Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL

hihi..dat was snel. En ik dacht nog wel dat ie moeilijk was. :)

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Idd erg rustig hier!

Cool een draagdoek....Heb zelf de Lodger Shelter......Ben ook heel benieuwd hoe dat bevalt......Wilde eerst graag de mini-monkey maar toch uiteindelijk voor de shelter gegaan....Zo'n knoopding ziet er ook altijd erg mooi uit, maar ben zelf niet zo goed in dat soort dingen, dus waag me er maar niet aan (ik kan al in de knoop met mezelf zitten als ik probeer een trui aan te trekken.....hihi)

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Deze gaat mijn moeder bestellen (ff een ander kleurtje alleen), dus hoef zelf niks te knopen, ook wel ideaal denk ik:

4. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    Haha lekker charmant!!
    Waar kun je die moltons krijgen?

5. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie

Gefeliciteerd!!:D

6. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    kapoentje (in het Westlands) = lieveheersbeestje

Ik kom oorspronkelijk uit het Westland (het die-hoekje tussen Den Haag, Rotterdam en Hoek van Holland met al die glastuinbouw) en daar betekent dit woord lieveheersbeestje....

Lekker hoor, Evenstar, geniet vandaag maar alvast van de voorpret / het vooruitzicht!
    Na mijn laatste werkdag (18 december) reed ik heel laat naar huis (flink overgewerkt, maar tevreden over hoe is alles achter liet), stonden er geen files en kwam Aretha Franklin op de radio met 'Freedom'. Ha ha, die heb ik toen heel hard meegezongen... ;)

Klusser

7. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik heb er gisteren een bij de hema gekocht....(nu in de aanbieding!)....Maar bij de action zijn ze nog goedkoper te verkrijgen! En ook bij de trekpleister is het deze week in de aanbieding! Maar allebei winkels die niet bij mij in de buurt zitten vandaar dat ik bij de hema ben geweest.......

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hahahahhaa het moest gewoon zo zijn! Lekker hoor!

9. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    goede middag

vanmorgen groeiecho gehad baby heeft nu al een gewicht van 6 pond met precies 34 weken dus het groeit dus echt wel heel erg goed. was ook een baby met hele lange benen helemaal groot zei ze als ze verder rekende werd het er toch een van ruim 8 a 9 pond lieve help zeg
    morgen naar de gyn heen kijken wat die te zeggen heeft baal er zo van dat het niet op een dag te plannen is gaat allemaal al zo soepel

ga nu even slapen ben dood op en moe en hormonen die erg opspelen kan de hele dag wel janken bah Elise waar ineens alle hoektanden van doorkomen ook al zo zielig dus ik pak nu even mijn rust spreek jullie weer

10. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Ja, ik zie tussen de laatste twee ook wel verschil. Het lijkt zelfs een beetje of de een-na-laatste foto er niet tussen hoort?! Als je die weglaat, ziet de groei er logischer uit.
    Maar ja, misschien lag beep die dag net met het ruggetjes aan de andere kant, waardoor de vorm van de buik anders is ofzo. Ik weet het ook niet...
    Maar zo lang de VK tevreden is, zal ik ook maar tevreden zijn.

Ben benieuwd naar jouw foto, kom op!

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi hoi. Heb niet alles terug gelezen alleen de laatste pagina en daar ging het om omslag doeken . Dat over borst voeding, met me eerste heb ik wel borstvoeding gegeven een week of drie maar het is me nooit goed bevallen kan ook komen omdat mijn kraamtijd op ze zachts gezegt geen pretje was binnen drie weken na bevalling ging ik ook nog trouwen en de kz is een hel geweest voor mij daar bij was ik een postn aan het ontwikkelen en daarom heb ik nu besloten om gelijk over te gaan op de fles om wat stress punten voor me zelf te vermeiden ondanks het toch blijft knagen dus miss na bevalling is me besluit toch anders miss als ik me gelijk beter voel emotioneel enz we zullen wel zien maar denk dat als ik idd gestrest ben het gelijk fles is en blijft, Is dan ook beter voor je kindje want als ik een ding geleerd heb is dat een baby zo klein als ze zijn de stemming van moeder heel goed aanvoelen en dat is ook niet goed. Dan maar de fles. Daar bij heb ik flinke memmen en kan me herinderen dat dat toch ook een rol gespeeld had het neusje zat steeds onder een borst en dat vast houden werd op een gegeven moment niet meer te doen doeken onder me borst enz wat een stress plus het fijt me moeder niet echt mee werkte ze zij die kleine heeft honger enz terwijl hij bijna een kilo was aan gekomen in drie weken tijd dus dat advies is ook nooit goed geweest had dus voeding in overvloed haha. haalde zo 180cc uit een borst een dag na de bevalling. Dus het is een lastige keuze geweest en hoop dat ik er vrede mee kan hebben.

