Wat vinden jullie van de naam Keesje voor een meisje? Doet me een beetje denken aan kees van flodder hihihi
Ahh dat is inderdaad wel leuk! Ik heb gisteren besloten dat ik ook niet meer alleen boodschappen ga doen, of ik laat het bezorgen, of Fred doet het, of we doen het samen maar met de auto! En hoe was de schietwedstrijd van je man afgelopen? Heeft ie gewonnen?
Whahahahaha, en stinken natuurlijk? Mijn moeder had een hond die er ook vreselijk wat van kon, gatverdamme!
Nee Keesje voor een meisje vind ik niks! Ohhh Fred kwam bij Lisette aan met Hansje, nou ik heb hem echt vierkant uitgelachen!
Niet zo goed volgens hem. Uitslag weet hij nog niet, die krijgen ze over een week geloof ik. Er moesten vandaag ook nog groepen gaan schieten, en als die geweest zijn dan gaan ze kijken wie de hoogste score heeft. Ik doe ook geen boodschappen alleen meer. Het word me allemaal veel te zwaar om met die tassen te zeulen.
Whaha nou me neus zat dicht, dus ik rook eigenlijk niks hihi. En nu liggen die 2 mormels alweer de hele ochtend te ronken. Pfff daar wordt je toch moe van lijkt me.
Ik word daar jaloers van! Katten die de hele dag lekker spelen, dan weer ff gaan liggen en slapen, lijkt me heerlijk! Ondertussen word er eten voor je neergezet en drinken! Fred zegt altijd: "Lekker eten, niet betalen!"
Whahaha, nouja het zit zo. Kennissen van ons hebben sinds eergisteren een kindje. En net las ik op hyves de namen. Bij Keesje begon ik ook spontaan te lachen. Het is natuurlijk hun eigen keuze, en ze zullen het dus ook echt wel mooi vinden. Maar nee mijn naam is het ook niet.
Je hebt idd gewoon een luizenleventje als kat zijnde. Beetje schijten wanneer het moet. De bak wordt elke dag schoongemaakt. Wil je aandacht dan begin je gewoon als een gek te mauwen en kopjes te geven. Heb je honger mauw je een paar keer en loopt naar het voerbakje. Verder lekker slapen, wassen en spelen.
belliebel een mooie buik hoor. nog een aantal weken en dan is hij weer weg. wat zal dat wennen worden voor ons allemaal.
Ja, en zo gaat dat natuurlijk! Mensen kiezen een naam die ze mooi vinden en er zijn altijd mensen die hem niet mooi vinden! Ik vind Keesje ook echt niks! Maar ik heb ook echt een heel andere smaak!
@mir & belliebel: mooie buikjes!! (Hier ook nog een riem hoor, anders zakken mijn broeken steeds af grrrr) @Ladytijger: ik word ingeleid omdat ik na mijn eerste en tijdens mijn tweede zwangerschap flinke depressies heb gehad. Ik gebruik daar nu nog steeds medicijnen voor. Daarom ben ik ook onder controle van de gyn (en moet de baby ter observatie worden opgenomen). Ik heb weer veel voorweeën en het gaat niet zo heel lekker met me nu. Dus om te voorkomen dat ik terugval, halen ze de baby voordat de laatste (Zware) weken me de das omdoen, zeg maar...
Keesje? hahahaha dat is het koosnaampje van mijn zusje. Maar ja, wel koosnaam, gelukkig heet ze niet echt zo
Keesje? Dat zou ik voor een jongen al enigzins zielig vinden. Meer iets voor een hondje? Hier kut geslapen, opeens onwijze rugpijn. Ben dus erg brak en een beetje sjacho :x We moeten gewoon rotdingen doen, boodschappen, oud papier weg... grmbl brmbl.
Ja, dat is inderdaad een vreemd idee weer! Weet nog bij Lisette, ik lag op de uitslaapkamer na de keizersnede en ik voelde aan me buik, wat ik tot op die dag natuurlijk 100x per dag deed, en ineens besefte ik me dat er geen kindje meer in zat! Goh, dat was echt ff slikken zeg! Lag ik daar zielig alleen, want ik voelde me écht alleen, op de uitslaapkamer terwijl mijn kindje, mijn buik, lekker bij papa en de oma's was! Bij Marcus ben ik 's nachts met een keizersnede bevallen en mocht direct na ik gehecht was samen met hem en Fred op de kamer, dus toen had ik dat gevoel niet, gelukkig! Toen heb ik hem uit laten kleden en heeft hij lekker op mijn blote buik laten liggen, heerlijk!
Balen zo'n dag dat je heel slecht geslapen hebt en toch allerlei dingen moet. Bij mij is mijn incasseringsvermogen ook tot een 0-punt gedaald. Dus als Levi zeurt, Sven huilt en Chris iets vraagt (binnen een minuut) krijgen ze allemaal een snauw. Ook sjacho dus. Succes met de K*Tklusjes, misschien een middagdutje?
Ja gek he, als die buik weer weg is. Ik weet nu al dat ik 'm weer ga missen. Terwijl ik 'm nu zat ben haha
Hihi dat zal dan idd wel even wennen worden. Denk dat als ik dan overeind moet komen, mezelf zo licht zal voelen als een veertje. Nu gaat het vooral met een hoop gepuf, gesteun en gekreun hihihi
Herkenbaar! Ik ben inmiddels mijn chagerijnigheid weer te boven, maar vanmorgen was ik even in mijn eigen wereldje aan het stofzuigen, en ik haal iets weg en er ligt me toch een rotzooi wat ik dus moest gaan opdweilen, maar was nog niet klaar met stofzuigen en ineens laat die slang los. Nou stond me een partij te vloeken (binnenmonds natuurlijk). Dus Fred sprong meteen in de bres, gelukkig. En even later stond Lisette weer vervelend te doen, dus hup in d'r kamer en ruim gelijk je rotzooi (wat opzich wel mee viel) maar op. En Marcus heb ik maar naar bed gebracht omdat hij zo bleef jammeren!
Oh grmbl ja ik ben blij wat dat betreft dat er hier alleen twee poezen zijn die af en toe een knauw van mij krijgen (er had er dus WEER een in de kinderwagen - die vol met ballonnen ligt - gelegen... :x). Nou dan grommen we samen wat vandaag Straks ben ik weer aan het zingen hoor!! Jij ook middagdutje en hoop dat de boel weer opklaart