Ik hoop ook dat het lekker is...... Hoest verder met jou? Zie dat je ook alweer 22 weken bent.....Time flies!
Zou gewoon even bellen. Ik had het van de week ook, met een hoop gerommel. Toen had ik dus 1 cm ontsluiting. DAar is 't bij gebleven, waarschijnlijk kwam het wel daarvan. Het hoeft helemaal niet door te zetten hoor. Gewoon ff bellen
Hey BWTJe, fijn dat je bijna kan verven! Heeft Eva last van dr darmpjes of poept ze gewoon veel (doet isa ook, echt zo'n poepert!)
fijn dat je ctg goed was ennuh suc6 met wasvouwen ligt hier ook nog wat te wachten...hehe maar ff relax nu Eva slaapt...en straks koken en daarna misschien nog vouwen
Jawel... ik heb er ook een. Hij eet liever tomaatjes met komkommer dan patat De kleuter hier is wel gek op patat
ik hou daar ook niet van hoor! vind deze wel leuk juist Ik hou ook wel van kort hebben wij deze keer ook weer een korte tekst.. En mijn vriend is daarin NOG moeilijker haha
owww ja dit weekend is Bart echt de klos hoor ik wil nu ook echt weer een keer risotto eten en dat maakt hij altijd oohhh niet vergeten niet vergeten ! smakelijk hier simpel rode kool met appeltjes aardappelpurree en stoofvlees
@ Poepbroeken: Mmmm, kan me er nu al op verheugen.....NOT..... @ Patat: Ik hoor het toch steeds meer hoor, dat kinderen geen friet lusten......Heel raar.....! Maar ja, wel gezond! @ Mir: Aha, vandaar dat je naar het ziekenhuis ging....Dan snap ik het wel.....Fijn dat het allemaal goed was....Voel je je vandaag beter? @ Gekke woorden in dialect: Weten jullie wat een scharrelstok is??? Kom maar op!........
Hier ook een dreumes die gek is op frietjes!! Gaan we dan ook maar eten vandaag, heb echt geen energie om te koken... hihihi
Harkema; Ja dat zegt genoeg hihi.. Die hebben een heeel raar Dialect. Knor: Ach ja wat zal ik zeggen, heb nu ff een opleving.. Tante dacht dat t verstandig was om een stuk af te snijden en noggeen stap gedaan en daar ging ik keihard onderuit .. Verhaal staat wel in Mei. Maar de hele morgen in het zkh geweest voor echo's e.d. van beeb en de placenta. Maar omdat we mischien wel te vroeg zijn geweest, willen ze morgen toch nog een echo maken van Beeb en Placenta, om te kijken of er niet echt iets aangescheurt is of losgelaten.. Word de pijn vanavond erger dan moet ik daar slapen vanavond.. Maar des al niet te min voel ik me verder wel aardig, maar zwanger zijn is niet mijn hobby .. En hoeist met julliee?? Al helemaal gesetteld en gewend aan het nieuwe huis? Heb je alzolang niet gesproken