Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Kijk das nou nog eens nutige informatie:D. Ga toch eens kijken of het uitkomt:p.

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik had een meid op de pufclub wiens kindje na moxatherapie goed is gaan liggen. Ik vind het bizar, maar het schijnt echt te werken!

:) Dus duster...

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Je kan natuurlijk eens beginnen met zomerkleding. Daar heb je niet heel veel stof voor nodig. Het is tenslotte toch zomer:p. Goedkoop stof...eeeehm tja, ik weet niet hoe duur stof is. Maar is stof op een stoffenmarkt of op een normale markt niet iets? Ik weet dat een stofwinkel de hoofdprijs vraagt.

Uiteindelijk zal je toch de kosten eruit moeten gaan halen. Voor de garen, stof en andere bijkomende kosten. Maar denk dat er toch wel iets van te maken valt:D.

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ja dat klopt zeker, maar aangezien je tegenwoordig kleertjes kunt kopen van 5, 6, 7 euro, daar valt niet tegenop te naaien eigenlijk!
    Stoffen heb je in verschillende prijsklasses, en zeker ook de goedkopere, maar neem satijnband zoals bij dat jurkje, dat kost al €2,95 en dan heb je genoeg band voor maar 1 jurkje.
    Aan de andere kant mag iets unieks ook wel wat duurder zijn dan Zeeman prijs.
    Maar als ik nu inderdaad zomerkleertjes ga maken, kan ik ze altijd nog bewaren voor mijn eigen meissie als 't niet verkoopt.
    Maak iets in 1 maatje, en kan dan op bestelling een andere maat maken bijvoorbeeld.

5. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Hier alles rustig, niet al teveel last van rommelende buik.

Moet woensdag naar de gyn om te overleggen over mijn bldsuiker. Dan gaan ze kijken of ze mij eerder gaan inleiden of dat ik gewoon moet afwachten. En of het inleiden wordt of ks. Hoop niet op een ks, de vorige keer ging zo mooi vlot. Als ik om mij heen kijk en zie nmijn vriendinnen die een ks hebben gehad wasi kmooi vlot weer op de been. Wacht woensdag wel af.

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Bedankt voor je uit leg over die voorweeen aangezien ik ze vrijdag dus ook gehad heb en idd in de 35 zat haha dan kan ik dus nog vier weken nu me lol nog op had juist gehoopt dat het miss wat eerder zou komen maar dankje;)

Groetjes Patricia

7. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Het zal niet altijd zo opgaan maar dat was heel normaal in deze tijd zei de VK!
    Geeft toch weer iets meer duidelijkheid ;)

Ik ga bankhangen, doeidoei!

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi precies:D. En ik vind ook dat het niet voor de zeemanprijs hoeft. Je hebt er ook het nodige werk aan en daar mag je best voor betaald worden vind ik.

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hoi! ben er weer ff.

Ik zag iets over kinderkleren, maar wat precies weet ik niet meer. Sorry. Iemand zelf maken. Zoooo super gaaf!

Verder de uitleg van de voorweeën, wist ik niet. Prettig... alleen... dan zou ik 2 weken overtijd moeten gaan... ZUCHT! Oh oh.. don't hope so...

Wij komen hier geloof ik om in de kleertjes. Ik ben bezig geweest om een overzicht te creëren. We hebben al kleren van maat 45 t/m 86... Hoopjes. Heel veel gekregen.

Verder? Ik geloof dat die peper mij weer gevonden heeft. Echt vervelend! Ik ben na het thuis komen gewoon weer erg druk bezig geweest. Stom stom stom!
    Maar alle babykleertjes zijn gewassen en gestreken. Verder ook het speelkleed. En eh... de overtrek van het wiebelstoeltje zit ook in de wasmachine. Straks nog even mijn nieuwe Mega grote pyama's in de wasmachine zodat ze morgen schoon zijn.

En ik wil een raamstikker gaan bestellen. Vind ik wel grappig.

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi ik moet ook nog een pyjama gaan kopen. Heb alleen zo'n sleepdress aan. Vrij elastisch ding gelukkig, kan hem nu nog aan. Toch maar eens naar kijken van de week. Zag dat ze bij de hema deze week in de aanbieding waren.

