Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

    Troeltje VIP lid

    28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Sjonge, ik heb het laatst volgens mij ook al eens gezegd maar die bovenburen van mij zijn me toch een stel herriemakers! Nu ook weer, weet niet wat ze doen maar vind ze irritant (zal de hormonen wel zijn). Nu is het opzich geen probleem tijd, maar ze doen het ook laat en dat vind ik wel echt heel vervelend worden nu!
     
  2. Troeltje

    Troeltje VIP lid

    28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    :)

    Ja wij hebben nu geen bijzondere dag, gewoon 5 februari hahahaha had ook geen keuze!
     
  3. bwtje

    bwtje VIP lid

    8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    owww zo irri!!! snap je helemaal! gelukkig komen die niet hier ;)
    hihi Wel op het oude adres zo'n vrouwtje gehad met boekjes...over geloof e.d. maar als je een keer zegt dat het goed is dat ze terugkomen gaan ze ook nooit meer weg!heel vervelend!
     
  4. Troeltje

    Troeltje VIP lid

    28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hahahah nee inderdaad! Ach wat mammamia zegt, als het geboren is is die dag sowieso speciaal!

    Lisette is trouwens ook gepland op 17-02-05 gekomen, ook geen speciale dag als je het mij vraagt. Was toen 28-02-05 uitgerekend.
     
  5. mommy1983

    mommy1983 VIP lid

    30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ja dat was ik idd.
    Mijn verloskundige zei wel dat het nog aceptabel was.
    Maar hij waqs wel aan de hoge kant idd.
    Normaal zit ik zo rond de 125/70/75.
    Ik voel me verder niet heel anders ofzo.


    @duster gefeliciteerd dat je draaipoging is gelukt. Nu lekker rustig aan doen en hopen dat je beeb zich niet weer terug draait.

    @ hier ik maak me ineens z,n zorgen over de bevalling. Of alles wel goed zal gaan enz. Of het kindje wel gezond is.
    En nu heb ik ook weer z,n verhaal van evelientje gelezen dat haar kindje overleden is bij de geboorte.
    Ik heb er de halve nacht niet van geslapen.
     
  6. bwtje

    bwtje VIP lid

    8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hmm irri ja hier zijn de buren ook regelmatig bezig met herrie maken vooral dat kloppen vind ik irri!
     
  7. bwtje

    bwtje VIP lid

    8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    je moet ook niet dat soort verhalen lezen helemaal niet goed joh ;)
    Je krijg gewoon een mooi gezond kindje straks!
     
  8. mammamia

    mammamia Niet meer actief

  9. FutureMama81

    FutureMama81 Fanatiek lid

    7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Daar heb ik ineens ook heel veel last van. Heb ook t verhaal gelezen. Ben zooo bang dat er iets niet goed is met het kindje of idd dat het misgaat. Zal wel komen doordat t nu zo dichtbij komt.. Meestal gaat t natuurlijk gewoon goed en daar probeer ik me op te focussen, maar soms lukt dat niet echt..
     
  10. guppekop

    guppekop VIP lid

    28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo ben ik ook weer. wel bijgelezen vanaf gisteraaf maar heb weer een hoofd als een vergiet:(
    had gister langer willen kletsen met jullie maar dat kon niet. Heb vreselijke rotnacht achter de rug. maar 1u echt goed geslapen en de rest beetje gedommeld of echt klaarwakker geweest. maar ik zal bij begin beginnen;) had gister vanaf 15u zere buik, hele rare nare pijn dus om 16.45 toch mar vk gebeld, moest een douche nemen van dr en dan merkte ik wel of het doorzette of afzakte want ze verwachtte zoals ze het hoorde dat het weeën waren. dus ik om 17.30 douchen, kon niet eerder omdat eten opstond en wim nog buiten was. douchen hielp dus in zoverre dat er daarna regelmaat in kwam, om de 20min ong dus om 20.30 nog x gebeld omdat ik wilde weten of ik van boord moest enz. Afgesproken dat ik om 22.30 van boord zou gaan als ik het dan nog had (dan hadden we een sluis en konden we eraf) dus wij in de sluis van boord, naar wim zn ouders om de tijd te overbruggen om naar het ziekenhuis te gaan. tegen half 1 naar bed gegaan, toen zat er telkens ong 10 minuten tussen dus wij hadden echt zoiets van: nu gaat het er echt van komen. maar toch maar even plat gegaan om beetje uit te rusten. uiteindelijk in slaap gevallen en na uurtje werd ik wakker en was het weg! de rest van de nacht nog 5 a 6 keer gehad en toen heb ik om 8.15 de vk maar even gebeld of we langs mochten komen, konden om 9u terecht en toen heeft ze me ff onderzocht, ook inwendig, maar had nog totaal geen ontsluiting dus is vals alarm geweest! viel echt heel erg tegen.
    ben nu bij mn ouders en wim weer naar boord, die komt vrijdagochtend weer tenzij dat ik eerder bel.
    sorry voor zo'n verhaal mar moet ff kwijt
     
  11. bwtje

    bwtje VIP lid

    8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Dames ik ga dit ding weer dichtdoen!!

