Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou ik ben weg hoor, voel het staartje al whahahahahhahahahahahahhaahahhahaha bah!

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    het is mimimouse idd whaa die vergeetachtigheid.

Fijne avond troeltje

3. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    @Troeltje: wat een leuke verrassing!! Hele gave dag gehad dus. Kan me voorstellen dat je moe bent.

@Ninja: spannend, maar kunnen inderdaad goed voorweeen zijn.

@Futuremama: beterschap! Hier trouwens ook al dagen keelpijn. Irritant he?

Nou, vannacht heb ik geen beste nacht gehad. Tot 5 uur op geweest met voorweeen. Vandaag gaat het beter, al blijft het er onrustig. Ach ja... ooit houdt het op hahaha
    Mijn humeur is in ieder geval stukken beter dan gisteren!

Nu even twee mannetjes in bed prakken en dan ben ik nog wel even terug!

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Oh gelukkig ben je beter gemutst vandaag Angel :)

Haha, kinderen in bed prakken... vinden ze vast leuk :D

Ninja, ik heb 2 weken terug een avond gehad met om de haverklap krampende harde buiken, en onze beeb was de controle daarna een heel stuk verder ingedaald. Wel spannend he! Maar als ik de vk moet geloven, heb je bij een wee echt geen twijfel. Alles wat het niet is, zijn idd dan voor/indalings/oefenweeen.

Hier gaan we de beloofde soep eten, volgens mij gaat het vandaag wel weer met eten, maar ben zo extreem moe, ik snap gewoon NIET waarvan! Maar goed, ik hoef niks dus who cares. ;)

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Troeltje wat een leuke verassing!! Echt lief!!

@ Ninja kunnen idd voorweeen zijn.

@ Hier vandaag weer behoorlijk ongi gevoel... grrrrr!! En wel harde buiken, maar niet regelmatig oid. Bij Jaylinn niet gehad. Daar braken gewoon mijn vliezen, en na 30 min kreeg ik rugweeen die zich in een hoog tempo versnelde naar een weeenstorm (vandaar pijnstilling).
    Kleine meid ligt in bed, maar wil niet slapen, dus is aan het mopperen en praten. Is iets van de laatste dagen, tegenwoordig kletst ze zich in slaap.
    Morgen echo!! Heb er zin in, ben benieuwd hoe zwaar hij nu is.

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    het zou wel fijn zijn als de beeb nog 2 weekjes blijft zitten hoor haha.
    Ik heb ook heel de tijd het gevoel dat ik echt zo ongi kan gaan worden. En alsof ik steeds naar het toilet moet voor een grote boodschap.
    Dinsdag weer naar de vk toe dan zullen we zien of de kleine verder is ingedaald.

Vanaf waneer beginnen ze eigenlijk met inwendige onderzoeken of moet daar echt een reden voor zijn

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

#24907 JaDeBo, 17 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jan 2010
    Meestal alleen als er een reden voor is, dus bijv. als je weeen hebt die regelmatig komen. Niet standaart

8. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

klusser: je was me voor maar die folders bedoelde ik inderdaad!

Schatje: mooi buikkie!

9. mamastarlight

futuremama: beterschap!

10. mamastarlight

ninja@ sterkte!

Troeltje: fijne avond!

11. mamastarlight

mama25: veel plezier morgen!

12. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Mama25: veel plezier met de echo morgen!!!! Leuk!!

Ninja: ik moet met 36 weken een inwendig onderzoek. Dat doet de HA altijd met 36 weken om te voelen hoe het zaakje erbij staat. Ik weet niet of dat een landelijk standaard onderzoek is maar hij doet het dus altijd wel.

Hij gaat dan trouwens ook voelen hoe de kleine precies ligt en bij twijfel krijg ik dan een echo.
    Hij ligt nu nl. in dwarsligging.

@Hier: vandaag de kamer van mijn zoon eens helemaal veranderd. Hij wil nooit in zijn hoogslaper slapen, dat ding heb ik nu op i-net gezet.
    Hij slaapt altijd in de bedbank op zijn kamer... vaak samen met mijn dochtertje, dat vinden ze gezellig!
    Zijn kamer is al groot maar nu, zonder dat grote bed, is het echt een zee van ruimte. Lekker hoor!

Fijne avond!

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Foto?:D

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik heb vanmiddag een poging gewaagd om toch nog even mijn ogen dicht te doen, maar Matthijs heeft ook de hele middag liggen huilen. Als het komende nacht weer zo gaat en hij blijft zo veel pijn houden gaan we morgen nog een keer naar de HA

Morgen heb ik een afspraak bij de GYN. Dan horen we dus of onze kleine meid nog in stuit ligt en wat de verdere procedure zal zijn. Dirk kan helaas niet mee, dus ik heb mijn schoonmoeder maar geregeld. Ik ben zo zenuwachtig......

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaah wat lief van hem:D. Dat kan een mens soms zo goed doen:D.

16. mamastarlight

buddy: sterkte morgen! zal aan je denken! en kan matthijs daarna niet bij oma blijven? kan jij even uitrusten.

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Mooi buikje:D.

18. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Oma woont helaas niet in de buurt (het ZH ligt in het midden :D) Ze heeft wel aangeboden om Matthijs daarna mee te nemen en hem daar een paar dagen te laten logeren, maar als het niet goed gaat wil ik hier eerst weer met hem naar de HA. Ben dus een beetje in dubio

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hmmm hoe is het nu met de harde buiken?

20. mamastarlight

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

heb gisteren een fles celebration gekregen...3 maal radenw at ik nu aan het doen ben

:D :D :D :D :D

Deel Deze Pagina