Ik ook, welke het uiteindelijk word hahaha! Ik word er een beetje gek van eerlijk gezegd van dat getwijfel!
Jeetje, ben nog geen 2 uur hier weggeweest en alweer meer dan 10 pagina's bij te lezen.. pff. Net dus even bij de supermarkt geweest, moest wel erg lachen. Had zo'n megapot augurken gekocht, vind ze zelf altijd al lekker maar Jasmijn is er ook gek op dus die vliegen erdoor. De kassiere en een andere klant moesten er alleen erg om lachen, zo'n zwangere vrouw met zo'n megapot haha. Super, mama25, weer een echo. Ben benieuwd wat er uit komt (was toch een groeiecho?). En dikke knuf voor Jaylinn, het is ook wat met die tandjes. Bwtje, ook leuke foto van Sem! Wat een grote meid al. @geboortekaartje, we gaan morgen naar de drukker, envelopjes ophalen en de proefdruk regelen. Kan ik in ieder geval beginnen met schrijven, zaterdag maar eens een uurtje voor gaan zitten. Jodelahiti, hoop dat je kindje vanzelf gaat draaien. Er zijn natuurlijk ook nog wat therapieën die je kunt proberen, moxa of reflexzone? Misschien een idee? Had me er een beetje in verdiept toen beeb hier in stuit lag, maar die ging vanzelf weer goed liggen gelukkig. En volgens mij kan beeb tot 36 weken nog zelf draaien. Angelsfire, super dat je klaar bent met je fotoalbum. En kun je mij het ww voor je site nog even pb-en, ik vergeet het telkens te vragen.. (zwanger of zo). En superfoto van je man hahaha. Mooi kapsel! Leuke kaartjes. Maar als jij een goth was, heb je dan ook een foto van jezelf? Ben wel benieuwd! Mammamia, ik hoop dat je schoonzus en zwager in ieder geval morgen duidelijkheid hebben. Dit is toch ook niets, als het telkens onzeker is. En ik duim natuurlijk voor een wonderbaarlijk goede afloop, je weet nooit.. @plannen vandaag: Geen! Heb vanmiddag echt niets te doen. Doe het dus rustig aan, heb lekker eten gekocht dus dat moet nog gekookt en verder een beetje spelen met Jasmijn. Vanavond alleen thuis, boniman heeft vandaag overdag cursus, komt thuis eten maar heeft vanavond nog 2 dingen. @dooi: hier dooit het idd al, hoop eigenlijk wel dat het nu even doorzet zodat het wat minder glad wordt met wandelen. Maakt me verder niet zo uit maar ik vind het zo'n crime om m'n snowboots aan te krijgen er zit zo'n buik in de weg. Zag mooie mannen voorbij komen Nou, wil ik verder reageren is ZP dicht.. pff. Was tot hier gekomen, ga nu weer verder lezen!
Zooo... alle lakentjes zijn gestreken... 3 uur bezig geweest waarvan een half uur zoeken naar het strijkijzer, het is voor het eerst in jaren dat ik die nodig had Heb niet eens gemerkt dat de site er niet was
Mn man wil geen kids meer maar wil zich ook niet laten 'helpen' en ik ben het ook niet van plan... maarf goed we zijn wel hoe het komt
Zo, idd rustig geweest toen de site eruit lag... Hoef ik tenminste niet zoveel bij te lezen Heb ondertussen een dvdtje gekeken: Ik omhels je met duizend armen... al een wat oudere film, maar ik vond em heel mooi! @boni: spannend, proefdruk geboortekaartje... altijd leuk! Wij kregen em vandaag weer aangepast via de mail en zijn zo goed als tevreden! Wil zo graag de naam aan iedereen bekend maken he hihi. Vandaag geboorte kaartje van men nichtje gehad en ze belde me net ook op om ff het hele verhaal te doen. Heftig hoor. Ze wist vrijdag al dat ze maandag naar het ziekenhuis moest, omdat ze tot ongeveer woensdag wilde wachten en dan gingen inleiden, vanwege een te hoge bloeddruk. Op maandagavond braken dus haar vliezen en was haar bloeddruk ineens heel laag waardoor ze elke keer weg viel... toen hun zoontje geboren werd zat de navelstreng 2x om zijn hoofdje heen waardoor hij helemaal slap was en geen kick gaf. Gelukkig is het allemaal goed gekomen hoor, maar het klonk allemaal wel heel erg heftig! Nu doet hij het hartstikke goed. Als ik me nog goed voel gaan we dinsdag ff op kraambezoek (ong. uurtje rijden)... ben benieuwd @evenstar: pffff jij hebt lang gestreken, respect... Ik hou er helemaal niet van, terwijl mijn meisjesnaam nog wel Strijker is hahaha...
Ze kunnen het nog wel draaien als het goed is..die van mij heeft nog een hele tijd met het hoofd naar boven gelegen maar is nu ook gedraaid..Je kan altijd ff vragen
Poeh wat een hoop berichtjes! Ik heb er maar even globaal overheen gekeken, anders kost het wel héél veel tijd. Dankjewel voor de reacties en complimentjes op mijn zelfgemaakte kleertjes! Ik ga even was ophangen.. Liefs!
Nou ik ga nu de komende 4 jaar niks meer strijken, bleegh wat saai is dat. Jammer, dan maar een beetje kreukjes in de lakentjes hoor. Ik wou gewoon een net laatje in het kastje hebben hihi.
