Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

    mammamia Niet meer actief

    Gewoon goed in de gaten houden je bloeddruk... komt vast goed! en op het laatst maakt iedereen zich wel een btje zorgen om de bevalling... gezonde spanning. Geen rare verhalen lezen op dit moment, dat zet je alleen maar meer aan het denken... probeer nuchter te blijven! Straks heb je een prachtig gezond kindje in je armen!:D
     
  2. mammamia

    mammamia Niet meer actief

    Menu voor vanavond:

    pasteitje met kip-ragout/gebakken aardappeltjes en doperwtjes met worteltjes mmm... zal de kip eens gaan bereiden:p
     
  3. boni001

    boni001 VIP lid

    1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier het restant van de zuurkoolschotel van gisteren gegeten dus lekker makkelijk, hoefde het alleen op te warmen.
    Vanavond nog op pad en morgen komt mijn moeder, dus ben ik er niet zoveel denk ik.
     
  4. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    ik ben zo naar borstvoedingscursus dus er mrogen weer doei doei
     
  5. jo7

    jo7 Actief lid

    17 nov 2006
    458
    0
    0
    hallo allemaal,
    ik zal ook weer eens wat van me laten horen.
    Van de week een keer extra bij de gyn geweest ivm misselijkheid en duizelingen. Moest wat bloed laten prikken maar alles is goed.
    vandaag kraambureau op bezoek gehad. Van haar heb ik begrepen dat het kindje pas met 37 weken gelijk naar huis mag na de bevalling.Alles wat ik eerder beval, moet het kindje blijven.
    Hopen dat het dan nog maar even blijft zitten. Bij de jongens had ik ook geen echte kraamtijd omdat ze met 35+3 zijn geboren.

    ik ga nu even een poging doen om terug te lezen
     
  6. LiLaLief

    LiLaLief VIP lid

    1 jan 2009
    6.729
    0
    0
    boekhoudkundig medewerkster/zangeres
    Gelderland
    Ik heb nog niet bijgelezen, maar gezien mijn berichtje van gisteren laat ik even mijn neus zien.

    De CTG was vandaag weer goed, mijn leverwaardes normaal, maar die belangrijke galzure zouten; uitslag nog niet binnen.
    Die hebben kennelijk veel tijd nodig om bepaald te worden, en het bloed moet opgestuurd worden naar Valkenburg.
    Dit maakt dat mijn zorgen blijven, ik krijg maar geen rust.
    Ik ben te ver in mijn zwangerschap om rustig af te wachten, morgen al 37 weken.
    Toen ik het de gyn uit probeerde te leggen wat ik graag wilde en begon met, als ik de uitslag van de galzure zouten.. viel hij naar me uit. (ik sta ook met m'n rug tegen de muur, ik kan geen ijzer met handen breken en ik krijg het idee dat je dat van mij verwacht, we doen ons best!)

    Daarna werd hij weer rustig en vriendelijk.. het is ook altijd een fijne, vriendelijke man, dus ik schrok.
    Frank zei dat ie vreselijk druk was en misschien daarom even uitviel.
    Ik heb heel lang gehuild, vanaf het ziekenhuis, in de auto, thuis.. kon niet meer stoppen.
    Ik snap het wel, maar ik wilde hem niet pushen, ik wilde uitleggen dat daar mijn bezorgdheid zit!

    Vrijdag krijgen we weer een CTG...
     
  7. mammamia

    mammamia Niet meer actief

    Meid wat vervelend nog om dit allemaal te moeten meemaken zo laat in je zwangerschap... en snap dat je erom huilt, is ook niet leuk als die man zo tegen je uitvalt... kun je er dan niet bij hebben... nu vrijdag weer afwachten... ik wens je veel sterkte! Knuf!
     
  8. mammamia

    mammamia Niet meer actief

    Zo, hier het lekkere eten weer achter de kiezen, raamsticker besteld via www.bullby.nl (manlief vond dat geboortebord ook wel leuk, maar toch ook wat prijzig) en nu lekker op de bank hangen...

    Trouwens, super schattig truitje heeft mijn man vandaag gekocht, een blauwe met de tekst: koekjes monster erop hihi... ben er helemaal verliefd op!

    Morgen op kraamvisite bij mijn nichtje om ons achterneefje te bewonderen, ik ben zeer benieuwd! Hij doet het allemaal prima... slaapt al 4a5 uur door 's nachts, ideaal!

    Fijne avond allemaal!

    X
     
  9. JaDeBo

    JaDeBo Niet meer actief

    @ buddy jeetje wat vervelend!! En dan vrijdag weer naar het zkh ook dat is heel slopend. Heel begrijpelijk dat je verdrietig bent, soms lucht het ff op om het te laten gaan. Ik wens je ook heel veel sterkte!! Knuffff
     
  10. LiLaLief

    LiLaLief VIP lid

    1 jan 2009
    6.729
    0
    0
    boekhoudkundig medewerkster/zangeres
    Gelderland
    Heel fijn dat het gelukt is!
    Ik duim voor je dat ze blijft liggen in deze positie!
    (die van ons reageert als we over geld praten, misschien af en toe wat bankbiljetten in je kruis heen en weer wapperen??? ;))
     
  11. LiLaLief

    LiLaLief VIP lid

    1 jan 2009
    6.729
    0
    0
    boekhoudkundig medewerkster/zangeres
    Gelderland
    Dankjewel, lief van je!

