Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

welkom!

Evenstar: ik heb het ICSI porcess gevolgd vandaar

All: ik ben ooke cht emo! van de week gesproken over trouwen ten aanzien van het feit dat wij geen samenlevingscontract hebben de kosten vergelijken. ben ik helemaal onderste boven van!

2. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Hoe is het hier allemaal,
    Meiden die vandaag een echo hebben, SUCCES!

all: vandaag voel ik me zoooo moe, kon gewoon niet opstaan! En nu ook lichte steekjes onderin mijn buik! Het is geen leuk gevoel!

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Evenstar, je staat er bij op de lijst van de MvM!

@ Denismartine, je staat erbij op de lijst. Alleen graag nog je uitgerekende datum... Oh en je staat in de agenda erbij!

@ Bloempje, heb je gezien dat ik op de site heb zitten spelen?? Goed?

@ Blondje, trouwen, samenlevingscontract, partnerschapsregistratie... Aaai. Dat is een hoop uitzoek werk. Logisch dat je daar van over je toeren gaat.
    Trouwens kan gratis. Of je moet bij de notaris langs willen gaan om onder huwelijkse voorwaarden te gaan trouwen. Samenlevings contract is ook bij de notaris. Kost ook geld. Moet vriend wel jullie kind erkennen bij de gemeente.... Partnerschapsregistratie kost ook geld, kan niet gratis. En als je een Partnerschapsregistratie hebt kan je later wel trouwen, alleen hoeft dan niet meer het handtekening gedeelte omdat dat al is gebeurt.

Lekker weer hier. Maar heb nergens zin in!!! ARG!!! Moet zo veel van mijzelf maar wil niets! Kan ook weinig met schouder... DA's K*t (sollie voor mijn taalgebruik...*bloos*)

4. Haha iedereen heeft volgens mij het bleh gevoel!

Muur, bedoel je de verjaardagen in de kalender of had je nog meer aangepast?

5. mamastarlight

muurtje: ik weet het, ik weet het. We zouden eerst pas gaan trouwen als de kleine er was en een samenlaveings contract afsluiten als we terug gaan naar ons eigen huis (wordt evrbouwd, december terug) maar al die extra kosten maken dat we twijfelen.

Gratis trouwen is een optie maar ik ben engels en dus ook een beetje ouderwets want ik wil alles erop en eraan.

Dus zitten nu te denken om eerst burgelijk te trouwen en dan later een feest en alles te geven. maar het blijft moeilijk.

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Bloempje.. kijk eens links naar die rij woorden... Daar staat wat tussen...

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Blondje, dat is wel een heel gaaf idee. Trouwen en later een super gaaf feest!

8. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @FutureMama: Succes met de echo, gaat allemaal goed komen! *Knuf*

@Schatje: Heel veel sterkte voor jou en je familie!

@Dennismartine: Welkom :)

@Ego: Vandaag naar de dokter geweest, hele aardige man! Voor de rest weinig bijzonders: gewogen, gemeten, urine getest op suikers en eiwitten, en morgen bloed laten afnemen. Over 4 weken terugkomen, tenzij er wat gebeurd in de tussentijd. Na het 1e trimester een vroedvrouw regelen, eerder 'willen' ze me toch niet ;)

9. mamastarlight

goed nieuws leeuwtje!

wat betreft trouwen: ja maar we willen het feest waarschijnlijk volgend jaar geven en dan hebben we al heel veel feestje met dus de grote kans dat niemand van mijn familie komt!

10. He leeuwtje, het gaat daar dus toch iets anders dan hier. Met hoeveel weken krijg je daar je eerste echo.

Hey muurtje, ik zie een apart MvM kopje! Ziet er goed uit! Mooi gedaan.

11. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Bloempje: Geen idee, vergeten naar te vragen! Stom. Wel geïnformeerd naar MvM achtige dingen, maar dat kennen ze hier niet. Nou, dan hou ik mijn plasjes dus lekker voor mezelf! ;) :p

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Leeuwtje, lekker dat je dat al achter de rug hebt. En gezond?

@ Bloempje, ik heb ook de handige links ff appart gezet ipv onder handige info.

@ Net ff gekeken hoe embrio groeit in mij... en da's echt wel gaaf om te zien. Het ziet er al uit als een iniminiebaby... van misschien 1 cm groot. hihi

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Mnsy van de lijst gehaald. Bleek uiteindelijk ongesteld te zijn geworden.. na nog 2 testjes... Jammer...

14. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik doe ook mee met MvM dus ik mag ook op die lijst! ben vorige week dinsdag begonnen en moet volgens mij tot 24 augustus ofzo

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Schatje, je staat er bij!

@ Ik snap t niet helemaal... waarom doen sommige veel langer plassen dan anderen? Maf hoor...

16. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    @Melek: sterkte met de moeheid en de steekjes, maar goed teken, toch?
    @Muurtje: kun je eigenlijk nog werken met die schouder? Of ben je thuis?
    @Blondsteenbokje: leuk, een engelse aan boord! Woon je allang in Nederland?

Meiden met echo’s: succes!

Vanmorgen positief bericht gehad van mijn nieuwe werkgever: ik ga gewoon beginnen per 1 augustus (of misschien zelfs iets eerder). Ben helemaal blij!

Vanavond komt MvM langs en ga ik dus ook beginnen. Stom, ik heb al een echo gehad en toch ben ik dan weer zenuwachtig voor de test.

Vannacht heb ik heel lang wakker gelegen van de misselijkheid, maar nu gaat het wel weer. Mijn eetlust is niet geweldig, dus ik zit nu op -2 kilo.

Nu weer ff verder werken ;)

17. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Dames wil ook graag beginnen met MVM, maar wacht effe tot mijn eerste echo....
    Of zal ik meteen gaan beginnen?

18. mamastarlight

Angelfire: ik ben hier geboren maar mijn vader is engels en ik heb een engels paspoort. ik heb namelijk nog een stiefzus en broer in engeland. en een "eigen" broertje.

MvM: dat ligt aan de datum van aanmelden. je kan maar mee doen tot aan de 16 week uit mijn hoofd omdat anders de hoeveelheid HCG afneemt

19. Angelsfire Gefeliciteerd, dat is super goed nieuws zeg!

20. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Veel succes én plezier vanmiddag!
    Ik wens je een mooie echo toe, met een beeje op de plek waar 'ie hoort, en een mooi, kloppend hartje!

Deel Deze Pagina