Hoe ben je hier achter gekomen, heb je een echo gehad? Wat is er gebeurd? Ik vind het echt super erg voor je!!
ja ik heb vanmorgen een echo gehad. wel 25 min lang naar dat kut scherm moeten kijken omdat ze ook zeker wilde zijn dat er niks buiten de baarmoeder zat. Gelukkig niet! Me eitjes staan alweer bijna klaar, maar ik ga er ff afstand van nemen. Er zit nog een stolsel van de vorige keer en daar ga ik me eerst aan laten opereren.
Scorpion, wat erg....heel veel sterkte meis!!! Sabrien, had in een ander topic ook al gereageerd, maar nu nogmaals Heel veel sterkte meid!!! Dikke knuffel! VIciousm, super! Een kloppend hartje gehoord!! Valt nu toch wel een last van je af of niet? Ik moet nog even geduld hebben...nog 3 nachtjes slapen.... Bloemje, jij ook van harte gefelciteerd met jullie verloving!! Ik vind het een heel mooi gedichtje voor op de trouwkaart. Toch wel speciaal, zwanger zijn en trouwen...Heel veel succes met de voorbereidingen!! Nieuwe meiden, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Dames, Ook ik mag me hier op het nippertje melden. Ik ben namelijk op 28 februari uitgeteld. Ben er vanmorgen (na 5 dagen overtijd) achter gekomen dat ik ook een (nog) heel klein eerste wondertje bij me draag! Groetjes en alvast een fijne zwangerschap allemaal!
scorpion en sabrien heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd. hopelijk mogen jullie weer snel zwanger zijn en dat daaruit een mooi kindje mag onstaan.
@ scorpion Oh meis.. dikke knuffel! @ all Heb net echo gehad. Ben ongeveer 5 weken het neigt eerder naar 5 dan naar 4. 2 juli weer echo en dan moet volgens haar het hartje kloppen. Dus wachten het af Ben al blij dat het er goed uit zag.. en geen misvormd vruchtzakje.
sabrien ik lees het niet...ik ben er zo stil van...wilde zo graag samen zwangeren met je...knuf lieverd en heel veel sterkte Andere meiden ook natuurlijk he!
@ Scorpion & Sabrien Heel veel sterkte met dit verlies. *Knuff* @ alle nieuwe meiden, welkom en gefeliciteerd! @ Vicous gefeli met een goede echo! Hier moe, en verder druk aan het inpakken. Kleine meid ligt net ff lekker op bed, ben dus ook maar ff lekker op de bank gaan zitten, en ff met me laptoppie de verhalen bij te lezen. Nou ik ga ff relaxen, tot later!
@ Sabrien en Scorpion, meiden wat ontzettend vervelend! Dat is helemaal geen leuk nieuws om te horen! Ik hoop dat jullie "snel" wel het geluk mogen krijgen van een baby! @ Bloem, gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk! En wat een leuk idee om in je trouwkaart te verwerken dat jullie zwanger zijn. Alleen dacht ik toen je schreef februari 2010 wat nou als je in januari al bevalt?! @ Nieuwe zwangere meiden, gefeliciteerd! @ Mezelf, vandaag afspraak bij de verlos gemaakt, ik mag daar 13 juli komen om 10.00 uur. Maar zoals ik al zei, hier in Amsterdam zijn ze heel traditioneel dus had wel verwacht dat ik er met 9 weken pas mocht komen. En om eerlijk te zijn hoeft het ook niet eerder van mij, want eerder kunnen ze toch niet goed een hartje horen... Ben vandaag wel ontzettend misselijk Gisteren naar Derek Ogilvie geweest, was gaaf! Alleen kreeg ik last van ontzettende opgeblazen gevoel, dit heb ik bij die andere 2 ook altijd gehad, maar wat een pijn zeg... pffff... Vanmorgen nog ff maar nu is het weer over. Eens kijken of die rennie deflatine mag tijdens zwangerschap! Hoe is het verder hier?
@Sabrien & Scorpion. Jeetje... wat ontzettend Kl%$$###te voor jullie. Sterkte...! @ VisciousM Super een kloppend hartje! @bloempje: Trouwen! SUPER! @nieuwe zwangeren! GEfeliciteerd! Hiero alles ok. Bijna 7 weken!!
@ Bientje, jij hebt inderdaad al een buikie zeg! Maar wat je zegt, als het je 7e zwangerschap is en je bij 3 vrij laat in die 1e trimester je vruchtje hebt verloren heb zal het best zo zijn dat je daarom nu een dikkere buik hebt! Of dikkere buik, een zwangere buik hahahahaha!
Ohja voor de rara lijst op de site. Ik denk dat het een jongen wordt, mijn mannetje ook en volgens de chinese kalender zou het een meisje worden. We zien het in februari wel! *als alles goed blijft gaan* Tis nog wel lang wachten tot de eerste echo/intake bij 11 wkn en 2 dgn....
@ Scorpion, Heel veel succes en sterkte! Dikke knuffel! @ Miekske, Sams en Momentje van harte welkom! Jullie staan op de lijst erbij! Zie lijst op de site (link onder mijn banner). Kunnen jullie svp de rest van de gegevens die ontbreken voor op de lijst naar ons bp-en? Of hier vermelden? zodat we het aan kunnen passen op de lijst. @ Sassa, je staat in de agenda. @ Laidie,je staat op de rara lijst. controleren jullie even of het klopt? liefs!
pfff wat een hoop vlindertjes hebben we zeg....hopelijk blijft het hierbij. Meiden heel veel sterkte en liefs toegewenst.