Even netjes neergezet... Cadeau verlanglijst: Handig:  Flexibath: Het liefst in de kleur wit of appeltjes groen. Deze is nu te bestellen bij Baby-Dump | De grootste online webshop voor duizenden baby artikelen zoals autostoeltjes, babykamers en kinderwagens voor 31,96 verder overal kost dit ding overal 39,95.  KipKep, Feedi: Het liefst in de kleur: Pink Revolution: zowel borst als flesvoedingsdoek. Ongeve er 39,90.  Draagzak Beco Butterfly 2 De prijs is prijzig 159,-. O.a. via www.baby-walz.nlis het artikel te bestellen onder nummer 129.229.792. Het liefst in de kleur: Bruin/Bont (Niet in het zwart verder maakt het niet uit.)  Flessenhouder De prijs is 7,50. O.a. via www.baby-walz.nlis het artikel te bestellen onder nummer 646.725.744  Luifel met UV-bescherming 50+ De prijs is 11,50. O.a. via www.baby-walz.nlis het artikel te bestellen onder nummer 646.415.744  Universeel vliegen/muggennet De prijs is 5,99. O.a. via www.baby-walz.nlis het artikel te bestellen onder nummer 266.999.744  Beschermhoes De prijs is 4,50. O.a. via www.baby-walz.nlis het artikel te bestellen onder nummer 112.984.744 Voorleesboek(jes):  Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn hoofd gepoept heeft ISBN10: 9053413502  De Gruffalo: ISBN10: 9056371843  Het kind van de Gruffalo: ISBN10: 9056376225  Stap maar op mijn bezemsteel: ISBN10: 9025733255  Peter en de Wolf: ISBN10: 9025738648  De Notenkraker: ISBN10: 9025738982  Het Zwanenmeer: ISBN10: 902574009X  Het Carnaval der Dieren: ISBN10: 902574057X  De mooiste vis van de zee: ISBN10: 9055791911 Speelgoed:  Een babygym (Een speelkleed hebben we al.)  Speelgoed van het merk Tiny Love of Playgro vinden wij erg leuk.  Speelgoed Skwich De prijs is 22,50. O.a. via www.baby-walz.nlis het artikel te bestellen onder nummer 127.973.744  Stoffen leerdobbelsteen De prijs is 16,99. O.a. via www.baby-walz.nlis het artikel te bestellen onder nummer 283.100.744  Muzikale Rups van het merk Chicco De prijs is 11,50. O.a. via www.baby-walz.nlis het artikel te bestellen onder nummer 643.203.744  Activity center van het merk Eichhorn color De prijs is 33,50. O.a. via www.baby-walz.nlis het artikel te bestellen onder nummer 644.030.744  Cadeaubon/kaart van de Hema, Prenatal, H&M, C&A etc.  Kleertjes in grotere maten. Als je b.v. Maat 68 koopt let dan svp op dat het maar dan voorjaars/zomer kleding is ipv winterkleren. Anders kan ze het niet aan.  Knutselsetje i.v.m. afdruk handjes en/of voetjes.  Pamper-rekening:
Leuke lijst.....Flexi-bath heb ik ook!!! Supergaaf....En ik denk mega-handig.....Zo opgeborgen, lekker compact....Heb hem natuurlijk in het groen!!! hihi!!! Zitten verder leuke dingen bij....Hmmmm, misschien ff pb'en??? hihi!
Oh ja! Die oranje luiertas is het toch geworden. En hij is nu vet in de aanbieding! Ipv 59,- nu voor 25 euro gevonden!! En hij komt morgen binnen of overmorgen... Leuk leuk leuk
Hihi nee ik zou er ook nog geen foto van maken. En inderdaad hier zullen we ook een selectie maken van foto's die mensen wel en niet mogen zien. Je hoort wel vaak dat ze een plekje maken in de tuin waar ze de placenta neerleggen en daar iets van rozen laten groeien. Maarja ik heb geen tuin, alleen een balkon dus dat feest gaat niet door. Denk trouwens dat je wel wat beters te doen hebt als je net bevallen bent.
Heb hier regelmatig lastvan. Voelt het aan als speldenprikken? Geloof dat dit te maken heeft met het indalen van het kindje. Moet morgen naar de vk, dus zal het eens vragen aan haar.
Plante pot op het balkon? (JAKKES!!!) En anders er overheen gooien... zien wat er gebeurt... Mensen worden GEKKKK! hihi
Vanavond heb ik ook een fitness bal. Heb hem afgelope zaterdag bij de aldi gekocht. Vriendin van me vond dit erg fijn met de weeën opvangen. En bovendien zit je op zo'n bal echt goed rechtop.
Pfff, das echt wel veel. Gelukkig zal je het meeste na de bevalling snel weer kwijtraken. Heb eigenlijk helemaal nog geen last van vocht. Weet ook niet wanneer je hier last van moet krijgen en of je er uberhaubt last van krijgt.
Hihihi hier 2008 pinkpop, supervet. Whahaha alleen de gedachte al dat je daar een rustig ziekenhuis inloopt en dat je uit 1 kamer zoveel herrie hoort. Maar even sirieus, ik weet niet of ze daar akkoord mee zouden gaan hihihi. Zou iig wel supervet zijn als dat kon hahaha.
Hier eet ik witlof met ham en kaas. Heb ik echt in een eeuwigheid niet gegeten (mannetje vind het namelijk echt niet lekker). Maar ik eet vanavond alleen, dus heb ik mooi de kans om lekker witlof met han en kaas te gaan eten, jummie.
Diepe, diepe, diepe zucht.. Het was weer een gezellige ochtend in het ziekenhuis. Echt, dit duurt allemaal veel te lang voor een hoogzwangere! 10.00u daar, 13.45u thuis. Ik was/ben zo moe dat ik wel 3 keer in huilen uitgebarsten ben. Vanmiddag wordt ik gebeld over de bloeduitslag van de leverwaarden, galzure zouten zijn wederom nog niet binnen, en morgen wéér terug om 10.00u. Ik ga even liggen, wilde toch iets van me laten horen.. Beetje raar overigens; met de groeiecho bij 30 weken lag ze enorm voor, op ongeveer 32 weken, en vandaag ineens achter, op 35 weken en een beetje.. Vaag?
EHm... wat eten wij vanaaf? Ik zou het niet weten... Eh... moet nl ook nog booschappen doen met manlief... zelf ga en kan ik echt niet meer sjouwen...
ViciousM!! NEEE! Jakkes wat erg. Wat doen ze je aan! Ik wil je heel veel sterkte wensen!!! En een virtuele dikke knuffel!!!
Even een vraagje, valt eten bij jullie ook zo slecht? Of tegen? Ik heb nl net lekker zoutjes gepakt... chocolade is nl niet in huis. ARG! Maar ondanks dat ik er zin in had heb ik na 3 zoutjes er al helemaal genoeg van... Vreemd...
Whahaha dan heb ik straks een boom op het balkon met heul veel kleine placentatjes erin hihi. Nee al willen ze het voor cosmetische doeleinde gebruiken, ze doen hun best maar, ik hoeft dat ding niet
Hihi goed idee. Ga ik snel nog even een cursus gebarentaal leren. Moet toch weten of de vk persen, persen, persen of zuchten, zuchten, zuchten zegt hihi.