Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    Bekijk bijlage 43996 Knor:hier ook last van die zelfde afscheiding, echt niet fijn maar het hoort er bij...

Evenstar: super mooie buik!!!

Hier: vandaag ook super sjaggi, ben van ellende maar op bed gekropen voordat ik iemand voor niets naar de strot vloog. Nu is het een stuk beter.
    Vanmiddag ff zo'n molton bij de hema gehaat en een omslag voor de kleine, ben nu helemaal blij! Bekijk bijlage 43996

hier ff een stoere foto van mn boy, let op de beer op de achtergrond en hetr hek wat er niet om heen staat, hahaha echt maleisisch:D

2. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
  3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Gemma:
    Leuke foto's.....En idd geen hek....en een beer zo dichtbij....Maar ja, mocht zo'n beer het in zijn hoofd halen om aan te vallen, dan helpt zo'n hek lijkt me ook niet echt! hihi!!!

4. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    Het zijn gelukkig honingberen en het nederlands een brilbeer geloof ik, die eten geen vlees maar goed ze kunnen wel boos worden...en ze hebben flinke klauwen!!

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    @ Gemma wat een leuk joch is dat, en wat een held :)

@ Futuremama, ben je weer een beetje minder bezorgd ook? Sterkte met de gezondheid... hier steeds verkouden maar niet echt ziek. Over korte tijd heb je je beebje in armen, en is alles een stuk beter ;)

en dan verder...

@ afscheiding... umz ja, eewwww. Inlegkruisjes. En daar veel van.

@ eten... we zouden zelf bruinebonensoep maken (daar kan ik dan ws. precies 3 hapjes van eten... maar ja, wel goed voor de stoelgang haha), maar we kwamen erachter dat die bonen echt 12 uur moeten wellen voor je er uberhaupt iets mee kan. Met erwten of linzen is dat niet zo lang.

@ klusjes: oud papier (mega doos van kinderwagen etc) naar grofvuil gebracht, boodschappen bij Lidl gedaan, WEER nergens Roosvicee laxo kunnen vinden :x, vriezer voor het eerst in meer dan 2 jaar ontdooid :), wasjes worden gedraaid... ach het viel wel mee ;)

Wij hebben gisteren van schoonzuslief een megadoos kleertjes voor de kleine gekregen (zij is getrouwd met en Amerikaan en woont dus in de USA). Hihi allemaal schattige Calvin Klein kleertjes, te erg gewoon! Echt supermooie dingen :) Ben helemaal blij, terwijl merken mij niet zoveel doen, deze zijn echt erg schattig. En hier niet te koop.

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ja, idd.....
    Brrrrr, moet er niet aan denken dat zo'n beer achter je aankomt......

Maar wel gaaf hoor, dat heb jij toch allemaal maar mooi gezien daar....Supergaaf....

Nu zit je weer even in Nederland, maar je gaat naar Duitsland toe toch? Waar in Duitsland? En dat is vanwege je man zijn werk?

7. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    De bruine bonen moeten idd zo lang wellen ja.......Vergeet dat ook altijd.....! Maar is wel lekker!!!......Zo veel beter dan die kant en klare potten.....Blehhhh, dat is echt zacht bejaardenvoedsel.....(sorry, wil niemand voor zijn hoofd stoten die wel potvoedsel eet....zo bedoel ik het niet.....maar ik ben vers gewend, en dan is pot echt niet lekker!)......Mmm, brengt me wel op een idee voor van de week....Chili con carne maken.....met bruine bonen uiteraard!

Ennnuhhhh wat ga je nu eten?

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling

... een hele lekkere diepvriespizza :)

9. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    Ja we gaan morgen een week naar duitsland om hopelijk een huisje te zoeken en de laatste puntjes op de i te zetten. M'n man wordt ongeveer elke 3 jaar naar een ander land gestuurd om te werken.
    We gaan nu naar bayreuth vlakbij neurenberg, errug mooi daar en lekker dicht bij mn familie!!!
    Maleisie was ook super, dat ga ik ook ewrg missen,,,

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Lekker toch....geniet er maar van!

11. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ohhhh, spannend.....Veel succes met de huizenjacht....

Lijkt me wel pittig hoor, iedere 3 jaar verhuizen naar een ander land. Ook voor de kinderen......Fijn dat je nu wat dichter bij je eigen familie gaat wonen......!

12. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hier is het eten klaar......

Fijne avond allemaal!!!

Liefs Martine

13. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    Het word steeds moeilijker maar goed...benjamin denkt dat hij nog steeds bij opa en oma op vakantie is...hopelijk houden ze zich een beetje goed bij opa en oma nu wij een weekje weg gaan

14. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    bah dit is mijn dag niet.
    Ik gewoon tijdens het eten in onze slaapkamer gaan zitten zo graag wilde ik alleen zijn haha dat gekakel.
    Nu heb ik Chris het huis uit geschopt, dus die is naar een vriend (vlakbij). En ik ga met een dekentje, een film en mijn harde buiken op de bank zitten. Voel me zo raar/zielig bah

15. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    hey meiden ik ga weer, tot morgen oant moan

sterkte angelsfire!!!

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb mijn navel nog:p, al wordt hij wel minder en minder met de week hihi.

Afscheiding, och praat me er niet van. Ben blij als ik daar straks weer vanaf ben. Loop sinds 28 weken al met inlegkruisjes in.

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    He je zit er echt even doorheen :( ik hoop dat je je snel wat minder in de put voelt... die hormonen kunnen echt veel invloed hebben. Wel goed dat je je behoefte kenbaar hebt gemaakt en nu even gewoon alleen kan zijn.

Ik ken het gevoel wel, maar de meer-dan-normale drang om je terug te trekken... (zoals bv. alleen willen eten en echt niemand meer kunnen verdragen) dat zijn bij mij meestal geen goede voortekenen. Dus ik maak me wel een beetje zorgen om je eigenlijk.

Knuff.

18. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Dank je voor je lieve woorden. Nee, dat zijn bij mij ook geen goede voortekenen. Maar dat is ook precies de reden waarom we over inleiden praten. En het lijkt wel dat, nu ik eraan toegeef, het me ook gelijk overspoelt ofzo...

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Bleh hier sneeuwt het alweer, de stoep is alweer wit. Ik ben die sneeuw echt zo zat. Ik kon vanaf vandaag eindelijk weer een beetje normaal lopen buiten zonder dat je weg glibberde.

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Mijn kleine meisje ligt lekker te slapen, en ik zit er ook ff helemaal doorheen...
    Heb erg veel last van me bekken/onderrug en wel harde buiken. Ook het ventje in me buik blijft maar naar beneden duwen, kan net zo goed op de wc blijven zitten, blijf lopen.
    Ga dus nu een kruikje maken en me bed in. Hoop dat het dan zakt, en ik iig weer wat beter kan slapen.

@ Angel knuff!! Heel begrijpelijk hoor dat het je toch ook een beetje overvalt, dat inleiden enzo.

@ All fijne avond en slaap lekker!!

Deel Deze Pagina