Zo weer bij nu ff foto's erop zetten hier.. zal straks weer een buikje posten! En straks boven eens foto's maken he !! Tot straks nog dames, begint al drukker te worden hier zie ik
Bedankt voor alle reacties!! Ik denk dat ik voor de engelse versie die metde dieren doe en de nederlandse met de bolle buik.... Slapen: Ik leef met je mee, ik heb precies het zelfde. Mn heupen doen zo'n pijn. Het is net of iemand er een mes in zet...ik heb om 10.30 een afspraak bij de manueel therapeut, hopen dat het helpt. Het mag ook wel voor 45 euri per sessie!! Verlof: Geniet ervan meiden!!! HOERA IK BEN ZESENDERTIG WEKEN!!!
Hahaha ik dacht al, jij bent een dagje later uitgerekend dan ik Maar je mag wel voor mij waven hoor Wave ik morgen voor jou.
dank jullie heb hem even gedraaid lukte niet echt maar nu wel haha fijn badje he? ik wilde eerst zilver maar vond vriend nix dus maar voor de lime versie gegaan... Ennuh WAVE ik morgen met je mee goed??
Zo daar ben ik weer. Gisterochtend wezen winkelen (Intratuin, Ikea) en gistermiddag een paar uur op bed gelegen en geslapen. Boniman was ook thuis dus daarna lekker in huis geklungeld en 's avonds naar het theater met mijn collega's, de cabarestafette. Was erg leuk en gezellig. En vanmorgen doen we het lekker rustig aan, moet zo alleen nog even naar de supermarkt (had ik al een paar dagen in de planning maar kwam er maar niet van). Heb ook nog wel een opgave voor ons dialectspel: poesen! Evenstar! Jippie, verlof. Gefeliciteerd en nu lekker genieten. Mammamia, jeetje al 37 weken. Je mag nu idd! Het gaat echt hard.. FM, beeb houdt het geslacht nog even geheim voor jullie! Maar fijn dat alles goed was. Gemma, succes dit weekend met de huizenjacht, hoop dat het gaat lukken. Hoe gaat het met de beeb? Melek: ik zou de matrasbeschermer niet alleen klaarleggen maar hem er ook even opdoen anders heeft het weinig zin als je vliezen breken Troel, mooie ringsling! Hier krijg ik een draagdoek als kraamkado van Draagdoek.nl. En hier kreeg ik de uitnodiging voor de doos van Prenatal ook via de mail. Bij de Kruidvat had ik me niet eens aangemeld, maar daar mis ik niks aan lees ik wel Gefeliciteerd met pagina 2400! Mir, succes vandaag bij de gyn. En fijn dat alles goed ging met beeb. Hoop dat ie er wel uit komt, jeetje 8 a 9 pond. Dat is niet niks.. Hoop met je mee dat de tandjes snel door zijn, vervelend is dat altijd. Pnirmal, hoop dat je vannacht beter hebt geslapen als gisteren! Wel slim van je zoontje, laat mama maar slapen dan hoef ik niet naar school haha. @zkh-tas: ga ik vrijdag doen want dan is Jasmijn naar het kdv en heb ik mooi de handen vrij. Vicious, gelukkig was je ctg in ieder geval goed. Ben ook benieuwd naar de uitslag, hoop dat je hem een beetje snel hebt. En gave kleertjes! Duster, is Matthijs alweer wat opgeknapt? Hoop dat hij (en jij) beter hebben geslapen vannacht. Knorretje, hoe was jullie etentje? En waar zijn jullie heengeweest? Klusser, balen van die functies. Hoop dat die headhunter nog eens wat voor je heeft. Angelsfire, lekker zo'n stuiterballendag, hoop dat je vannacht wel een beetje hebt kunnen slapen. Gemma, leuke gedichtjes! Mama25. fijn dat alles goed was bij de VK. Dennismartine, ook al een goede controle gehad, gelukkig. @badje, hier ook een gewoon badje én heb een tummytub gevraagd als kraamkado, vorige keer hadden we hem geleend. Bwtje, mooie foto van Eva.
