Daar denk ik ook wel eens aan. Maar dan zou ik de naam toch niet meer veranderen, denk ik. Onze naam staat trouwens wél in de top-20. En LEvi en Sven ook. Lekker origineel zijn wij dus...
Ah das lief je maakt mijn donkere grmbl dag weer een stuk beter, ik voel me een ongelooflijke walvis maar op foto's valt het altijd weer enorm mee, ben ik meer mijn oude zelf die achter een buik aanloopt Jouw dag alweer wat beter?
Ik heb net even op haar profiel gekeken, en ze is wel bevriend met iemand van ons.. Ach ja, ik stel me aan écht ik weet het, maar m'n gevoel gaat er even met me vandoor.
Nee, jij bent echt nog prachtig slank hoor! Alleen een toeter natuurlijk. Maar da's gewoon baby met vel eroverheen haha Haha mijn dag is iets beter. Ik heb een heel raar voorgevoel dat ik vannacht / morgen ga bevallen. MAar da's waarschijnlijk wishfull thinking...
Eigenlijk moet je met een originele naam ook gewoon niet posten.. maar goed, de dochter van Kate Moss heet ook zo weet ik sinds kort dus het is ook écht wel een bestaande naam. Ben er gewoon trots op, we noemen haar al bijna vanaf het begin zo en dan voelt dit gewoon een beetje raar..
Is helemaal logisch en je stelt je niet aan. Kijk maar eens hoe wij ons straks voelen als mensen die later zijn uitgerekend eerder gaan bevallen. Dan krijg je ook dit soort rare gevoelens hoor. Helemaal normaal. Misschien moet je het maar zien als een compliment?
"jullie" eet alleen Frank is werken, komt rond 05.00u thuis.. Ik euhm, heb nog wat gebakken kipstukjes, misschien dat ik er wat rijst bij kook en even zie wat er nog aan groente is. Niets speciaals in ieder geval! Kook ze
@ leeftijd, ikke ook boven de 30 33 om precies te zijn... @ Liedel... ooh jee! Arme jij met al je hormonen en een dikke onhandige buik.... tja laatste loodjes wegen zwaar meid. Ik hoop dat je het etentje overleeft! Knuf! @Tonka, nou hier rommelt het ook niet hoor....ik voel nog niks! Ja, harde buiken maar geen pijnlijke. Pijnbestrijding:ik hoef geen pijnbestrijding. De overweging zou me alleen al uit mijn concentratie halen. Ik heb al 2 keer zonder gedaan en ik ga dat nu weer doen... @Evenstar, wow jij hebt een enorme buik! Staat je goed hoor! Volgens mij ben je verder niets aangekomen? Echt heel mooi! @Belliebel, ik weet niet hoe dat zit met de kosten voor een niet-medische ziekenhuis bevalling. Ik heb ook geen medische indicatie maar mijn HA doet geen thuisbevallingen meer. Dat doet geen enkele HA hier. En de vlossen werken ook alleen in het ziekenhuis. Goed idee om daar achteraan te gaan! @ Vicious... jammer van die naam maar ja! Je kunt er zo weinig aan doen. Ik heb geen idee welke naam je hebt verzonnen maar ik ben wel benieuwd nu Ook sterkte met je jeuk:x bha lijkt me echt ellende. Alsof de 'gewone' kwalen nog niet genoeg zijn! ETENNNN Wij eten hutspot met hachee Mjam! De hachee staat te pruttelen nu. Moet nog 3 kwartier stoven en dan kunnen we smullen. Hier verder alles rustig, geen overdreven harde buiken, geen overdreven hard schoppende baby en geen overdreven slechte nachten of andere kwalen. doei!
Nou ja, je hoort wel eens vaker dat als mensen weten dat ze ingeleid oid gaan worden dat die dag/nacht ervoor de bevalling spontaan begint, dus zeg nooit nooit!
Komt ook omdat het een niet veel voorkomende naam is... Maar goed ik zat ook in de klas met iemand die zo heet! Dus inderdaad het is wel een bestaande naam...
Wij eten ook hutspot. Heb daarstraks ff op de bank een uiltje geknapt, was wel ff lekker. Lisette is echt ontzettend druk en ik word er helemaal tureluurs van, ze is ook niet rustig te krijgen! Hoop dat Fred snel thuis is...
Goedeavond meiden, Ben heel even aan het rondspieken hier..... @ Mammamia: Gefeliciteerd met je man, was hij blij met zijn cadeaus? @ Pnirmal: Fijn dat het allemaal loos alarm was..... @ Vicious: Iemand jouw naam gestolen? Nu wordt ik toch wel heel nieuwsgierig welke naam je hebt..... @ Wat eten we vandaag: Ga zo beginnen met iets uit het kookboek.....Wordt eens soort van gehaktbrood met allerlei dingen erin...Beetje moeilijk om uit te leggen, maar klinkt erg lekker....Hopelijk smaakt het ook zo! @ Wat hebben we vandaag gedaan: Heb vandaag een fotoshoot laten maken van mij en mijn buik. Ben heel benieuwd hoe de foto's er uit zien......Krijg van de week een proefset binnen.....Als ze mooi zijn, zal ik ze wel showen! @ Navel: Zijn jullie je navel ook bijna kwijt??? Als ik uitadem "plopt" mijn navel eruit, adem ik in dan heb ik een gewone navel....Vind het maar raar....hihi....wel grappig gezicht! @ Afscheiding: Hebben jullie ook meer last van afscheiding nu? Heb last van wit, wat dikkere afscheiding...Soms ook iets doorzichtig....Heb echt last van "vieze" onderbroeken...blehhhh, voelt niet prettig! @ Vitamines: Las iets over vitaminie d en k voor de kleine? Heb hier nog helemaal niks over gehoord....Handig zo'n forum....Ga dat dan ook maar ff halen! @ Alles verder goed met iedereen?
Vicious, ik kan het mij wel goed voorstellen hoor. Wij hadden de naam al met 16 weken bedacht en niet meer verandert. In die tijd zijn er wat bekenden bevallen, was erg bang dat ze "onze" naam zouden gebruiken. De naam noem ik hier niet, omdat mijn zus ook op dit forum zit. Maar ben wel heel erg benieuwd naar jou naam, maar kan me voorstellen dat je hem nu niet meer noemt. Hachee, hmmmmmdaar heb ik zin in. Kan ik volgende week mooi gaan maken Mijn man is nu aan het werk, heb net een broodje op. Maar krijg van jullie voornemens al weer trek mjamjam. Idd een mooi buikje voor 36 weken! Is de klein al ingedaald? Ziekenhuis, weet ik eigenlijk niet. Ik kreeg laatst wel de tip al je in het ziekenhuis moet bevallen en de baby moet blijven en jij om medische redenen niet meer, maar toch wil blijven je bij de verzekering na moet kijken wat er wordt vergoed. Een bekende van mij had dit, ze was voor 5 dagen geloof ik verzekerd en kon daardoor wat langer bij de baby blijven.
Kom even snel goedenavond zeggen. Heb beetje proberen bij te lezen, maar jullie kletsen zo enorm veel dat ik weinig heb onthouden. Ben benieuwd wanneer de babyboom hier gaat beginnen Ik kan iig niet meer wachten al zal dat nog wel even moeten.. Verder niet zo fit. Wat grieperig al een paar dagen. Vandaar ook dat ik er niet zoveel ben. Ga nu ook weer even lekker liggen. Fijn weekend!!