Heftig inderdaad mammamia voor je nichtje! Gelukkig is alles goed afgelopen! Strijken, ach als je eenmaal bezig bent zit de vaart er zo in!
Heb de krullen van evenstar's man hier gemist, maar heb al even op hyves gespiekt. Er zit hier een rood aanlopend meisje in haar kinderstoel haha. Ze is druk aan het poepen...(en dat al voor de tweede keer vandaag) dat wordt zo weer een schone luier. Die heeft ze trouwens net om, maar ja, er poept niets zo lekker als een schone droge luier blijkbaar! Whahaha, dat gaat een deel van jullie nog voor het eerst ervaren... hihi. Bwtje, leuke foto met je meisje. En wat een mooie foto's van de babykamer/wieg, vooral die nijntje boven de commode vind ik erg leuk. Hier is manlief trouwens 38, ik ben dus 36. Muziekkeuze: erg breed, maar vooral Bruce Springsteen, Coldplay, Keane, maar we hebben ook oude cd's van Bon Jovi, Metallica maar ook Clannad in de kast staan. En Van Dik Hout, Acda & de Munnik, Genesis, Pink Floyd, Phil Collins, Supertramp, the Eagles, Dire Straits, Queen. Zijn niet zo van de festivals maar proberen af en toe naar een concert te gaan, laatste jaren naar the Eagles, Genesis, Police geweest en een paar keer naar Night of the proms. Ook wel hier lokaal naar onbekende groepen in het theater, we hebben bijvoorbeeld nog kaarten voor Rock4 in maart (hoop dat ik dan zelf meekan!). TEHA Theater De Kappen Belliebel, balen van dat autoalarm maar gelukkig dit keer wel de politie geweest. Hoop dat ie vannacht niet afgaat. Hé Loontje, daar was je weer! En lekker, al bijna verlof. Hier ook een dreumes die deurtjes heel interessant vindt. Maar dat is soms ook wel handig, als ik fruit ga schillen voor het fruithapje pakt zij een bakje voor mij uit de kast en een drinkbeker haha. @eten vanavond: zo'n pakje van de Maggi: hollands pannetje hamlapjes met spercieboontjes en maak er gekookte aardappelen bij. Mir, ik hoop dat je met de tabletten wat beter kunt slapen. En idd makkelijk met je badje zo, vooral het leegmaken lijkt me erg makkelijk, vond dat altijd wel een gedoe. Troel bij jullie ook al zo'n getwijfel over de namen haha. Hier zijn we voor een meisje wel zeker, maar een jongetje wisselt per week. Ik ben benieuwd of onze laatste optie blijft staan nu Evenstar, respect voor het strijken! Ik moet morgen, pfff. Maar heb de lakentjes al gehad, nu de rest. Denk/hoop dat ik minder dan 3 uur nodig heb.. Nou, ga even in een luier kijken en die zonodig verschonen! Later...
Hah, de komende 4 jaar moet je de kleertjes van je kleine gaan bijhouden om te strijken Laat die plank plus ijzer dus maar in het zicht staan hihi... Nee hoor, weet niet of je ook van plan was om kleertjes te gaan strijken. Lakentjes kreuken sneller denk ik en staat wat mooier in het ledikantje als ze glad gestreken zijn...
hahahaha evenstar ik heb ook z'n hekel aan strijken en straks alle luiers waarvan je er al gauw 2 gebruikt per keer voor afdrogen enz zomers strijk ik erg veel bijna alles in de winter doe ik het eingenlijk een stuk minder maar hoe veel lakentjes heb je wel niet als je er 3 uur over gedaan hebt. heb een handig programma op droger strijkdroog is het nog net een beetje klam waardoor je heel gemakkelijk strijkt
Luiers strijken?? Welke luiers?? Die hydrofiel dingen mag je juist niet strijken, nemen ze minder vocht op. Werd mij tot mijn grote vreugde verteld door de kraamzorg. En ach, wij lopen er ook altijd ongestreken bij dus dat erft ons kind gewoon van ons Die kleertjes waren helemaal niet gekreukt (netjes ophangen en opvouwen doet ook veel goed!), dus daar begin ik echt niet aan. @ namen, voor een meisje waren we er al heel snel uit, maar we hadden uit eindelijk meer jongensnamen omdat we daar zo lang over nodig hadden. Maar goed, tis een meiske dus geen gedoe meer nu @ eten... wordt Kip Siam met rijst of zo. Ik kan nogsteeds niet goed eten, heb vandaag ook weer veel zuur gehad, moest bijna overgeven. Terwijl beebje zo goed ingedaald is! Maar ja, die groeit gewoon door...
hoi dames, Vandaag de laatste babywas laten draaien. Net effe naar babydump geweest, laatste spulletjes gehaald. Nu hebben we alles ingekocht ben super blij. Ook nog effe naar prenatal gereden, veel kleertjes gekocht. Mexx en Noppies had uitverkoop 4 broekjes en 5 truitjes gekocht! ben helemaal verliefd Nu op de bank luieren maar moet zo weer gaan koken
Tip om zoveel mogelijk strijken te voorkomen: Kleding even in de droger en daarna op een kleding hanger om te drogen. Spijkerbroeken even dubbelvouwen en over hanger hangen en goed strak trekken. Lakentjes zou je net zo kunnen doen, maar en blijft wel een klein kreukje inzitten. Maar dan kan je wel snel strijken gewoon de dubbelgevouwen laken op de plank en een stuk strijken, dubbelvouwen weer een stuk strijken, dubbelvouwen 2 kanten strijken en klaar!