Goedemorgen @ hier niet lekker geslapen, steeds wakker, vaak plassen en ontzettende druk op me schaambotje pffff. Harde buiken nu ook wel, en een ventje die beetje zit te duwen... Me meisje is lekker aan het spelen, alleen word ze verkouden. Net ff vk gebeld voor echo en mag maandag ben benieuwd!! en ook de afspraak verzet van 26 --> 22, de eigenlijke datum. Omdat ik vorige keer afgezegd had vanwege het weer. Dus dan lopen we weer op schema. En vond eigenlijk dde 26ste zover weg hihihih @ Wave voor iedereen die weer een week verder is!!
fijn dat je hem kon verzetten ennuh hier ook allemaal verkouden aan het worden is echt de tijd he doe rustig aan he met die harde buiken! vervelend hoor lijkt mij dan...hier vrijwel nog niets.. maar ja indalen zal wel vrijwel rustig aan gaan hier..
@ Vicious ... wauw!!!! Wat kun jij goed NAAIEN!!!!! Het leukste van alles is nog wel dat je de kleertjes maakt van oude kleding van jezelf en je partner. Ik vind het helemaal geweldig!!! Je zou zo een bedrijfje kunnen starten met op verzoek bepaalde kledingstukken vermaken. Bijv. een communiejurkje van een bruidssluier of inderdaad een mini broek maken van de broek van opa of weet ik veel. Volgens mij genoeg markt voor zoiets leuks, speciaals en milieubewusts!!!!! @ Gemma; leuk joh, die gedichtjes. Ik denk dat wij geen gedichtje erop zetten. We hebben nog niet eens een geboortekaartje. Nog niet eens een naam erg hoor! Maar we hebben nog een week of 6... Ik zou als ik jou was wel een engelstalig gedichtje doen. In jullie geval zal het kaartje toch internationaal verstuurd worden en dan is het wel zo leuk als iedereen 't kan lezen! @BWtje, ik heb goede ervaring met Mirena. Mijn man zou hierna best nog een kindje willen maar ik zie het zelf eigenlijk niet zo zitten. Weer 9 maanden zwanger (en geen wijn, kilo's aankomen, moe, misselijk, goed te doen maar niet te vaak in je leven!) en bovendien heb ik al 2 kids. Ik heb die periode met 2 kleintjes onder de 4 jaar wel gehad. Maar goed, ik sluit ook liever niet uit dat dit echt de laatste keer is. Mirena dus denk ik, tót de knoop is doorgehakt en dan mag hij er een knoopje in laten leggen @ Mir, handiiiiiiiig!! Zo'n ingebouwd badje! Dat is wel echt een veilige manier van badderen. Aankleedkussen ernaast, hop! @ Evenstar... heerlijk hé? Verlof! Ik heb ook verlof maar mijn wekker gaat elke ochtend om 06.45 omdat de kids naar school moeten....! En terug in bed kruipen doe ik niet, dan ben ik als ik wakker wordt super chagerijnig... @ Hier: Net naar de HA geweest voor controle: Bloeddruk perfect (110/55) In totaal al 17 kg. aangekomen (oeps...) Alles gaat goed, maar: ons kind ligt in DWARSligging!!!! Over 2 weken moet ie goed liggen, als de HA twijfelt wordt ik doorgestuurd voor een echo en als ie dwars ligt/ blijft liggen dan hoop ik op een uitwendige versie die lukt. Anders wordt het een keizersnede en daar zit ik dus écht écht niet op te wachten! Mijn dochter lag in stuit, zou mijn baarmoeder gewoon een soort zwembad zijn? Of wat is dat dan dat mijn kinderen niet gewoon in mijn bekken zakken met hun hoofdje?