alle vlindertjes.. heel veel sterkte meiden! wat ontzettend rot voor jullie! alle nieuw dames, van harte welkom! en gefeliciteerd!
@ViciousM: Gefeliciteerd! @Momentje@Nursie@Sams@Miekske; Welkom en gefeliciteerd! @Scorpion; Wat verschrikkelijk meid. Het was jullie zo gegund. Heel veel sterkte @Minimouse; Gefeliciteerd met je 7 weken
Ah! Ik gefeliciteerd met mijn 7 weken en 3 dagen!! JOEpie!!! *knipoog!* Leuk! Leujk leuk. Elkaar feliciteren... moraal omhoog brengen!
@Muurtje; Dank je En jij natuurlijk gefeliciteerd met je 7 weken en 3 dagen Idd vanaf nu bij de febr. mama's hopelijk alleen nog van deze felicitaties
@ Duster! DAT HOOP IK OOK!!! ZWAAR NODIG! VIND IK. Niet leuk van die hele trieste berichten er tussen... Maar helaas. Als we konden toveren... Dan zou dat natuurlijk niet gebeuren... *zucht!* Maar positief! GEFELICITEERD ZWANGERE DAMES!!! Dat jullie allemaal een heerlijk voorspoedige zwangerschap zullen hebben met als eindresultaat een geweldig gezond beebje in je armen!!!
Goed bezig muurtje! Helaas horen de minder leuke berichten er ook bij, maar vanaf nu zijn we weer POSITIEF!!!!!!!
Hoi hoi, Ik ben super blij met mijn tweede zwangerschap. Maar morgen ga ik ff bloed laten prikken om er zeker van te zijn dat ik niet dezelfde infectie kan krijgen die mijn schoonzus ook heeft gehad, zij is met 36 wkn zwangerschap haar kindje hierdoor verloren. Dus je snapt dat wij het zekere voor het onzekere nemen. Verder heb een shirtje besteld voor onze dochter van bijna 10 mnd met op de voorkant haar naam en aan de achterkant de tekst: grote zus. Het shirt krijgt ze aan als we het aan de opa's en oma's gaan vertellen. Als het goed is heb ik het morgen binnen... Zijn jullie ook zo moe? Lijkt wel of ik de hele dag kan slapen... Maar heb vandaag ook het hele huis en de hele tuin gepoetst omdat ik gisteren mijn 30e verjaardag heb gevierd... Dus vanaaf vroeg naar bed. Liefs Sams
Sams! Ook nog gefeliciteerd met je 30e verjaardag! Wat geef jij jezelf leuke cadeautjes! hihi En ja, vermoeidheid.. ken het. hihi Ik kan tegenwoordig bijna rechtopstaand slapen.
Wellicht een rare vraag: Maar met hoeveel weken hebben jullie de huisarts/verloskundige gebeld, voor een eerste (intake)gesprek onderzoek?? Alvast bedankt! PS @ Muurtje --> ik ben 26 jaar en woon in Zuid-Limburg
@miekske: als eerste gefeliciteerd! je kunt zodra je zwanger bent al meteen bellen hoor naar je HA en naar de VK, ze zullen dan een datum afspreken voor een termijnecho en voor een intake gesprek.
Miekske, ik ga het aanpassen op de lijst. En mijn ha, die heeft mij alleen in de comp gezet... Was zelfs een beetje een anticlimax... Neit eens gefeli of zo.. vk. Heb ik de 3e dag dat ik het wist op advies van hier gedaan. En daar was ik erg blij mee. Kinderopvang moet je nu ook al regelen... en eh... de verloskundige ook zo snel mogelijk...