Goeie morgen meiden, Het blijft spannend he. Ik moet ff wat kwijt. Mijn vorige menstruatie was anders dan anders, veel lichter en duurde een dag langer. Deze had ik 4 mei. Volgens mijn berekening zou ik 23 of 24 mei mijn eisprong hebben gehad. 24 mei lag ik savonds al doormoe in bed om 8 uur, terwijl ik niet had gedaan.(topic wat ik daarover geopend had, is helaas weg door de verhuis) Ik ging toen al dingen eten die ik normaal niet at, en mn avondeten viel al niet lekker meer. Vervolgens heb ik eigenlijk op 9dpo (9 dagen naar vermoedelijke eisprong, al positief getest). Aangezien ik mezelf echt kwijt plas, vriendlief al iets aan mn buik ziet, en mn borsten echt een cup groter zijn.. zou ik toch niet verder zijn dan ik zelf denk? Ook mn temp zakt normaal als ik ongi ben naar 36.3, maar die is dus toen ook niet onder de 36.7 geweest, en nog steeds niet.
Hallo dames! Ik mag mij hier ook melden. Ik heb gisteren positief getest. Waarschijnlijk ben ik rond 14-02-2010 uitgerekend! Iedereen gefeliciteerd met hun zwangerschap! xxx
lala als je zo twijfelt aan je zwangerschapsduur zou ik gewoon de vk bellen en vragen of je misschien eerder een termijn echo kan krijgen. aan je verhaal te lezen zou het best kunnen dat je iets verder bent. maar ja de 1 heeft veel symptomen in het begin en de andere heeft in het begin bijna nergens last van. hier trouwens ook nog steeds weinig symptomen. maar ik heb wel een goed gevoel over deze zwangerschap tot nu toe. ik hoop dat mijn gevoel goed zit.
@Ladytijger, Maar overal lees je dat t zich pas innestelt naar ong. 5 dagen, toen had ik dus al klachten... snappie? Ik ga vanmiddag zon test doen van clearblue die weken aangeeft, als ie 3+ aangeeft kan het niet kloppen.
Spannend Lala! Ben benieuwd wat er uit je test komt. Ik heb ook nog zo'n digitale liggen die wil ik over een tijdje ook gaan doen om te kijken of mijn HCG zich wel blijft verdubbelen.
Hallo meiden! Ik kom mij hier ook even aanmelden! Ik heb vorige week positief getest en de bloedtest in het zkh was ook positief!! Ik ben uitgerekend op 04-02-2010. Iedereen van harte gefeliciteerd!! En die clearblue testen die aangeven hoe ver je bent kloppen heel vaak niet. Die test meet de hoeveelheid HCG en die waarde verschilt per vrouw. Na 4 weken ongeveer moet hij tenminste hoger zijn dan 50. Ik had een waarde van 1100 na 4 weken. En een ander die gelijk op loopt met mij had 200...
hey hier ook benieuwd lala.. ben nu weer misselijk ook wel niet fijn maar dan zal het wel goed zitten.. ook heb ik vorige week zondag een test gedaan met clearblue maar was negatief... maar ik ben nu 3, weken zwanger.. dan betekend het eigenlijk dat ik 1 week zwanger ben...omdat je dan je eicel hebt bevrucht.. omdat je 2 weken gratis krijg... snap er niks meer van... HELP 27 april was mijn eerste dag van mijn ongesteldheid en had cyclus van 54 dan had ik nu nog nooit zwanger kunnen zijn. ik snap helemaal niks van mijn lichaam naja misschien toch maar clearblue proberen. ik hoop dat er iemand mij kan helpen? gr. mootje ook nog gefeliciteerd jewel 83 welkom bij de groep toch een hoop meiden uitgerekend in febr zo leuk!!
