Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    @ vicious, wat onwijs kut... hoop dat ze je snel kunnen helpen!

@ duster, fijn dat je een besluit hebt kunnen nemen. Een draaipoging lijkt mij heel zwaar, wij zouden het niet doen maar ik denk idd wel bij een volgende om dezelfde reden als dat jij geeft. Maar hoe dan ook komt het goed ;)

Hier terug van de vk, bloeddruk prima (onderdruk blijft tussen 75 en 80), en kindje is VOLLEDIG ingedaald :D... en ik had gelijk! Gisteren een hoop drukte en toen opeens voetjes aan de andere kant, ze ligt met haar rugje half naar boven maar vooral naar de linkerkant, de doerak :) Ik heb gezegd dat ik zelf niet dacht dat ik echt al binnenkort zou bevallen, gewoon voorgevoel. Ik schat rond 39 weken, weet niet waarom? Kan het ook onwijs mishebben :D

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Duster je kunt het idd proberen en als niet gaat dan niet. Fijn dat je iig een keuze gemaakt hebt.

@ Evenstar gelukkig was alles weer goed!

@ Hier vannacht zo raar gedroomd dat ik echt binnenkort ga bevallen en nog zoveel moet doen. Nou ja eigenlijk meer praktische dingen, ff opruimen ed. Dus vandaag... kreeg bijna het gevoel dat ik het vannacht nog moest doen hihiih. hormonen!!
    Verder wel goed geslapen, hoefde er maar 1x uit om te plassen, en ook Jaylinn en me kleine ventje (uhhh grote vent) hebben me laten slapen. Jaylinn heeft geslapen van 18.15 - 8.45 dus erg netjes. Voel me meteen iets fitter.
    Het mannentje is nu de schade aan het inhalen en is al aan het schuiven en duwen met zn voetjes vanaf 9 uur.

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Goedemorgen!!

Niet bijgelezen deze keer ;)
    druk druk hehe!

Ik ben op zoek naar een hotelletje in Brugge iemand toevallig leuke tips of goede ervaring met een leuk/speciaal hotel?

Hoe is het verder hier met de dames?
    Nog iemand bevallen??

Probeer straks nog wel bij te lezen, en mee te kleppen!

Maar wil vandaag proberen iets te boeken ;)

Dus tot klets!

4. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

goede morgen allemaal,

vannacht had ik weer eens last van een draai en woel nacht.
    me hoofd zat gewoon te vol denk ik. ik droomde allemaal over dingen waar ik niet over wil dromen. eerste droomde ik dat de kleine overleed omdat de navelstreng beklemd zat tijdens de bevalling. en daarna dat ik zelf overleed:$. waar zijn in godsnaam die dromen goed voor ( beter gezegd nachtmerrie)

vicious mooie kleertje hoor. vind het erg knap dat je dat kan.
    en er ook nog de puf voor heb en de kracht met al die jeuk..

dondersteen, hopelijk is je bloeddruk nu een stuk gezakt. en heb je snel je bloedwaarders binnen.

duster hopelijk slaagt de draaipoging.

evenstar fijn dat jij en de kleine weer zijn goedgekeurd.:D

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Heee ja tuurlijk wil ik daar meer over vertellen.

Eerste was gepland, tweede spoed (reden daar gelaten).
    Na ik Lisette gekregen had is het herstel wel goed verlopen hoor, maar het was zo zwaar. Kon mijn kont niet tillen en zat te huilen op de po stoel. Maar na Marcus kon ik toen mijn ruggeprik uitwerkte al mijn kont optillen en de volgende dag stond ik al onder de douche en mocht ik op de 3e dag al naar huis!
    Ze zeggen ook dat een 2e keer het herstel sneller gaat!

Natuurlijk was het aanpoten met Lisette thuis (was al iets ouder dan Matthijs nu is natuurlijk), maar het ging allemaal wel goed met behulp van familie e.d.

Maar goed ik zou ook een natuurlijke bevalling prefereren hoor, ik heb het idee dat dat herstel 10x sneller gaat!
    Nu moet ik helaas weer een keizersnede, en heb 2 kinderen rondlopen, vind ik ook wel een beetje eng, maar weet ook dat alles wel op zijn pootjes terecht komt net als na Marcus!

Succes met je keuze meid, hij is niet makkelijk, dat weet ik!

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik heb dat ook, dat zweterige gevoel. Ik omschrijf ze meer als langdurige opvliegers! Ik heb het gewoon snikheet af en toe! Loop ook nog steeds met mijn zomerjas omdat ik het anders niet trek!

Succes bij de VK vandaag!

