Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik weet niet wanneer je het laatst online was, maar volgens mij heb je niks bijzonders gemist!

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja misschien moet ik maar bellen... Ik krijg wel een tijdschrift ja!

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Fijn dat de hoofdpijn aanvallen wat minder worden meid! Lijkt me heel naar om daar steeds mee te zitten!

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mmm, als je het tijdschrift wel krijgt is het natuurlijk raar dat je nog geen uitnodiging hebt gehad voor het ophalen van de doos....Is het toevallig niet in je ongewenste e-mail belandt???

5. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    @Troeltje, hopen dat Marcus niet ziek wordt, dan blijf je bezig. En succes met je litteken! 'k Snap wel dat het emo is als je je realiseert dat je 'leven als kinderenvoortbrengende vrouw' over een paar weken voorbij is. Maar je hebt straks een heel mooi compleet gezin, respect!

@Mamma25: succes bij de VK en geniet bij de kapper! (goed idee trouwens...)

@Bobi: weltrusten!

@Borstvoedingscursus: hier een avond een bijeenkomst / voorlichting bijgewoond van Careyn, de kraamzorginstelling. Met video, poppen en duidelijke uitleg. Ik vond het nuttig.

@FutureMama: goed nieuws, alles goed. Het lijkt me een erg zedig meisje... ;)

@Ladytiger: geweldig! Gefeliciteerd! Kan me de opluchting voorstellen!

@Mir555: zo he, dat wordt een flinkerd!

@Plannen voor vandaag:
    - Ben begonnen met uitslapen, dat is gelukt ;).
    - Daarna met huisarts gebeld voor uitslag plasje. Lijkt toch een klein beetje positief voor blaasontsteking / schimmel. Wordt vanmiddag nog even teruggebeld. Toch iets verbaasd, want eigenlijk heb ik niet zoveel klachten. Heb het voor de zekerheid even ingeleverd, vanwege pijnlijke onderbuik van de week, kleine hoeveelheden plas en een keer een branderig gevoel bij het plassen.
    - Daarna even op forum, dat is nu klaar. ;)
    - Daarna even in bad (we hebben nog geen losse douche).
    - Daarna klaar zitten voor de tegelzetter die even komt voorstrijken en de vloer egaliseren, ter voorbereiding van het tegelzetten in het toilet morgen.
    - Daarna denk ik laatste spulletjes kopen in de stad en een nieuw slot voor de slaapkamerdeur halen en misschien beginnen met babywas?
    - Of toch kijken of ik betaalbare shutters kan vinden voor de badkamer?
    - Of bellen n.a.v. een vacature die in de krant staat waarover ik meer info wil hebben?

Hmmm, kijk nog wel...

Tot later,
    Klusser

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Je krijgt hem toch thuis gestuurd? Via de post?

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Klusser, druk dagje zie ik! Maar wel voornamelijk leuke dingen, dus veel succes!

8. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik kreeg een mail.....Moest je uitprinten en meenemen naar de prenatal!

9. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    even mailen naar wij jonge ouders. ik had ook geen bericht gekregen en kreeg nu als nog via de post een brief om hem op te halen.

10. mammamia

mammamia Niet meer actief

Grrrrrrrrrrr, dat is niet eerlijk! Ik zou gaan protesteren:D

11. mammamia

Ik kom elke dag wel ff online en probeer dan ook wel wat dingen bij te houden en lees dan ook weleens wat... maar vin het dan soms moeilijk om weer in te haken...

12. mammamia

ennuh, was vorige week nog naar de kruidvat geweest omdat ze die baby-doos elke keer niet hadden... de verkoopster zei dat de dozen een nieuw uiterlijk kregen en dat het daarom wat langer duurde... grrrr... misschien dit weekend nog eens een poging wagen. Ik wil em nog graag hebben voordat de kleine komt...

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Zo meiden ben weer thuis...
    Nog maar niet naar de kapper geweest, was zo druk!! Die kapper werkt zonder afspraak en zou bijna 2 uur moeten wachten. Dus word ff ander keertje.
    Wel ff de laatste dingen voor het mannetje gekocht. Maar jeetje wat een elende zeg, met die kou. Met nu ook weer erg veel last van me buik :( niet leuk meer! Maar ja vanmiddag naar de vk dus zal het wel even aangeven. Zometeen ff laatste dingen in zkh tas doen en dan is alles hier klaar.

14. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    6. Ik heb nog geen uitnodiging ontvangen voor het ophalen van de blije doos en/of baby doos. Wat moet ik doen?
    In de 7e maand van je zwangerschap ontvang je de uitnodiging voor het ophalen van de blije doos. De uitnodiging van de baby doos ontvang je als je kindje ongeveer 3 maanden is. Je moet dan wel de geboortedatum en de roepnaam van je baby doorgeven aan Wij J/O[/URL]. Bij verdere vragen over de dozen kun je op werkdagen van 09.00-12.00 uur contact opnemen via 0900-2023222.

Dit heb ik net opgezocht op prenatal.nl. Omdat ik deze doos pas afgelopen maandag heb aangevraagd, was ik even benieuwd hoe snel dan de uitnodiging komt. Maar het is al na 12 uur, dus ik vraag het morgen even....

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Oke, ga ik ff mailen!

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Misschien moet ik dat maar doen! Eerst hebben we maanden moeten zeiken wanneer ze nou eindelijk het vorige seizoen zouden uitzenden, ineens deden ze het maar steeds dubbele afleveringen tot 's avonds laat! En nu zijn ze weer veel te snel!

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou van mij mogen ze die doos in hun doos stoppen (zoals iemand hier zo mooi zei)!

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Jammer dat er zo'n wachtrij was! Naja komt wel goed toch?!

Ohhh ja ik moet ook nog een tas maken...

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou ik mail wel! Hahhahaha, lekker lui!

20. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hier ook nog geen "vluchttas" klaarstaan.....

Wil gewoon thuisbevallen, vandaar dat ik er waarschijnlijk zo laks mee ben.......Toch maar ff dat lijstje opzoeken wat erin moet....Je weet maar nooit!!!

Deel Deze Pagina