    Ik kan inderdaad niet zoveel meer hebben zo op het eind.
    Ik zei daarstraks nog tegen Frank dat ik eigenlijk helemaal niet veel met ons lieve kleine meisje bezig ben, meer met bezorgd zijn, me ellendig voelen door pijn en jeuk...
    Ik ga proberen om ondanks de tegenslagen toch wat bewuster met haar bezig te zijn, het is zo zonde dat het alles negatief tekent..
     
  12. LiLaLief

    LiLaLief VIP lid

    1 jan 2009
    6.729
    0
    0
    boekhoudkundig medewerkster/zangeres
    Gelderland
    Dankjewel! Soms moet je he laten gaan ja.. vanmiddag kon ik niet anders, het was net een kraan die open stond. :(
    Het voelt alleen zo lullig als je zo door het ziekenhuis loopt.
    Ik probeerde het binnen te houden en snel weg te vegen maar dat lukte niet meer.
    Alle spanning kwam er in 1 keer uit denk ik..
     
  13. LiLaLief

    LiLaLief VIP lid

    1 jan 2009
    6.729
    0
    0
    boekhoudkundig medewerkster/zangeres
    Gelderland
    Ik ben op een site gestuit die doen wat ik wil, en waar jullie me op het idee hebben laten komen ;)

    http://www.samensaartje.nl/

    Nu weet ik dat het wel meer gebeurd, en kan ik een beetje zien wat ze er voor vragen!
    (maar ik maak natuurlijk véél mooiere kleertjes :p)
     
  14. belliebel

    belliebel VIP lid

    11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Pfff wat rot meid, nu weet je dus ng niets. Ja oke de ctg was goed. Pfff hoop dat er snel een beetje duidelijkheid, ik duim en hoop met je mee.
     
  15. belliebel

    belliebel VIP lid

    11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier net weer terug van yoga. Kom er altijd zo heerlijk ontspannen van terug. Ben nu dus best wel moe, lekker optijd het bedje in dus:p.
     
  16. evenstar

    evenstar VIP lid

    22 jan 2009
    9.809
    3
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    :( nou helemaal begrijpelijk dat je hier echt op van raakt. Ik vind het trouwens niet superprofessioneel als een arts tegen een patient uitvalt, zeker niet als je hoogzwanger op erg spannend nieuws zit te wachten. Maar goed, het zijn mensen, maar ik zou er net zo overstuur van zijn. Zo kan je erg moeilijk van je zwangerschap genieten!

    Sterkte!!
     
  17. klusser1980

    klusser1980 Fanatiek lid

    11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Ha, weer twee daagjes niet meer online geweest, alvast even een klein stukje bijlezen. Zo naar bed, ben moe. Morgen weer weer een dag...

    Nog spannend nieuws hier gisteren of vandaag?

    Prenatal-doos halen was wel leuk maandag. Natuuuuurlijk toch weer een paar kleertjes gekocht ;) Heb nu wel genoeg voor de eerste fase. En verder 's avonds naar de yoga geweest.
    Ben dinsdag ook bij Kruitvat op het Bastiaanplein geweest. Doos was gewoon beschikbaar, maar niet enorm boeiend op het eerste gezicht, maar ga morgen nog even uitgebreid kijken wat erin zit.
    Verder gisteren schemerlampje voor babykamer opgehangen en vandaag los lampje opgehaald bij iemand van Marktplaats. Kamertje is nu EINDELIJK helemaal klaar!

    Gisteren en vandaag was wel wat druk, met Ikea, Gamma, Kruitvat, Tegelhandel, marktplaats-kopers ontvangen, thuis zaakjes regelen, gordijnen ophalen, Hornbach roedes halen, lampje ophalen en hoes maxi-cosi ophalen. Pffft, morgen doe ik het overdag weer even rustig(er) aan. Eindelijk babywas doen en alles leuk inruimen en neerzetten in de babykamer die eindelijk klaar is! Klusser is blij! Misschien nog even langs de Sani-dump voor een fonteintje en kraantje voor het toilet. En hopelijk morgen ook weer even op 't forum tussen de wasjes en boodschapjes door....
    's Avonds komen vier vriendinnen van mij eten, daar heb ik wel zin in, wordt gezellig! Ondertussen gaat mijn pappa morgen de nieuwe douche installeren, yeah!

    Klusser
     
  18. klusser1980

    klusser1980 Fanatiek lid

    11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    O leuk! Was je na je studie blijven hangen? Of ben je niet van de techniek?

    Achter het Agnetapark, bedoel je in die wijk die rijksmonument is met die geel/groene huisjes? Dat is leuk, rondom die vijver? Ik vind dat nieuwe en oude Agentapark altijd zo mooi eruit zien als je daar aan komt rijden!

    Wat zeg je dat mooi, 'ben weer op de thuisbasis'...
    Tja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan (zo was dat spreekwoord toch??)
     
  19. klusser1980

    klusser1980 Fanatiek lid

    11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    En, tevreden over de gang van zaken daar? Was je toen poliklinisch of medisch?

    Er zijn inmiddels zeven verloskamers, begreep ik op de voorlichting, 't is toch een beetje een streekziekenhuis voor een grote regio. Ze doen er enorm veel bevallingen....

    Groet,
    Klusser
     
  20. klusser1980

    klusser1980 Fanatiek lid

    11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Is weer minder geworden, ben nu 37 weken (A Terme!)
    Met 35 weken had ik er meer last van, misschien nu weer meer ruimte door 't indalen? Ik hoop dat het bij jou dus ook weer wat minder wordt....
    (maar dan krijg je er wel wat voor terug: waggelen ;) en NOG langzamer lopen, ;))

    Klusser
     

Deel Deze Pagina