Je zou het ook op de manier kunnen doen die je nu doet natuurlijk! Heel veel vrouwen hebben spullen in de kast die ze eens hopen weer eens aan te kunnen, en ligt er te verstoffen, als jij daar dan leuke kinderkleding van maakt, of een tas ofzo dan zijn zij weer blij en jij weer extra centjes verdient!
Whahahahaha, ja ik zou ook niet weten wat je ermee moet eigenlijk? Begraven ofzo? Maar zo'n bevallingsplan kan wel helpen in je bevalling. Wel goed dat je die schrijft hoor!
Getverderrie! Dat zijn geen leuke dromen nee! Mij is trouwens ooit uitgelegd dat dromen over de dood te maken hebben met een nieuw leven. Dus eigenlijk zijn die dromen niet zo letterlijk bedoeld, meer dat je bezig bent met een nieuw leventje in jou leven!
Fijn dat je bloeddruk goed was! En 6 kilo in een week, dat is veel zeg! Maar dat zal wel die vocht zijn waar je last van hebt!
2 a 3 op een dag, meer heb ik gelukkig niet nodig. maar er is ander goed spul wat je ook kan gebruiken. Graviscon of zo? Weet het niet zeker of het zo heet. Mag je onbeperkt gebruiken.
@ Dondersteen fijn dat het wel goed was, en zal idd wel vocht zijn! Gewoon rustig aan doen he!! @ Hier geloof dat ik last van nesteldrang heb ofzo... hahahah Net ff de kast van me dochter uitgezocht, en opgeruimd. Ook speelgoed uitgezocht. Was in de wasmachine gedaan, en zometeen nog ff commode van me dochter opruimen. Heel dagprogramma hier hihihi. Me pa zei dat ik bij hem ook wel ff kon komen hihihi. De grapjas! Maar ja mocht mijn ventje eerder komen, dan is mijn huisje spik en span!!
Zo ik heb een hele rits gelezen en in mijn eentje bijna 3 pagina's gevult, hahahahhaa, maar goed! Gisteren bij de gyn geweest, wat allemaal al anders liep dan ik gewild had, wilde namelijk dat Fred mee ging maar die had blijkbaar weer wat anders bedacht, grrrrrrrrrr! Maar goed dat even terzijde. Kleine lag wel ingedaald maar nog niet vast, verder alles goed. Rustiger aan doen ivm harde buiken en bekken, maar die vlieger gaat hier niet op helaas, en bloeddruk was goed. Sterilisatie word zoals zij zegt een peace of cake, dus dat is wel fijn. Zonder gekke bijwerkingen! 5 Februari is de datum dat de kleine komt, mooie dag, is op vrijdags komt goed uit met Lisette die naar school gaat en daarna een aantal dagen vrij is! Heb deze datum nog aan niemand verteld, dus mondjes dicht!! Pfff vandaag dus een beetje boos op Fred, hij zou Lisette halen gisteren, maar omdat hij de tram zo vervelend vind ben ik haar uiteindelijk gaan halen vanuit het ziekenhuis met de auto. Kom ik thuis zit ie weer achter die stomme rot computer een spelletje te spelen en is dus helemaal niet meer weggeweest om balken en platen te halen voor een muurtje. Hij heeft alleen stofgezogen en gekookt, verder heeft ie alles gelaten qua huishouding, want het spelletje was belangrijker! Kids heeft ie wel meegeholpen, dat dan weer wel. Maar ja dan komt ie half 2 naar zijn nest, is vanmorgen weer niet wakker te krijgen waardoor ik weer heen en weer moest voor Lisette. Is ie uiteindelijk boos op mij omdat ik chagerijnig doe, nou ik vind het allemaal zijn eigen schuld op dit moment hoor. Hij is kapot zegt ie, ja moet ie maar op tijd naar zijn bed gaan, toch?! Heeft pijn in zijn buik elke dag, maar gaat niet naar de dokter. En is ook nog eens boos dat ik zo achter zijn broek aan zit, maar dat komt omdat hij weer eens alles op het laatste moment wil gaan doen! Ik hou heel veel van hem maar af en toe!!!!! Zo weer ff genoeg, anders denken jullie dat het een oetlul is eerste klas, maar dat is ie niet hoor! Hij zit volgens mij weer een beetje tegen een burn out aan. Hij heeft het ook onwijs druk, maar ik vind dat er nu even andere prioriteiten gesteld moeten worden!