    Ik heb de extra nacht kunnen regelen!! Dus wij gaan vrijdag al richting Brugge JEEEEJ!!!

    Straks weer koken en moet nog even kijken hoe dat werkt dat Maggie braadstomen hahaha

    Smakelijk en fijne avond allemaal!!

    Liefs!
     
  12. mommy1983

    mommy1983 VIP lid

    30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

    Vrienden van ons hadden ook z,n bord omdat ze in een bovenwoning wonen zag er echt leuk uit hoor.
     
  13. belliebel

    belliebel VIP lid

    11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jummie, maggie braadstomen is zo enorm lekker:D.
     
  14. Troeltje

    Troeltje VIP lid

    28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja maar evelientje had wel een risicovollere bevalling he! Ik heb haar nog niet gevraagd om haar verhaal omdat ik zelf nog moet bevallen, maar weet de achtergrond wel een beetje en dat is hier niet aan de orde hoor, dus wees gerust alsjeblieft!
    Natuurlijk heb je geen idee hoe een bevalling zal lopen, en het is logisch dat je je daar nu druk om maakt (doe ik ook ondanks dat ik een KS krijg), maar probeer je zo weinig mogelijk druk te maken, dat is echt het beste!
     
  15. mommy1983

    mommy1983 VIP lid

    30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja ik weet wel dat je z,n verhalen beter niet kunt lezen maar toch doe je dat automatisch.

    Ik ben ook zo bang voor een keizersnee op een of andere manier. tot op heden is er gelukkig nog geen aanleiding voor maar je weet maar nooit.
     
  16. Troeltje

    Troeltje VIP lid

    28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Jeetje meid, wat vervelend! Ja ook voorweeen kunnen verdacht regelmatig komen! Ik hoop voor je dat de volgende keer direct raak is en je lekker mag gaan bevallen!
     
  17. boni001

    boni001 VIP lid

    1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Bwtje, 2 nachten is ook wel erg lekker. Super!

    Troel, heb deze gekocht: Anita Maternity voedingsbeha 5031. Is wel een dure, maar heb er al een aantal van Anita en die zitten wel het lekkerst. En met mijn maat pas ik niet meer in beha's van Hema, H&M en dat soort winkels helaas.

    @bevalling, had het er vandaag nog met iemand over maar je hoort vaak alleen maar de extreme gevallen, al die keren dat het goed gaat lees je niet. Dus maak je allemaal geen zorgen!
    En keizersnee: niet bang voor zijn. Oké het herstel na de tijd duurt langer, maar op zich is het mij echt 100% meegevallen. En het gaat erom dat de beeb er goed uitkomt toch, dus wat moet dat moet.

    Hé Guppekop! Jeetje wat een vals alarm zeg. Balen dat het niet doorzette, bij jou mag het echt al komen, zie dat je de 38 weken al hebt gehad. Knuf voor jou en hoop in ieder geval dat Wim er op tijd bij kan zijn.

    Hier net de box helemaal leeggemaakt, er lag nog allemaal speelgoed van Jasmijn in. Daar hebben we een grote mand voor gekocht. En de drukproef is opgehaald, ziet er mooi uit!
     
  18. mammamia

    mammamia Niet meer actief

    Jeetje meid, wat een verhaal... dan zou je toch haast denken dat het zover is? Niet dus! Sterkte hoor en doe rustig aan... hopelijk zet het de volgende keer wel goed door...
     
  19. mammamia

    mammamia Niet meer actief

    Ja, we waren eigelijk opzoek naar geboortestickers voor op het raam, maar kwam op deze site terecht. Zal het zo eens aan mijn man laten zien, wat die ervan vindt... we wonen wel gewoon in een rijtjes huis, dus geen bovenwoning, maar toch... vindt het alleen wel prijzig... heb ook leuke sticker gezien 40 euro goedkoper! Ik wil altijd iets speciaals haha... helaas is dat meestal ook gelijk duurder...
     
  20. Angelsfire

    Angelsfire Fanatiek lid

    7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    @Guppekop: wat een tegenvaller, vooral als het zo lang duurde. Hopelijk zet het nu snel wel echt door!!

    @BWtje: veel plezier in Brugge, ik ben er een paar keer een weekend geweest. Het is erg mooi en heel gezellig. Ga ook eens naar café de Garre!
     

Deel Deze Pagina