Lijst van de Februari 2010 Mama's; 1 feb '10 - 1984 - 24 jaar - Zuid Holland - 1e kindje 1 feb '10 - Caecilia - 33 jaar - Houten - 2e kindje - ZB - BV 2 feb '10 - Puck24 - 24 jaar - Zuid Holland - 2e kindje - ZB - BV 2 feb '10 - Zwelgje - 25 jaar - Limburg - 2e kindje TB - BV 3 feb '10 - Lisettedijkstra - 24 jaar - Groningen - 2e kindje 4 feb '10 - Muurtje - 32 jaar - Zuid Holland - 1e kindje ZB - FV 4 feb '10 - Juffie29 - 29 jaar - Overijssel - 1e kindje 4 feb '10 - Eyereen - 36 jaar - Zuid Holland - 2e kindje 4 feb '10 - Mieperd - 25 jaar - Noord holland - 1e kindje 4 feb '10 - Jewel83 - 26 jaar - Friesland - 1e kindje 5 feb '10 - Baby Love - 28 jaar - .....?.... - 3e kindje 5 feb '10 - Loe - 34 jaar - Gelderland - 1e kindje - ZB - BV 6 feb '10 - Angelsfire - 34 jaar - Zuid Holland - 3e kindje - ZB - BV 6 feb '10 - Ladytijger - 23 jaar - Noord Holland - 1e kindje 6 feb '10 - Emmetje - 34 jaar - Utrecht - 2e kindje - ZB - BV- 6 feb '10 - Tinetje - 36 jaar - Overijssel - 2e kindje - ZB - BV 7 feb '10 - Kristen - 27 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje 8 feb '10 - sasje77 - 32 jaar - Zeewolde - 3e kindje TB - BV 9 feb '10 - Laidie - 28 jaar - Limburg - 1e kindje 10 feb '10 - Salapio - 29 jaar - Zuid-Holland - 2e kindje - TB - BV 10 feb '10 - Klusser1980 - 29 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje 10 feb '10 - ViciousM - 29 jaar - Didam - 1e kindje - ? - BV 11 feb '10 - Anamie - 37 jaar - .....?.... - 3e kindje 11 feb '10 - Luca79 - 30 jaar - Amsterdam - 1e kindje 12 feb '10 - Deebie - 30 jaar - Alphen a/d Rijn - 2e kindje 14 feb '10 - Lala87 - 21 jaar - Roosendaal - 1e kindje 14 feb '10 - Liedel1 - 26 jaar - Limburg - 2e kindje - ZB - BV 15 feb '10 - Evenstar - 29 jaar - Groningen - 1e kindje - ? -BV 15 feb '10 - Schatje - ?? jaar - .....?..... - 2e kindje ? 16 feb '10 - Mootje1983 - 25 jaar - Bergen NH - 2e kindje - ZB - BV 17 feb '10 - Alina21 - 23 jaar - .....?..... - 1e kindje - ? - BV 17 feb '10 - Kaatje1406- 25 jaar - Gelderland - 2e kindje - TB- BV 18 feb '10 - Bloempje83 - 26 jaar - Eindhoven - 1e kindje - ZB - BV ?? feb '10 - Blond steenbokje - ?? jaar - .....?..... - 1e kindje? TB - BV Aantal dames: 34 TB = thuis bevalling, ZB = ziekenhuis bevalling, BV = borstvoeding, FV = Flesvoeding 1e kindje, 2e kindje, 3e kindje, 4e kindje, 5e kindje. Voor de dames die niet weten wanneer ze uitgerekend zijn: Babytjes.nl :: Over Zwangerschap en baby - Zwangerschapscalculator Ik heb mijzelf er even bijgezet
Mootje, t lastige is dat je ook zon wisselende cyclus hebt, of tenmisnte een lange, bij mij varieerde het ook van 41 dagen tot 32..
Om eerlijk te zijn niet want we ik heb het wel 3x gezegd van nu kan het wel zo zijn... maar we hebben het gedaan van 28 dagen tot 43 dus daar ergens tussen moet het gebeurt zijn. maar dan had ik toch ook eerder een positieve test van af 26 mei ben ik misselijk. 25 en 31 negatief test. ik weet het niet
Als je de eisprong heel laat hebt gehad, kan het nog zijn dat je moet wachten. Heb je al wel een positieve test gehad dan? En anders moet je even naar de huisarts gaan, die kan dan een bloedtest doen en dan weet je het zeker.
Ik heb vanmorgen naar mijn huisarts gebeld om te vertellen dat ik zwanger ben, vroeg ze hoeveel weken ik overtijd ben? Zeg ik zou ik zou morgen ongesteld moeten worden maar had vanmorgen een positieve test. Zegt ze nou normaalgesproken ga je toch pas testen al je flinke tijd overtijd bent, ze had het zelfs over contact opnemen met de verloskundige als je 10 weken bent, nou die heb ik vanmorgen ook al gebeld en die vonden het niet gek dat ik belde?? Wanneer is het normaal dat je dit soort mensen belt? Ik vond haar namelijk een beetje raar doen aan de telefoon. Ze zei zelf nog: je moet niet zo vroeg testen dan heb je nog heel veel kans dat het nog misgaat. Kraamzorg moet je toch ook al heel vroeg regelen?
Ik heb ook de VK gebeld toen ik erachter kwam dat ik zwanger was. Dit was met 4 weken en een paar dagen. Ik heb toen ook de kraam gebeld puur omdat ik al eens heb meegemaakt dat ik 'vrij' laat was en dat wil ik niet nog een keer meemaken. Je kunt rustig bellen hoor echt normaal.
Ik heb idd bij mijn dochter ook alles vroeg geregeld, geregeld is maar geregeld, toch?? En aangezien wij zwangere vrouwen ons overal druk om maken....pfffff....hebben jullie er ook zo'n last van. Ik word gek van mezelf hahahaha
De assistente van mijn huisarts vond het ook heel normaal dat ik meteen belde hoor! Niets geks aan, trek je er niks van aan, dat mens weet niet beter Ik zit op m'n werk maar kan nergens anders aan denken dan aan mijn zwangerschap!
foutje, ik was met de lijst bezig, wilde alles onder elkaar zetten, toen plaatste 'ie 'm al Ik ga er niet meer aanzitten *schaam schaam*
Ja, ik vind het niet echt een geruststellend idee dat ik naar die huisarts moet als er iets aan de hand is ofzo. Die assistente is echt uit de tijd!! Ik heb nog tegen haar gezegd dat je tegenwoordig met 6 weken al kraamzorg geregeld moet hebben maar dat vond ze raar. Volgens mij is er binnen die praktijk al heel lang niemand zwanger geweest?