Het hele idee van de brief was om even geen contact te hebben, omdat ik er harde buiken en brandend maagzuur van krijg. Ik hoor later wel wat ze van de brief vind, via Frank of zijn vader.. het belangrijkst vind ik nu dat ze me met rust laat. Woensdag heb ik weer controle in het ziekenhuis; spannend!
Ik eet ook niet zoveel, bij de andere 2 kreeg ik ook nooit zoveel binnen maar heb toch 2 hele gezonde kindjes gekregen. Lisette woog bij een zwangerschap van 38 weken 2810 gram en Marcus woog bij een zwangerschap van 40w+6d 3270! Dus geen zorgen!
Ik heb eigenlijk niet zoveel verstand van bloeddruk, maar ik vind 85 onderdruk wel wat hoog klinken, dus misschien wel verstandig dat ze het in de gaten houden! En hier meten ze me baarmoeder niet eens joh! Vorige keer wel gedaan en uiteindelijk zat ik in de stress omdat in 2 weken tijd mijn baarmoeder niet gegroeid was, kwam omdat hij ingedaald was, wist ik veel!
Inderdaad spannend! Helaas weet ik uit ervaring dat het niet altijd veel betekend Maar goed zeg nooit nooit!
Haha, dat is het hier ook (ben zelf ook op valentijn jarig). En voor manlief ook handig, die vergeet nooit om op die dag iets voor me te kopen
ja het is ook wel fijn om in de gaten gehouden te worden hoor. Ik heb normaal een onderdruk van 70/75 maar ineens gaat ie omhoog. Geen idee waardoor. Ben geen drop of zoute dingen gaan eten. Maar gelukkig geen eiwit in me urine das wel fijn. Maar ja deze keer met de bloedruk meten kreeg ik eerst een stagiare die tot 5x toe die band niet om me arm kreeg en toen kreeg ik helemaal de zenuwen dus misschien was het dat ook wel een beetje. Ach ja we zullen zien dinsdag. Maak me er nu wel minder zorgen om omdat ik weet dat de 35 weken alweer gehaald zijn en als het beebje eerder komt het niet z,n ramp is
Veel plezier dit weekend! Weet niet of ik heel veel online zal zijn want morgen gaan we naar de Ikea en als het goed is een muurtje plaatsen. Maandag is Fred ook vrij dus dan zullen we nog wat klussen op de lijst vervullen en ik moet in de middag naar de gyn. Maar als ik iets lees en zie dat jij niet geweest bent dan sms ik natuurlijk
Whahahhahaa, mannen kunnen altijd meer schranzen dan vrouwen geloof ik! Ik heb het na 2,5 pannenkoek ook wel gehad hoor! Maar ik weet hoe mannen het doen, ze eten heel snel en dan krijg je er inderdaad wel meer op. En daarna zitten ze zo vol dat ze neit meer kunnen lopen!!
Achijnt gezond te zijn Tenminste dat stond laatst in de krant dat konten zoals die van Beyonce en J-Lo gezonder was dan een vetrand rond de buik! Ik was helemaal gelukkig
Volgens mij is het ook iets dat genetisch bepaald is! Ik heb ook gesmeerd, maar wel stiae! Ach ik vind het niet zo erg!