Maar wat een nacht slecht geslapen enz en van morgen nog eens verslapen ook dus me heb me zoon lief maar een dag je ziek gemeld schoot pas rond negen wakker en meneer die denkt zeg lekker niks haha die had zo iets van laat mama maar slapen hoef ik niet naar school de dondersteen. Als hij nu dicht bij gezeten had had hij gewoon gegaan nog om negen uur maar hij zit aan de andere kant van de stad op school voor ik aangekleed ben gegeten en gespoten heb ben ik al weer uur verder dan de bus en is het rond elf voor hij op school is de school duurt maar tot half een haha.

Groetjes Patricia
    uitg 15 feb?
    zoon van 7 nov 2000

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Zo dat is een flinkerd inderdaad! En balen ja dat het allemaal op verschillende dagen moet!

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Inderdaad de situatie ff aankijken, als het goed gaat gaat het goed, zo niet dan niet! Ik hoop dit keer lekker lang voeding te kunnen geven!

Balen dat je zo laat wakker werd!

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik heb nog steeds geen uitnodiging voor het ophalen van de blije doos, wie weet wat ik moet doen?

15. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Ha ha, maak jij dan maar morgen BIJ DAGLICHT een foto, wat zal je daar van genieten. Doe je ook een before en after? Ben benieuwd, vind buikfoto's leuk om te kijken!

Tja, wat zouden we overhouden he, na de zwangerschap, van deze boobs?! En in welke vorm? Van mij mag er zo heel plaatselijk wel wat blijven zitten hoor...
    (Maar de ervaring in mijn familie leert (zus en moeder vroeger) dat wij binnen no-time weer een tikkie skinny zijn. Mijn zus gebruikte tijdens de borstvoeding ook allerlei volle producten i.p.v. halfvol, om niet te dun te worden. Op zich natuurlijk een zegen, alleen stonden die paar extra pondjes haar best goed)

16. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Zo zeg wat kletsen jullie enorm veel :$

Heb ook mooie geboortekaartjes gezien met bijbehorende teksten, mooie Wessel gezien, wat een heerlijk mannetje en zo flink al zeg!

ladytijger echt super meid!!!!

Verder merk ik duidelijk weer in een ander hormonaal stadium te zitten door de vele krampen maar vooral de aanvallen van hoofdpijn worden eindelijk iets minder en ben daar wel zo blij mee!!!

Kapoentje....geen idee maar een gecastereerde haan?? Hoe castereer je een haan? Waar hangt dit klokkenspel?? hihihihihihi
    Afijn, ik zal mijn haantjes en kippies weer eens van wat water gaan voorzien en wat extra graantjes.

17. mammamia

mammamia Niet meer actief

Goedemiddag,

Nog iets heeeeeel belangrijks gemist hier? Nieuwe baby's of andere zaken? Heb niet alles meer bijgelezen, want ik geloof dat gisteren het record aantal pagina's op 1 dag is bijgeboekt? haha...

Van8 echt een stuk beter geslapen, dus nu wat fitter gelukkig! Zit nog wel in mijn pyama, maar kga me zo maar eens aankleden. Wilde vanmiddag iets lekker gaan maken/bakken en een paar dvdtjes gaan huren. Nog ff een afspraak maken bij de kapper (straks kan het een poosje niet meer) en misschien nog 1 kast ordenen... Dat is het veradelijke als je je een dagje goed voelt wil je gelijk weer van alles gaan doen... maar of het verstandig is? Hope so!

Fijne dag iedereen! XxX

PS. 37 weken wave voor mij! Vandaag mag ik officieel thuis bevallen!!!

18. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mmm, das idd wel erg laat.....
    Krijg je wel steeds het tijdschrift???

Anders even bellen met prenatal?

19. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

@Ladytiger: wat geweldig nieuws, heerlijk!

@Evenstar: Yeah, bijna verlof; geniet ervan meid, je hebt het verdient.

@mama25: suc6 bij de vk straks

@Gemma: ik hoop dat jullie snel ene huisje voor jezelf in Duitsland hebben

Klusser: mooie buikfoto; en kapoentje is in het limburgs (zowel belgisch als nederlands limburgs) ook een woord voor kindje / baby, grappig he?
    @Duster en Troeltje: vervelend zieke kindjes; hopelijk voelen ze zich snel weer beter. en @ troeltje: heerlijk dat 'complete'gevoel. Ik denk dat ik als straks ons jongetje er is ook dat çomplete'gevoel wel heb, vind 2 kindjes prima. Mijn zwschappen kijk ik iets minder op terug, hoewel deze zwschap natuurlijk al 10 x beter gaat dan bij Isa!

Mooi, ik ga ff wat eten en Isa-boef op bed doen, tot later!

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Potverdorie! Kom ik er gewoon achter dat Net5 dit jaar op vrijdag 5 februari met Lost begint, nou laat ik nou zwaar verslaafd aan die serie zijn, en nu ineens gaan ze snel na de start in Amerika in Nederland uitzenden! Op een van de dagen dat de kleine gehaald gaat worden, die kan ik natuurlijk NOOIT kijken!

Ik ben BOOS!

Deel Deze Pagina