Ja zelf gevangen!! Er zijn maar 2 plaatsen in de wereld waar je zeilvis kan vangen, dat is in Maleisie en ergens in zuid america geloof ik.... Het wordt nu weer snottertjes vangen ben ik bang
Je moet doen wat voor jouw het beste voelt meid! Is er ook een oorzaak dat je zo'n depressie krijgt, of is dat gewoon vette pech als het je overkomt? Ik hoor het natuurlijk wel es om me heen, maar kan me er geen voorstelling bij maken hoe het is... Jah goed he dat we ons zoontje al op de foto hebben gezet met kleren en al... en hij is er nog niet eens whahaha
Leuke combi!! \ Wij vernoemen ook beide opa's!! De 1ste naam zijn we nog niet helemaal uit maar ik ben bjna zeker dat het JOnathan ivan hendrik gaat worden....
Hoi Hoi, Wat een geklets.....Heb ff een beetje over alles heen gelezen: @ Foto's: Leuke mannen, leuke huisdieren, mooie kamertjes..........i'm loving it! @ Geboortekaartjes: Ziet er allemaal leuk uit......Mammamia, kon je het niet laten?! hihi! Dacht dat je standvastig zou zijn......hihi!!! @ Namen: Gaan jullie allemaal je kind vernoemen? @ Controle vk: Alles was goed. Ben nu in totaal 8 kilo aangekomen, bloeddruk is 115/75, die gekke "pijnen" die ik gehad heb waren voorweeen, kleintje ligt nu helemaal vast tussen het bekken......Geschatte gewicht is 8 pond bij een voldragen zwangerschap en de kleine is iets groter dan gemiddeld......We zullen zien! @ Etentje: Boni, thnx voor asking......Het etentje is niet doorgegaan. Beetje miscommunicatie tussen mijn man en mijzelf......Hadden allebei een andere opvatting van restaurant....Hoop tranen (rot hormonen) en toen uiteindelijk maar niet gegaan.....Van het weekend = poging 2! Oja, heb mijn rapporten af.....dus nu echt verlof!!!
Ik vind Jonathan ook zo'n mooie naam. Mijn neefje heeft die naam als doopnaam! Maar jullie vernoemen hem dan naar jullie opa's of naar jullie vaders?
Mammamia, hier ook het 2e kaartje, met de foto bij de naam. @ rustige middag: Heerlijk hier! Heb lekker zelf ook geslapen (ZP lag er toch uit ). En daarna rustig aan gedaan. Ga zo eerst ff eten, tot later!
Nou meiden, Kom misschien straks nog ff spieken.... Hier ga ik even lekker pasta eten (spinazie, ham, boursin) om vervolgens mijn nieuwe aankopen (vestje voor de kleine en wat ikea-dingsels) aan mijn lief te showen. Daarna nog voer halen voor de beestjes (blehhh, sprinkhanen, krekels, muizen, ratten) en dan beentjes omhoog en genieten maar van een leuke film ofzo....Eindelijk verlof (nu ik die rapporten af heb)....Jippie!!! Fijne avond en tot snel! Liefs Martine
@ Angel hihi... ik en mijn 'kip' Siam... KIP wordt het sowieso niet... ben vegetarier dus het is Quorn met rijst en boontjes en een sausje. Wat ik zo gedoopt heb haha. Was vergeten dat het eigenlijk niet zo heet. Wij noemen dingen ook 'worst' en 'gehakt' als het vervangers zijn... Hier ook geen saus voor mij trouwens, droge rijst en wat boontjes en dat is het dan wel. Hier ook bijna alles dat terugkomt s nachts, echt naar, brrr... De lekkere dingen zijn voor mijn man
Mijn dochter lag in stuit, zou mijn baarmoeder gewoon een soort zwembad zijn? Of wat is dat dan dat mijn kinderen niet gewoon in mijn bekken zakken met hun hoofdje?[/QUOTE] @jodelahiti: balen dat je kindje scheef ligt, hopelijk draait ie nog. Ik moest wel heel erg hard lachen om deze opmerking hihi..een zwembad..ik zag ze al helemaal zo met badmutsje op naar beneden duiken hihi
Oh mY god.. ik was aan het bijlezen maar ik geef het maar op..ik was nog maar op 2400 en we zitten al op 2431...kletstantes hihi Ik ga nu ff eten , kom vanavond nog ff spieken.
Ja iedereen weet ervan hoor! Bij het consultatie bureau heb ik mijn angsten ook al uitgesproken, dus die zullen er ook zeker naar vragen/ in de gaten houden. Maar het is inderdaad wat je zegt, ik ken de tekenen dus als ik voel dat het weer die kant op gaat trek ik direct aan de bel, want ik wil dat gevoel echt NOOIT meer zo erg! Wat naar trouwens dat jij ook depressies hebt gehad, gelukkig ben je daar bovenop! En wie weet heb je nergens last van straks, het hoeft niet natuurlijk!
Ja ik zag zijn doopnaam ook goed, ziet er echt helemaal goed uit zo. En wat je zegt, ik vind die mooier omdat het fotootje er direct onder staat!
Ik dacht al dat jullie voor die eerste naam zouden gaan, past erg goed bij de andere namen van je zoontjes!