Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaaw meis, dikke knufff.

Jemig waarom duurde het zo lang dan? Probeer wel een beetje rustig aan te doen vandaag...

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Kan nog steeds niet heel veel eten. Heb vanmorgen lekker stokbroodje gezond op. Maar zat er zo vol van dat ik vanmiddag nog niet gegeten heb. Begint nu wel lichtjes te knorren hier. Had al een zakje noodles klaargelegd. Zal eerst maar een half zakje doen zo. Weet nu al dat een heel zakje er niet in zal gaan.

3. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Bedankt voor de antwoorden. Het heeft 3 uur geduurd en is nu helemaal weg. Het voelde niet echt als speldenprikken, eerder als messteken. Vond het echt behoorlijk heftig. Kan t wel vergelijken met de pijn die ik had bij mij bbz. Kon ook niks meer beginnen behalve rustig liggen en niet teveel bewegen. Ik heb de vk uiteindelijk nog even gebeld, omdat ik allemaal enge verhalen las over loslatende placenta e.d. Waarschijnlijk zijn het indalingsweeen geweest. Die kunnen behoorlijk pijn doen begreep ik. Hoop t maar. Voel de kleine wel gewoon dus ze zal wel gelijk hebben...

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ FM, fijn dat de pijn nu weg is. En idd indalings weeën kunnen pijnlijlk zijn. Slim dat je je vk gebeld hebt.

5. FutureMama81

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Thanks :) leuk verlanglijstje heb je.. Die flexibath lijkt mij ook wel wat aangezien we vrij weinig ruimte hebben hier in huis, maar ja wat te doen met het badje dat wel al hebben. Kende t helemaal niet..

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Lang leve marktplaats:D:p

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    En inderdaad erg handig zo'n badje. Nou hebben wij opzich wel voldoende ruimte, maar als ik nog geen badje had, dan had ik zeker hier wel naar gekeken.

8. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Zo de enveloppen zijn geschreven........

Pfff, wat een klus....En er komen steeds weer adressen bij......Heb echt net genoeg kaartjes besteld kom ik nu achter......mmmmm, hopelijk heb ik nu echt iedereen gehad, anders heb ik dadelijk nog een probleem ook!

9. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik heb de flexibath.....
    Idd vanwege ruimte....Zonder ander badje staat dan toch maar in de weg....Ben benieuwd hoe die flexibath gaat bevallen.......Komt vast wel goed....En zo niet, dan is ie altijd handig voor op de camping!!!

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Wilde ik ook al zeggen lang leven markt plaats!

@ Knor! Alweer iets wat we allebei leuk vinden. oh oh.. appeltjes groen? *wink wink* ik ga kijken of ze m in het oranje hebben

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Knor, WOW! Ik zie net dat je kleine iets groter dan gemiddeld zal zijn naar verwachting. Hemeltje lief! Logisch dat je er de P in hebt... Ik ook hoor. Van mij mag ze komen

Als ze dat bad niet in oranje hebben dan maar in het wit.

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik moet even zeggen dat ik goed ben... heb mijn lijst af met wat ik allemaal al heb en nog denk nodig te hebben...
    (als niemand anders het zegt... moet ik het toch zelf doen? hihi)

13. FutureMama81

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Haha ik kijk wel even.. ga weer ff liggen.. Byebye!

14. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Komt helemaal goed....Maar als die voorspelling idd uitkomt van de vk......wordt ik niet blij! hihi, dus over 2 weken mag de kleine van mij komen, ben ik 37 weken......Komt u maar......

hihi, we hebben een date....Heb het genoteerd!

Heb ff voor je gekeken, dat bad is er niet in het oranje (raar eigenlijk!).....Hij is er in het wit, rood, blauw, roze, groen en transparant....tenminste bij www.geboortewinkel.nl (daar heb ik hem besteld)

15. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Lijstjes:
    Ik leef momenteel ook helemaal van lijstjes....Wat moet ik nog doen, wat wil ik nog kopen, enz enz enz....

Pfff, heb een lijstje gemaakt van wat er in de vluchttas moet....nu alleen nog inpakken....

Ook een lijstje van wat er standaard in de luiertas kan zitten.....

En nog een lijstje van wat ik nog moet/wil kopen (vitamine d / k) en verder een wensenlijstje........maar daar mag nog wel wat meer op.....

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Goed idee, ik ga ook eens met lijstjes beginnen. Het mannetje begon gisteravond ook al over een lijstje met belangrijke telefoonnummers, is ook wel handig lijkt mij:p. Ga gelijk beginnen:p

17. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Nou Meiden,

Ben ervandoor!!!

Ga zo even op kraamvisite....ff lekker babyloeren!!!
    Fijne avond, kom morgen nog wel ff kletsen....

Liefs Martine

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Knor, bij mij staat het ook genoteerd! Gezellig!

Flexbath: Ja, suf he dat ie niet in het oranje is... Maar o.k.... Hij is nu in de aanbieding bij de babydump. Scheelt weer 8 euro..

lijstjes... kom er ook in om. Heb er vandaag een gemaakt en lekker niet meer naar gekeken. Geen zin in. Zit al de hele tijd achter de comp.
    Maar ik ga zo wel even stoppen. Begin mijn lichaam te voelen... Is er nog iets leuks op tv? Ik heb echt al een eeuwigheid geen tv meer gekeken. Zelfs geen ATWT... Erg he? Zo druk met nesteldrang...

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    DAg lieve schatten! ben ook weg.

@ Knor veel plezier met babyloeren.. hihi.

@ Bel, succes met lijsten maken! tot de volgende keer!

20. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    hoi dames,

Ik kom effe zwaaien :)

Deel Deze Pagina