig is alles goed met de controles, en doe rustig aan he!! Ow ja en laarzen en schoenen I know! In de zomer waren de crocs zo makkelijk Dondersteen wij doen het hier ook zo hoor gewoon zeggen wat er is en niet vanuit gaan Minimouse roze afscheiding is niet erg helderrood en meer dan een veegje wel..mocht de regelmaat echt 4-5 min. en 1 uur lang aanhouden dan is het het echte werk! Ok ik post dit al ff want jullie gaan zo snel hahaha en dan ga ik zo weer verder
O ja, daar hebben wij ook heel lang over zitten dubben. We hebben nu maar besloten om gewoon ervan uit te gaan dat iedereen wel belt, en nadrukkelijk de telefoonnummers onder het adres gezet. Ean als er dan toch mensen langs komen en het komt niet uit zeggen we dat wel gewoon, en vragen we ze een andere x terug te komen.
Geen idee waar precies, ehm een kwam uit Heerenveen, een uit Drachten (of een dorpje daar in de buurt) en een ik dacht uit Harkema (of is dat dat dorpje bij Drachten?)