@ Bwtje: Laat het je weten als die paprikarisotto een succes is........You risotto-addict!!!...............Mjammie!!!
@bwtje: jij zit al net zo kriskras te reageren als ik. Ben het helemaal kwijt nu hahaha Maar heb nu wel zin in patat. Even de man overhalen (die houdt er ook niet zo van)
Hoi hoi Zo hoe lang was ik even weg een uurtje kon gelijk al vijf pagina,s terug lezen haha wat gezellig druk dus. Over geboorte kaartjes ja ik doe het dit keer simpel me zus heeft het ontworpen op de computer en ze maakt het verder ook af hoefde alleen te kijken of ik het leuk vond haha ze gaat ook de adresse en zo doen, maar het blijft dus een eigengemaakt kaartje ook leuk!!! Wat ik ga eten ga zo de aard schillen spinazie op zetten met een gahakt staafje en een eitje er bij me zoon heeft het avond eten uit gekozen werkt erg goed hij eet dan zeker ze bord leeg haha het is een van zijn favo maaltijden als je vraag wat wil je eten zeggen vaak kinderen patat maar die van mij nee mama ik wil spinazie haha nou groetjes weer en als ik miss vanaaf terug kom dan 20 pagina,s terug lezen ??? Groetjes Patricia en eetsmaaklijke allemaal voor zo of straks
jaaa ik denk morgen ofzo dan is Sem vroeg uit..alleen moet Eva of spelen met dr zus boven...of slapen in een ander kamertje even kijken dus! Maar het wordt al zo snel donker... nog even geduld dus Ennuh Eva poept gewoon veeeel nu komen ook 4 kiezen tegelijk door :S
Jeetje johhhhhh......Gevallen dus......Mmm, wat zal jij geschrokken zijn! Hopelijk is alles goed met de beed en placenta....Succes morgen met de echo! Mmm, zwanger zijn niet je hobby....Hoe kan dat nou? Hahahaha....Gek he eigenlijk, je verlangt ernaar, dan ben je zwanger en dan opeens krijg je zo'n moment dat je denkt: Pfff, het mag wel afgelopen zijn. Dat heb ik sinds een paar dagen. Heb verder een prima zwangerschap gehad, geen klachten of niks....Maar deze week....Pfff, laatste loodjes wegen echt zwaar. Heb veel last van pijnen in heup en buik....En de kleine is zo idioot druk, dat voel je nu goed......bammmm, weer een voet tussen mijn ribben....Au!!!! Idd, helemaal gesetteld in mijn nieuwe huisje en mijn baan....Sinds donderdag verlof....Mis mijn kindjes wel hoor......Pfff, nu nog bezig met rapporten schrijven (en dat in mijn verlof!) maar dan ben ik er helemaal klaar mee.........Even genieten.....Maar over 4 weken mag van mij de beeb komen hoor!
Zo, ben ik weer. Vanmiddag naar de VK geweest. Beeb ligt idd helemaal goed, hoofdje naar beneden. IJzer geprikt, was 6,9 dus héél ietsje te laag. Kreeg het advies om Floradix te halen maar dat ga ik morgen wel even doen, geen zin meer in nu. Pnirmal, fijn dat je ventje jullie kind iig heeft erkend. Lijkt me voor je kind ook wel fijn dat iig vastligt wie haar papa is. En leuk zo'n gyn . Vicious, fijn idd een 5 deurs. Wij hebben van de zomer mijn 3 deurs ingeruild voor een 5 deurs ivm komst van de kleine. Het kon wel maar het was altijd wel een gedoe om de maxicosi vast te maken. En toen ze overging naar een gewone autostoel vond ik het nog lastiger. Dit is toch een heel stuk handiger nu. MSL: leuk geshopt lees ik! Belliebel, vind het hier ook nog steeds raar dat er straks weer een beeb in de wieg ligt! Maar aan de andere kant kan ik haast niet wachten haha. Troeltje, geboortekaartje is hier met eerst de naam van papa, dan die van mama en dan onze achternaam en mijn meisjesnaam. En daaronder de naam van Jasmijn. Guppekop, krijg je dan wel een kraamverzorgster aan boord dan? Tonka, hier wel een meehelpende man, mag echt niet klagen haha. En we hebben ook een hulp die een paar uurtjes per week komt, zooo lekker. Mir, fijn dat er niets aan de hand was gisteren. Hoop dat je het toch een beetje rustig aan kunt doen, kunnen je kids anders niet een dagje naar je (schoon-)ouders? Melek, pyjama's gebruik je de eerste tijd niet zoveel, Jasmijn sliep hier de eerste weken in haar gewone kleren. Ze slapen dan zoveel en om elke keer om te kleden is veel te lastig en te storend voor de baby (meestal vinden die aan- en uitkleden niet echt leuk). Mammamia, lekker rustig aan doen! Gelukkig was alles verder goed met de controle. @ VK: hier gaat manlief ook niet elke keer mee, het is voor ons toch de tweede dus is allemaal wel bekend. Als hij vrij had is hij wel mee geweest. En hij is met alle echo's meegeweest, dat was wel weer fijn (hij zei gisteren zelf: moet er niet aan denken dat er wat mis blijkt te zijn en jij daar alleen zit). Dondersteen, leuk zo'n badlakentje. Minimouse, je kunt altijd even bellen toch! Daar zijn ze echt voor. Volg je gevoel! Hoe laat moet je morgen voor controle? Liedel, gelukkig was je CTG goed! En vind het wel een mooi gedichtje, zeker niet te klef. Troel, lekker druk meisje dus haha. Volgens mij is zij net zo benieuwd naar de buitenwereld als papa en mama naar haar zijn . En H&M tip was ik. Heb er daar vorige keer wat gekocht. Maar zal dit keer dan ook eens bij de HEMA kijken. Wat eten we vandaag: hutspot met rookworst. De hutspot is over van het weekend en maken we vandaag op. Lekker makkelijk, hoef ik niet elke dag uitgebreid te koken. @ tekst geboortekaartje: hier ook simpel. Geen gedichtjes en gewoon: voor bezoek graag even bellen met ...-...... Jeetje, ben aan het bijlezen maar schiet niet op, jullie schrijven zoveel nu haha. Elke keer ben ik er bijna maar is er weer een pagina bij @ patat: hier vindt ze dat wel lekker maar absolute favorieten zijn: komkommer..augurkjes en ............. zilveruitjes! Haha, en dat voor een kind van 20 maanden. Scharrelstok: geen idee, dacht ook aan een stok in het kippenhok maar dat zal het wel niet zijn...
geen flauw idee?? hier is Sem ook niet zo dol op friet liever pasta enzo..dus is normaal hoor komt later denk ik ofzo..
zucht ja is goed hahaha ja een keer in de zoveel tijd moet ik die verslaving weer voeden..net zoals sushi enzo hahaha