Lijst bij de MvM even aangepast. met het aantal weken erbij in het totaal... Klopt t wel bij iedereen?
jakkes schatje! wat een naar bericht! echt even schrikken! sterkte! ik was vanochtend te laat uit bed. moest naar de HA toe voor wat anders, dus ik had geen tijd meer om te eten. in de auto voelde ik me al niet helemaal lekker, maar ging wel door. toen ik 10 uur weer thuis was, nam ik een beschuitje met kaas. nou die heeft er niet lang in gezeten! mn vriend lachte me uit! toen ik klaar was liep ik naar mn vriend en zei ik, zou ik misschien zwanger zijn? hahaha dit was de eerste keer dat ik moest overgeven. maar voelde me erna ook gelijk wel weer redelijk goed. maar ben wel even rustig gaan zitten. hihi ohh ik heb zo'n zin in de echo. vind ht ook weer heel spannend, maar heb geen bloed meer gezien en nu ik moest over geven zal het wel goed zitten..
Daar zijn wij nu ook mee bezig. We hebben ook net een huis gekocht, dus er komen al papieren genoeg om de hoek kijken! Aangezien we straks een loei van een tuin hebben zei ik: "laten we een huwelijksakte ondertekenen, en straks gewoon een BBQ geven ter ere van het huwelijk en housewarming ineen". De notaris zei ook, als het je niet veel uitmaakt, ga trouwen, veel makkelijker.
@ Melek, gewoon beginnen met MvM. Is voor het goededoel om maar even zo te zeggen Voor dames die net zo graag als wij moeder willen worden. Zo snel mogelijk beginnen. zou ik zeggen @ Angelfire! JAJAJAJAJAJAJAA!! GEFELICITEERD! JE baan gaat gewoon door! TOP!!! BLIJ voor jou!!! SUPER BLIJ!! @ Vicious hoe is het met jou? @ Ik werk momenteel op therapeutische basis... Ben wel alweer 2 dagen in de week beter gemeld. Ik werk alleen op de donderdag en vrijdag. Maar aangezien ik in het onderwijs zit... word ik nu niet meer ingeroosterd... Heb wel alweer lessen gedraait de afgelopen weken. Was echt helemaal geweldig. (zit sinds okt thuis met Burn-out)
Daarom gaan wij ook snel trouwen! En ik moet zeggen het is allemaal best snel te regelen hoor. We hebben sinds afgelopen vrijdag al: pak gekocht, jurk gekocht, kaarten uitgezocht, trouwlocatie gereserveerd receptielocatie gereserveerd Bloemen staan a.s. donderdag op de agenda Dus we hoeven eigenlijk niet veel meer te regelen. En dat in een paar dagen.
@ Minimouse, he! Bleegh, spugen.. jakkie bah. Mij nog niet gebeurt... (gelukkig) Trouwens Mini, doe jij ook mee aan MvM?
Met mij? Ik ben nog steeds hoteldebotel van dat knipperende lichtje op de echo gisteren! Verlies overigens ook geen bloed meer, als laatst wat rozige afscheiding zondag, en nu is het weg, gelukkig!
Fotograaf? / Videograaf? Gastenboek? Bedankjes? Zit plaatsen bij het eten? DJ/band? Wel of geen corsages? Trouw auto? (was bij mij erg handig... omdat ik echt niet in onze eigen auto paste met de jurk...)
bloempje, wanneer gaan jullie trouwen? ik wil namelijk wel maar niet nu zo snel snel. ik denk dus dat het burgelijk trouwen wordt en dan later echt groot.
Anders trouwen jullie gratis... en dan 1 of 2 jaar later, als de kleine er bij kan zijn... als bruidsmeisje, jonge b.v. lekker op het strand nog eens de geloften opnieuw uitspreken met jullie geliefde familie en vrienden erbij en dan in een strandtent lekker een geweldig feest... Dat lijkt mij zoooo geweldig...
gratis trouwen is mannetje op tegen maar willen misschien in het opude stadhuis trouwen op een vrijdag. en dan de rest later inderdaad. maar dat wordt niet op het strand kan ik je vertellen hahaha
Hey meiden, ff ego doen hoor.. Sinds 6 dagen ben ik van sochtends vroeg tot savonds laat heel erg misselijk, sinds de laatste 2 dagen daarvan moet ik ook steeds overgeven. Zin in eten heb ik niet, zelfs water smaakt me niet meer. Maar een aantal gezonde dingen zoals melk, aardappelen, vlees, groentes e.d. eet ik ook niet meer (kan dit kwaad?), omdat het vervolgens overgeven is. Ik ontbijt al met een beschuit op bed, maar als ik dan 20 minuten later opsta, is het alsnog rennen naar de wc. En dan moet ik morgen weer werken..