Goedemiddag, Net weer ff bij de vk geweest. Bloeddruk 134/84, dus ok. Hartje van de beebs deed het ook prima. Helemaal ingedaald, dus klaar om te komen Ik ga niet te lang achter de computer zitten, want heb snel last van mijn rug. Het zweterige gevoel in mijn nek komt waarschijnlijk gewoon door de hormonen en het vocht vasthouden. 's Nachst als ik wil gaan slapen heb ik de eerste uren veel last van een opgeblazen gevoel in mijn buik, kan ook door vocht komen of van het eten wat nog niet helemaal verteerd is... In ieder geval gaat het hier de ene dag goed en de andere dag minder, maar ik mag niet mopperen! @dondersteen: hoe is het nu? balen dat je bloeddruk hoog was. Doe rustig aan! Ah, lees alweer dat het beter gaat! Dat is mooi... @vic: wel verstandig van je schoonmoeder dat ze nog even niks van haar laat horen... al zul je ook wel erg benieuwd zijn naar haar reactie op je brief??? @moet nog ff bijlezen...
Bedankt voor de uitleg. Stelt me toch weer wat meer gerust dat de 2de keer het herstel vaak beter gaat. Ik heb dan wel besloten om een draaipoging te laten doen, maar vind het ook helemaal niet erg als het niet lukt
Morgen om 9uur hebben we een draaipoging. Als dat niet lukt of als onze meid terugdraait krijgen we een geplande KS in week 38 of in week 39. 6kilo in 1 week Dat ben ik deze hele zwangerschap nog niet aangekomen.....
Middag.. Hier weer een slechte nacht, maar kwam dit keer door onze hond. Die moest er een paar keer uit vannacht. Gelukkig geeft ze het wel aan, maar dan blaft ze 1 keer en vervolgens 5 minuten later. Dus van de eerste keer blaffen werd ik dan wakker, vroeg me vervolgens af of het idd de hond was en ging dan wachten op de volgende blaf, naar beneden, hond naar buiten, wachten tot die klaar was, hond weer naar binnen en zelf plassen, weer naar bed en maar wachten tot je zelf weer slaapt. De helft van de tijd is boniman wel naar beneden geweest maar ja, werd er toch wakker van. Vanochtend was onze hulp er dus kon ook nog eens niet rustig aan doen maar moest om 8 uur al in de kleren zijn. Ook nog naar de mondhygieniste geweest en even bij de buurvrouw kletsen (Jasmijn had daar even een uurtje gespeeld). Maar goed, zit nu te wachten tot Jasmijn slaapt, dan ga ik even snel de hond laten plassen (iets anders hoeft ze waarschijnlijk niet meer na vannacht haha) en dan zelf even op bed hangen en slapen denk ik. Dennismartine, hoop met je mee dan dat het geen ks wordt, hoe oud is jouw oudste? Belliebel, jeetje dat doen ze uitgebreid bij jouw VK met zo'n geboorteplan. En die placenta, ben ook wel eens bij mensen op kraamvisite geweest die gewoon een foto ervan in het fotoboekje hadden zitten. Nou kan het aan mij liggen maar daar zat ik als bezoek nou niet echt op te wachten, op van die foto's (net als van die foto's frontaal op de doos zeg maar ). Hier altijd erg geselecteerd welke foto's iedereen krijgt te zien, sommige foto's zijn gewoon privé en alleen voor ons. Vicious, balen van de jeuk! Evenstar, jeetje nu al ingedaald! Ze is er helemaal klaar voor dus. Mama25, hèhe, eindelijk een nacht goed geslapen! Lekker voor je! En ben echt heel benieuwd wanneer jij gaat bevallen... Bwtje, wel een paar keer in Brugge geweest.. 