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hahahahaha, nou helemaal gelijk heb je! Ik heb ook een dwarskoppie hoor! Gisteren had ze het weer bont gemaakt op school, daar kreeg ik zelfs rode wangen van!
    Lisette is een waterman en die gaat echt haar eigen gangetje een beetje, dat merk je aan alles! Af en toe wel een beetje vermoeiend hoor ;)

Ikzelf ben schorpioen, dus ik herken de eigenschap wel van het niet gewonnen geven, dat doe ik namelijk ook NOOIT! :)

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Volgens mij kan je wel medicijnen krijgen die je baarmoeder doen ontspannen. Zitten wel weer andere vervelende bijwerkingen aan, maar goed je baarmoeder is wel helemaal ontspannen dan!

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Fijn dat alles goed was! En balen ja dat hij eerst wel vast lag en nu weer niet! Hier hetzelfde :(

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hallo!

Nou goed nieuws! Alles is in orde. Bloeddruk is voor mijn doen hoog. Maar binnen de grenzen, zoals het hoort. FIJN!!
    Donderdag weer controle, voor de zekere zekerheid. Die afspraak stond toch al. Blijft gewoon staan.
    Kindje is helemaal ingedaald en haar hartje is mooi gelijkmatig. Nou, goed zo. Blij blij blij.

Hoe is het verder hier?

@ Mir: balen! Grrr.

@ Duster: stuiter kindje... En nu?

@ Vergeten te zeggen... heb in 1 week tijd 6 kilo aangekomen! ARG!!!

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Klopt wat je zegt hoor! Ik weet nu de datum, is leuk want ik weet wanneer ze komt, toch had ik de verrassing ook wel leuk gevonden net als bij Marcus!
    Ik was bij hem zo BLIJ dat mijn vliezen braken en ik zat ff later op de wc, eerst te denken: "Ohhh jeej, nu gaat het gebeuren... ;)" en toen ineens "IEIEIEIEIEIIEIEIE joepie!!!!!" hahahahhaa! Het was het wachten wel waard uiteindelijk!

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja dat is ook gek! En iedereen zit uit te kijken naar die ene uitgerekende datum, maar eigenlijk 3% van de vrouwen bevalt uiteindelijk op die datum (hoorde ik zondag tijdens een spelletje)!

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Spannend, ben benieuwd of ik zo de uitslag lees!

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik heb ook weer 2 dagen vreselijke zuurbranden, word er niet goed van!

Lief trouwens dat Elise nu zo lekker gaat ontdekken, ze heeft ze leeftijd ook wel natuurlijk ;)

Waarom was je zo vroeg bevallen de vorige keer, was daar een reden voor?

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja ik ook weer! Probeer zo weinig mogelijk vet te eten, en zure drankjes e.d. wil soms wel eens helpen!

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Vicious, sterkte met de jeuk! Ben benieuwd wat het ziekenhuis zegt... Succes!

@ Evenstar, Mmmm 39 weken... De ene keer denk ik dat ik vroeger zal bevallen en de andere keer dan denk ik echt niet! Die kleine zit te lekker in mij... hihi, Ik zou het echt niet weten... Zou wel fijn zijn als men het zeker wist he?

@ Mama, fijn dat je zo lekker hebt kunnen door slapen. En lekker he die dromen... heb er ook zo;n last van... hihi

@BWTJE! Brugge! Onwijs leuk! Ik zou zeggen kijk op weekeindjeweg.nl of op dagjeweg.nl Daar heb ik toen ook een hotelletje geboekt. Ben alleen de naam vergeten. Ik weet wel dat ik het schitterend vond daar. Vorig jaar nog een fietstocht onder begeleiding gedaan. Was echt leuk, ook vermoeiend, maar erg leuk. Veel gezien.

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Troel en Leonietje, de Rennies werken bij mij goed. Heb er nl ook erg last van.

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Fijn dat je direct heen mag, mocht ik godzijdank ook bij Marcus!

Pijnbestrijding, ik kom er nu achter dat elk ziekenhuis anders denkt, maar ik mocht het niet! Dit omdat je lichaam dan niet voelt of er eventueel iets mis gaat! Ik ben achteraf ook heel blij dat ik het niet gekregen heb!

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Ik ga voor pijnbestrijding. Mehoela. Ben echt geen held.
    Wat en welke.. zou ik niet weten. Moet me er nog in verdiepen.

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Goh, zo leer je nog wat na je 3e zwangerschap :D Wist wel dat voorweeen niks met bevallen te maken had, maar dat de baby die veroorzaakte wist ik niet!

Fijn dat alles goed was bij de VK!

Deel Deze Pagina