Oooh NU snap ik waarom dat zo heet dan. Aaaah! Sorry wat een lightbulb moment hier in Evenstar's hoofd...
Fred zou jaloers zijn! Hij vist (als hij vrije tijd kan vinden) op brasems whahahahhaa, dat is niks vergeleken met die vis van je man!
Nou ja ik zal je een geheimpje verklappen, wij hebben een stomerij met een lakenpakket service, die strijkt Fred handmatig (ik liever niet, maar ik moet er toch aan gaan geloven) op die manier! En kleding doen wij ook zo, omdat wij dus voor onszelf weinig tijd hebben om te strijken, maar zo gaat dat altijd geloof ik...
He Belliebel, Waren jullie er trouwens al uit of jullie DinanT of DinanD doen? Ik was nog ff op de franse namen site aan het kijken, aangezien wij ook een Franse naam geven aan onze zoon en kwam dit tegen, maar dat wist je misschien zelf ook al wel...: Dinant, de dappere beschermer Ps. Mochten wij ooit een 2e kindje krijgen en het wordt weer een zoon, dan gaan wij waarschijnlijk ook voor Dinant... maar dat is nog ff niet aan de orde
Wat relaxt!!! Dus met al mijn was en strijkvragen kan ik bij jou terecht? Nou snap ik dus waarom onze lakens altijd zulke prachtige kreukellandschappen zijn... drogerstand = extra droog. Ik zou echt wat meer praktische genen moeten hebben, ik schaam me dood! Nu snappen jullie dus waarom ik 3 uur deed over 8 lakentjes...
Leuke naam... Ik zou het gewoon met dt doen. Dinandt. Heel chique. En origineel. En iedereen gaat het verkeerd spellen natuurlijk.
Nou vooral Fred is de kenner op was en strijk gebied, maar ik weet ook wel 'iets' hahahahaha. Maar ik zal straks nog meer gaan werken dus dan zal ik ook wel meer weten! Ja je moet strijkgoed een beetje (niet te) vochtig uit de droger halen, dan strijk je het mooi glad. En wat ik zei over de hangers, dat is ook echt ideaal!
Merkwaardig; ik kom er net achter dat de jongensnaam die wij voor onze zoon hebben, ook weer een soort van afstamming is van mijn eigen naam, het heeft dezelfde betekenis, vaaag, maar wel heel leuk dan... de puzzel is compleet
Zo, ik ben terug van de controle. Alles was goed, maar ik heb wel eerlijk verteld dat ik het al behoorlijk zat ben en me ook niet zo geweldig voel. Omdat ik een PPD heb gehad na de geboorte van Levi en een depressie tijdens de zwangerschap van Sven gebruik ik dus al een paar jaar medicijnen. Dat is ook de reden dat ik onder controle ben van de gyn en dat ik in het ziekenhuis moet bevallen. Nu zei de gyn tegen mij dat als ik volgende week 'inleidbaar' ben (en dat was ik vorige week al) ze best mijn vliezen willen breken zodat ik deze keer niet zolang hoef door te lopen. Dat maakt het risico op een terugval na de bevalling kleiner. Die laatste weken zijn natuurlijk het vermoeiendst / zwaarst en daarin zit voor mij het grootste risico. Zo raar, want aan de ene kant denk ik 'ja, breek die vliezen maar volgende week' dan beval ik met 38 weken en kan ik lekker weer opknappen. Aan de andere kant denk ik 'laat dat kind lekker z'n eigen tijd komen'. Gelukkig kan ik volgende week nog alle kanten uit, dus eerst maar eens kijken hoe deze week gaat. Kijk, als ik weer veel gebroken nachten met overgeven en voorweeën heb zal ik misschien sneller ervoor kiezen dan als ik een topweek heb. Moeilijk, moeilijk, moeilijk... Zo... ga ik nu even teruglezen en reageren
Ja nu je het zegt. Zover had ik dan weer niet gedacht hihi. Ik zal eens overleggen met het mannetje vanavond. Vind het persoonlijk ook wel net iets leuker staan. Ik dacht trouwens dat het een duitse naam was...
Ben wel een beetje jaloers dat de meeste van jullie (op Boni en Jodelahiti na, voel me wel weer blij dat wij niet de enige zijn die er niet voor de volle 100% uit zijn) al helemaal uit de naam zijn!
Ach ja, ik denk maar terug aan Jasmijn, dat hebben we ook heel laat nog gewisseld maar toen we haar zagen had ik echt zoiets van "Ja, Jasmijn, klopt helemaal". Dus daar hoop ik dit keer weer op haha.
Kan me voorstellen dat je een beetje in dubio zit. Kies je voor de natuurlijke beloop dan komt je kindje pas wanneer het er klaar voor is. Maar gezien je voorgeschiedenis met de andere 2 zwangerschappen kan ik me best voorstellen dat je hierover nadenkt. Afijn 38 weken zwangerschap is een hele mooie lengte qua zwangerschapsduur. Ik denk zelf nog steeds dat die van mij te vroeg gaat komen. Denk 11 februari, dan ben ik 38+1. En eerlijk gezegd verlang ik dan ook wel weer een beetje naar me eigen lichaam. Ben het nog niet zat hoor. Maar je wordt zo beperkt in je bewegen en in je doen en laten. Vooral met dit weer.
Ja misschien is dat nog het beste, eerst de kleine zien en dan de definitieve keuze maken! Maar ja wil ook niet dat de kleine de eerste uurtjes naamloos door het leven gaat, hahaha!