Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ohhh ja ik heb ook nog een bulk was te vouwen, geen zin!!!

Spannend he?!

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja ik had hem dus al omhoog gedaan om Jaylinn te laten wennen omdat ze veel buiten de box speelde. Dat ging een paar dagen goed, maar toen begonnen bij mij de harde buiken etc. Waardoor ik niet 20 keer op kan staan omdat mevr. weer eens een la open trekt of kaars van tafel gooid. Dus weer naar beneden gedaan en merk dat het voor haar nog erg prettig is. Ze speelt zo lief... En idd makkelijk als ik ff was moet vouwen/strijken ed of ff op de bank lig tv te kijken.

Ze is natuurlijk ook pas 14 maanden

3. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

boni: ja vind ik dus ook voor mezelf. geeft toch rust. en ja wel betrokken bij de beeb maar verantwoordelijkheid he...

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hahhahaa ja je hebt een hoop bedacht zie ik! :D

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    pff daar schiet je weinig mee op dus?
    nou de tijd zal het leren dan he ..
    en het is zijn gemis!

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    flinke planning succes hihi
    Hier zijn beide dames morgen thuis dus ja zal iets minder werk verzet worden, komt het weekend wel weer!

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja begrijp je gevoel! Is ook niet leuk als de ander weinig tot geen moeite doet.
    Merk wel dat mannen het moeilijker vinden om het voor te stellen dat er snel een baby komt en zij dingen graag op het laatste moment doen, wanneer ze de tijd écht zien dringen.
    Misschien komt er toch nog een omkeer bij hem en gaat hij als een gek de boel klaar maken, ik hoop het wel in ieder geval!

Knuf voor jou!

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Tja, ik moet het nog zien morgen idd. Maar merkte vorige week ook dat je toch meer kunt doen op zo'n dag dan je denkt. Dus zal eens kijken morgen...

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling

:x lekker dan. Helpen je ouders je met je kamertje?

10. mamastarlight

waarom begrijpen jullie het wel?!...;) sommige echt niet he.

maar goed wat jullie zeggen klopt helemaal en daar ga ik ooke cht niet tussen staan en blijf geduldig. Voor mijzelf echetr niet meer. dat is mij ZO duidelijk geworden.

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja ik probeer het nu ook echt bij te houden goed, zodat dat straks niet ingehaald hoeft te worden..maar die zolder en bukken en die dingen moeten omgedraaid worden...vorige eigenaars hadden het zo onlogisch staan zucht deurtjes gaan naar elkaar open lekker handig ;)
    Dus moeten ff bak kopen, en dan hup omdraaien die handel.
    maar die werkjes worden me wel te zwaar en gelukkig kan Bart ook nu weer helpen..vouwen opruimen vind ik wel prima hoor !

Maar het stapelt zo snel he :)

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Oeh wat een banjertje heb jij! Ik hoef maar A te zeggen of hij trekt zijn armpje alweer in, vaak gepaard met een pruillipje maar hij luisterd gelukkig wel!

Wat je ook zou kunnen doen als de kleine er is is het camping bedje neerzetten zodat 1 van de 2 erin kan!

13. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie

Dank je:D dat vind ik ook...maar zien wat het wordt als beebje er juitkomt of het bij hem past;)

14. mamastarlight

Evenstar: MIJN kamertje is af hoor bij mijn ouders. ik bedoel daar ;)

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja ze is echt een doerak hoor. Ze weet dat het niet mag, en probeert het dan, en als ik kijk schud ze nee. Dat doet ze 2x en knikt dan snel ja, en pakt het of doet de la open. Als ik zeg dat het niet mag krijgt het meteen een gooi!!

De wijkverpleegkundige die bij mij thuis komt, adviseerde nog een box neer te zetten...

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Helaas heeft Fred als hij thuis komt genoeg van alles wasjes en stapels kleding dus die heeft er ook niet veel zin in. Moet me er echt even toe zetten om te doen, maar nu ff niet hoor ;)

Maar het is inderdaad erg vervelend dat steeds bukken naar de wasmachine en droger. Ook de was uitzoeken vind ik heel zwaar!

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

me kleine ventje hikt... tis net alsof ik op een klok zit.... vaag gevoel!!

@ MSL vervelend!! Lijkt idd wel alsof mannen het niet begrijpen.
    Vorige keer zei ik tegen mijn ex (nu ruim 6 mnd geleden) dat ik alles aan heb moeten schaffen met behulp van me ouders, zegt hij doodleuk maar het is er nu toch!! Echt mannen!!
    Knufff!!

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ohh wat een dondersteen!!! Moet Marcus hier niet doen hoor, dan spreek ik hem echt wel ff boos toe en weet ie meteen dat het serieus is!
    Lisette was een beetje zoals Jaylinn, die keek mij lachend aan en dat handje ging dan naar de verboden plek en als ik dan nee of A zei dan bleef ze gewoon doorlachen en raakte het toch aan, de boef!
    Nu luisterd ze nog niet altijd even best, whahahahhahahaha!

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha net Eva dus! daar ben je nog wel zoet mee dan hihi..
    Misschien zijn er ook tweelingboxen ofzo? en kun je die opdelen?
    Of toch iets van een rusthoekje voor haar maken..maar het zal toch steeds minder worden in de box..
    en een beetje in combineren op zich de eerste tijd slaapt de baby nog veel dus kan ze nog gewoon in de box..en voordat de beeb echt een box speel leeftijd krijgt duurt wel even en dan moet je even kijken..want een beeb kan nog niet weg en kan ook met kleedje op de grond..op zich genoeg opties maar beetje crea mee omgaan ;)

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Probeer het hier ook echt bij te houden met de gewone was. En meteen uitzoeken als ik wat naar beneden breng zodat ik het meteen er in kan doen. Maar het wordt idd allemaal wel zwaarder en dat bukken is ook niet fijn. Moet mezelf er echt aan herinneren om door de knieën te gaan ipv naar voren bukken zeg maar.

Deel Deze Pagina