Ben trouwens helemaal vergeten te vertellen hoe mijn dag was.

Gisteraond de hele avond last gehad van pijnlijke buiken met een menstuatieachtig tintje eraan. Mannetje had een lekker kruikje gemaakt, dat hielp wel een beetje.

Afgelope nacht goed geslapen:D. Ben 1 keer wakker geweest. Dat was rond 5 uur. Was vanmorgen dus heerlijk uitgeslapen.

Vanmiddag bij me vriendin geweest waarvan het dochtertje geboren is met 28+4 weken zwangerschap. Het begint eindelijk een beetje een babytje te worden. Maar wel een lief meisje.

En net even een stukje geboorteplan geschreven. Die willen ze a.s. woensdag hebben bij de vk. Nouja stukje, het zijn meer steekwoorden op papier. Ze hoeven niet te verwachten dat ik hier een heel werkstuk van ga maken. Op hun website staat wat erin moet komen te staan. Wat ik met de placenta wil? Nouja desnoods trekken ze dan ding over hun hoofd, maar wat moet ik met een placenta?

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Raamstikker gevonden. Nu kijken of manlief het er mee eens is. Maar ik ga lekker eerst douchen om te relaxen. Doei doei!
    Prettige nachtrust allemaal!
    Liefs!

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Wacht ff! Geboorteplan?!? Wat he? Ok... dit is nieuw voor mij. Ik kan mij er wat van voorstellen ... maar eh... mijn vk heeft het hier niet over gehad.... Mmmmm

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi je hebt mijn peper gejat:p. Maar je mag hem wel even houden hoor:p. Sinds ik vorigeweek alles gedaan heb, heb ik ook echt nergens zin meer in. Moet alleen de vriezer nog een keertje ontdooien en me kledingkast uitzoeken. Die puilt uit, daar wordt zelfs ik een beetje bang van.

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dsit zijn de wensen die je hebt bij de bevalling. Waar je wilt bevallen, welke houding je wilt bevallen eeeehm wat je met de placenta wilt doen. Wil je in bad bevallen, wie knipt de navelstreng door, hoe wil je dat de eerste contact met je kindje is, wie zijn er bij de bevalling aanwezig eeeeeeeeeeehm nouja dat soort dingen zeg maar.

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ah. Thanks!

Meiden ik ben weg! doegie!

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    toedeloe!

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik ga ook richting bedje zo. Slaap lekker allemaal.

18. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Mogguh!

Wij hebben om 8:45 alweer een afspraak bij de vk, dus vroeg op vandaag. Ben benieuwd hoe de kleine ligt, volgens mij was ze gisteren een tijdje om haar as gedraaid en met het ruggetje naar links gaan liggen. Ik had opeens een voetje porren waar ik het nooit had haha :D

Wij hebben al een bevallingsgesprek gehad, maar ik ben ook van plan om een geschreven geboorteplan in mijn vluchttas te doen. Oh, over placenta heb ik ehm niet nagedacht, die mogen ze houden? :D

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Nou lekker, weer de hele nacht jeuk, dwars door de medicatie heen.
    Heb zelfs kleine bultjes op m'n buik.
    Kan over 5 minuten het ziekenhuis bereiken.. *zucht*
    Wordt hier zo moe van...

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Kom straks even lezen en reageren, maar ik ga nu lekker met Matthijs in bad.

Wij hebben gelukkig een beslissing genomen.................

WE GAAN VOOR EEN DRAAIPOGING

Ik denk dat een KS mij meer rust zou geven en ik zie absoluut niet op tegen een KS. Maar daarna moet je toch echt goed je rust nemen en ik denk dat dat lastig is met 2 kleintjes om je heen. We gaan er dus morgen naar toe en als ik 't niks vind, of mijn gevoel is er niet goed bij dan stoppen we er meteen mee en wordt het alsnog een KS

@Buddy; Na een KS mag je 6weken niet tillen en ik ben bang dat de kraamverzorgster niet zo lang hier wil blijven :D;)

Deel Deze Pagina