1 keer met boniman maar is al jaren terug, weet ook niet meer in welk hotel (was zo'n klein hotelletje, wel erg leuk). Andere keer met collega's in het Ibis hotel, tja is echt zo'n hotel van zo'n keten, wel allemaal netjes verzorgd en zo. Oh en als ik je 1 raad mag geven: zo'n rondleiding in een bierbrouwerij is hartstikke leuk, maar het stinkt er ook verschrikkelijk. Zou er zelf denk ik nu als zwangere niet tegen kunnen. Rondvaart over de grachten was wel erg leuk. Ladytijger, bah wat een nachtmerrie zeg! En soms ben ik ook het knopje kwijt om mijn gedachtes even uit te zetten pff. Tommie van Sesamstraat heeft daar ook zo'n mooi liedje van (tja, als je een kindje rond hebt lopen leer je weer allerlei andere programma's kennen): Ik wil slapen Ik wil slapen Maar dat lukt nog niet goed Dat komt doordat mn hoofd Aan van alles denken moet Ik wil slapen ooh Ik wil slapen Hoofd, wéés nou es stil Hoofd, wanneer stop je Hoe, zet ik je uit wanneer ik lekker dromen wil Hoofd, waar zit het knopje Ik wil slapen Ik wil slapen Maar dat valt nog lang niet meer Mn ogen knikken: Ja Maar mn hoofd schudt koppig: Nee Ik wil slapen huh Lekker slapen Hoofd, wéés nou es stil Hoofd, wanner stop je Hoe zet ik je uit wanneer ik lekker dromen wil Hoofd, waar zit het knopje Ik wil slapen waar zit het knopje Ik wil slapen waar zit het knopje Dondersteen: jeetje 6 kilo! Maar zo te lezen is het bij jou allemaal vocht en dat heeft één voordeel: na de bevalling ben je het ook zo weer kwijt gelukkig. Duster, ik hoop dat de draaipoging gaat lukken morgen en beeb gewoon weer goed gaat liggen. Troel, vervelend van Fred. Hoop dat het snel weer beter gaat met hem en hij de burn out kan vermijden. Mammamia, lekker een goede controle.
Wat leuk dat jullie een datum hebben. Lijkt me wel erg apart om nu al te weten wanneer jullie jullie wondertje in jullie armen mogen sluiten. En spui hier maar lekker over je mannetje hoor. We snappen ook wel dat het geen oetlul is, anders waren jullie vast niet meer samen
goede middag Elise is spontaan geboren nadat de vliezen waren gebroken bij 33+6 dagen er is wel onderzoek na gedaan maar was geen infectie of wat dan ook gewoon domme pech zeggen ze troeltje wat een vergelijking zeg die man van jou en die van mij hahahah spelletje op de pc je word er werkelijk gek van maar goed mag niet klagen afgelopen weekend een vaatwasser en nieuwe gasfornuis gekregen. en ik kan toch nog slapen heb heerlijk geslapen vannacht en wat knap je daar van op zeg vanmorgen even naar de kapper geweest even weer kleurtje en plukjes erdoor dus weer helemaal happy
Hoi dames, even snel een vraagje tussendoor.. Ik werd vanochtend wakker met vreselijke stekende pijn in mijn onderbuik. Dit heeft ongeveer 3 uur!!! geduurd Het was voornamelijk rechtsonder en deed vooral veel pijn bij beweging (lopen, draaien, bukken e.d.) Iemand enig idee wat dit geweest kan zijn? Heb t al eerder gehad alleen toen was t echt veel minder heftig en duurde een half uurtje toen. De vk dacht toen aan darmkrampen, maar ik vond dit van vanochtend wel heeeeeel erg heftig. Kon niet veel anders dan rustig liggen en zelfs dan deed t nog pijn. Voel t kindje wel goed en ook hartje klonk normaal (voor zover ik dat kan beoordelen natuurlijk). Iemand enig idee???
Is je kindje al volledig ingedaald? Misschien dat het daar nog mee te maken kan hebben... zou het anders ook niet zo 123 weten... Sterkte ermee! Is het al minder nu?