Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    -2, twee kilo afgevallen dus :D

2. Zet je dan eerst je wekker om eten te gaan maken en ga je dan weer slapen?

Of krijg je soms ontbijt op bed?

3. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Ik neem een beschuit mee naar boven, eet m op sochtends, 20 minuten later sta ik op, om m vervolgens uit te spugen.. helpt hier dus ook niet. Dr vogel heeft er ook het een en ander voor lees ik net.

4. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Oh erg die misselijkheid, ik heb het gelukkig niet zo heel erg overdag. Ben wel misselijk, maar heb niet het idee te moeten overgeven.

Maar 's nachts, ik lig de hele tijd klaar om te gaan rennen, zeg maar. Maar het is nog niet gebeurd. En daardoor slaap ik dus minder. En omdat ik minder slaap ben ik minder misselijk. Ik kreeg er trouwens ook niets voor, helaas...

5. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Dat spul heeft Emesafene (of zoiets). Misschien kun je het wel bestellen bij dokteronline.com. Ja toch?

6. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Emesafene krijg je op voorschrift geloof ik..

Nux Vomica is van dr Vogel.. Mja ik ben ook weer niet zo van die dingen.. anderszijds zoals het nu is is het ook niet leuk meer.

7. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

bloempje: ik ga het eens uitzoeken want daar gaan de meeste kosten in zitten.

nee die luxe heb iik niet hahaha ik zet de wekker om 6 uur, eet een veelkorenkoekje en sta om 7 uur op. 20 minuten is te weinig.

8. mamastarlight

9. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Van vsm heb je dr ook iets voor..
    Blondsteenbokje, dan zal ik morgen ook eens langer blijven liggen. Offe eerder *ontbijten* blegh..

10. Dan ga ik morgen ook maar mijn wekker om half 6 zetten om een cracker te eten. Je moet er wat voor over hebben he?

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Tegen misselijkheid, wasa volkoren cracker's... en voor het opstaan/bewegen enz oppeuzelen... daarna pas opstaan.
    Krijg je bij beschuit niet veel lucht binnen? Dat veroorzaakt misschien ook misselijkheid...

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Bloempje, wat goed van jou... je bent goed bezig. hihi
    heb je het trouwens gezien in de agenda?? hihi

13. 23
    Laidie 1e afspraak en echo VK

Bloempje Trouwen!

Hihi Muurtje is lief!!!

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    zit nu lekker ff te lunchen. Bruinbrood met stroop en kaas... heerlijk!

15. mamastarlight

ja meiden helaas wel, en die bedoelde ik inderdaad van vsm. heb ze alleen niet meer gehaald. gaat nu best goed.

Stroop en kaas? rare combi maar krijg wel trek!!!

16. minimouse

minimouse Niet meer actief

iel.. *ik ren naar de wc* stroop en *bleagh* kaas!! hahaha jakkie! moet er niet aan denken!. mn vriend gaat zo macaroni maken.. maar ik heb meer zin in boerenkool met worst! ahahahah

17. mamastarlight

houd op ik heb trek! en heb maar 3 boterhammen bij me die ik alleen met smeerkaas kan beleggen.

18. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hey,
    zo hier ook erg misselijk, pff
    de vorige zwangerschap was ik 9 maanden misselijk nou ik zit daar niet op te wachten weer, voelde zo raar toen ik bevallen was. hopelijk is het gewoon over over 6 weken :S
    ben ook al 6 weken misselijk maar minder lijkt nu wel erger te worden. mijn schoonzusje zei nog nou als je lekker snel weer zwanger bent ben je minder missselijk jahoor dat zal wel hier niet.
    en broodje kaas met stroop bahhhhhh sorry muurtje.
    ik ga zo broodje gezond maken. eitje kaas ham komkommer sla tomaat beetje mayo weer ongezond.
    nu in de winkel boodschappen doen is geen pretje..
    ik ga het zo maar opruimen :p moet ik nog doen.
    moet vanavond weer werken. van 15 uur tot 23 uur bah
    geen zin :S zou graag willen stoppen met werken straks lekker zorgen voor mijn kindjes dan... lijkt mij wel ideaal!!
    mootje

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Brood met puurehagelslag... jammie! Ook achter de kiezen.. hihi. Wil er nog wel een.

@ Trouwens Minimouse, als je zin hebt in boerenkool... dan zeg je toch... MAAK DAT! Nodig IK... Ikke zwanger!! Moet hebben. hihi

Deel Deze Pagina