Goedemorgen allemaal, lekker geslapen? Ik heb echt een ellendige nacht gehad. Ben zo gespannen voor mijn echo vanmiddag, zo bang dat ze zegt dat het weer in 1 van mijn eileiders zit En dan moet ik ook nog wachten tot 14.00 uur vanmiddag. Ben wel blij dat ik moet werken. Gaat de dag wel wat sneller voorbij. Ik werk in het ziekenhuis dus zodra ik klaar ben laat ik meteen weten hoe het gegaan is. Iedereen een fijne dag vandaag en hopelijk tot vanmiddag met goed nieuws.. Hoop zo dat het nu een keer goed zit al heb ik echt mijn twijfels met die krampen en buikpijn van me Nou ja, jullie horen het wel!
Goedemorgen meiden! Zoooo weer bijgelezen! Jeetje, wat wat er hier veel gebept! Ben ik niet gewend bij onze september 2007 mama's! hihi @ melek: ja die steken horen erbij hoor! Bandenpijn voel je echt onderin je buik, aan de zijkanten. @ esthertje: jeetje, anders ga je ff echt op iedereen reageren! Knap van jou zeg! @ vicious: ja meisie, wat geeft dat ene goed gevoel he! *zucht* @ minimouse: oef, ik snap dat je geschrokken bent! Echt een teken om het wat rustiger aan te doen hoor! Laat anderen zulke knusjes maar doen! @ liedel: oh ja herkenbaar, ik ben dus steeds tegen 6.00 uur wakker en ga er dan ook maar uit....ach heb je lekker lang wat aan je dag! (moet toch iets positiefs vinden ) @ Ik ga zo sporten! Doeg meiden!
goeie morgen futuremama81, succes vanmiddag!!! hoop voor je op een goede echo!!! hier ook midden in de nacht klaar wakker. en een obsipatie dadelijk examen! spannend. niet teveel schrijven he vandaag liefs bien
Goeiemorgen allemaal, Nou laat het goeie maar voor mij weg.. Gister belde mijn vader mij op.. ik dacht al meteen er is wat aan de hand.. Mijn oom was sinds zondag middag vermist Ze hebben hem gister ochtend pas terug gevonden in een weiland naast zijn auto.. Hij had een overdosis pillen ingenomen en lag bewusteloos.. Hij was zwaar onderkoelt.. (nog niet eens 30 graden) Ze hebben hem kunnen vinden door middel van traceren van zijn mobiel.. Hij is over gebracht naar het ziekenhuis en word in slaap gehouden.. dit omdat ze hem eerst helemaal stabiel willen maken.. ligt aan de beademing.. Hij ligt op IC en ze weten niet of hij blijvende schade heeft opgelopen door de vele medicijnen want ze waren al te laat om de maag leeg te pompen.. pfffff Dus we weten helaas niet hoe het allemaal af gaat lopen.. Daarom was ik gister avond niet in staat om hier te komen.. Groetjes
Schatje, wat een verschrikkelijk nieuws! Ik wens jou en je familie veel sterkte. @futuremama, succes met je echo! @bientjuhh, succes met je examen, en tegen obstipatie helpen de vezelrijke crackers van Wasa heel erg goed of speltbrood! @marsab sportze!
morgen meiden, Niet alles bijgelzen hoor, vergeef me! hier alles gfoed. Druk weekend gehad en ik ben gisteren uit de auto gevallen waardoor twee vingers open liggen en ik twee grote schaafwonden op mijn knie heb. maar gelukkig niets met de baby of iets anders met mij. Mannetje schrok zich echt wild. zo lief! zondag hebben we het mijn schoonvader en het stiefzusje van mannetje verteld. Ze hadden het helemaal niet verwacht en waren daarom des te blijer! helemaal leuk! Gisteren zijn de eerste flessen van MvM verwisseld en heb ik het serviesje binnen gekregen. in de doos met de spulletejs voor de kleine Verder ga ik 4 juli eidelijk met mijn moeder shoppen. en verder ben ik het kwijt...
@Blonsteenbokje, oei hard gevallen dus, gelukkig valt het mee! @futuremama, succes met je echo! @schatje, jeetje meis, wat een naar nieuws, weten ze wat de vooruitzichten zijn? @bientjuh, succes met je examen! @voor de meiden die vandaag naar vk moeten,succes! Hier goed geslapen, alleen youri had het om 6.15 al gezien, nou mama nog niet kan ik jullie vertellen, bleghhhh! Gezellige dag allemaal *Zwaai*
Vooruitzichten: hebben we niet.. het is helaas afwachten of hij straks nog wel wakker word.. en als hij wakker word dan is het de vraag hoe word hij wakker.. want ze weten niet of zijn hersenen of wat dan ook een uitschakeling hebben gekregen door de medicijnen..
Jeetje schatje, wat een bericht... Wat erg voor jullie familie. Veel sterkte! Blondsteenbokje, kijk je uit! Wij hebben het ook al heelveel mensen verteld. Leuk he, die gezichten van de familie, hihi. Wat mag jij al vroeg naar de vk trouwens? Pff ik zit nog een paar weken in spanning. Het moet me even van het hart dat ik me nu wel echt een hormonenBOM begin te voelen. Er is iets kleins, wel ergs vervelends gebeurd op mijn werk, tussen mijn meerdere en mij, en ik kan alleen maar JANKEN. Echt erg. En ik ben witjes, misselijk, slap en doodop.
@evenstar zo veel ik me ook! Zo ellendig. Thuis heel veel huilen en heb de hele dag een misselijk gevoel en ben echt zooo moe!! Vind dit niet zo'n prettige periode eerlijk gezegd, en dan hoef ik nog geeneens echt over te geven... Dus er zijn meiden die het nog veel erger hebben. Heb nu al medelijden met ze.
@ Futuremama: succes met je echo! @ Bientjuh: succes met je examen! @ Blondsteenbokje; Kijk maar uit. Volgens mij heb jij ook het onhandigheidshormoon bij je hcg er in zitten (net als ik... hihi .Ik heb m'n sleutelbeen gebroken op de dag dat ik er achter kwam dat ik zwanger bleek te zijn...) Deuren worden ook te smal, drempels te hoog, rugtas kwijt... (hangen op je rug...) Boter kwijt... staat in de magentron ipv in de koelkast... En heel veel wordt vergeten... @ Schatje, tjeemig! Wat erg! Sterkte voor jou en je familie!!
Hallo Denismartine! Van HARTE GEFELICITEERD en WELKOM!! Als je klikt op de link onder mijn banner dan kom je op de site waar de lijst van de mama's staat. Kan je je gegevens even naar mij pb-en dan zet ik je op de lijst erbij.
@ Bloemetje en Evenstar... hier nog een. Voel me zelfs een beetje deprie. En ik krijg mijzelf niet vooruit gebrand. Verschrikkelijk! Ik had het mij toch een beetje anders voorgesteld. *zucht* Gaat over kreeg ik van een vriendin te horen. v.a. de 3e maand... Dus we moeten nog ff doorbijten!
Ik ook, heb medelijden met mezelf haha zo erg is het al. Zou heel de dag op bed kunnen liggen en slapen. Heb ook geen zin om te werken of 's avonds thuis dingen te doen. Dus moet nog zeker 6 weken zo doorgaan bah!