blondsteen, ahahahahahah jaaa mij bij ook! ik kom echt aan door hem! gisteren gingen we uit eten en ik moest mijn bord helemaal op hebben! hij bleef ook zitten tot dat ik hem op had Was daarnaaaa zoo misselijk... Hij zegt steeds jullie zijn met zn tweeen
@Melek http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-verloskundige/150610-pijn-groei-baarmoeder-6wk-zwanger.html Verder, ja herkenbaar, als ik me echt rustig houd, zoals dit weekend waarin ik amper iets gedaan heb, dan heb ik er minder last van. Ik heb best een (geestelijk) inspannende baan en merk het op werk meer. Het helpt om diep naar de buik te ademen. Doen jullie toevallig aan yoga? Ademhalingstechnieken die ik daar heb geleerd helpen ook, en het is apart hoe snel je rustig vergeet de ademen als je een beetje zit te piekeren.
jaaa ik heb hem gevonden! ik ben ook iemand die meteen in paniek raak... Maar ik doe niet aan yoga helpt dit echt?
ja maar van de andere kant zegt die: je eet als een bouwvakker hahaha. heb hem wel gezegd dat ik eigenlijk nog veel meer moet eten hahaha
Hey Meiden, Jeetje wat word hier ongelovelijk veel geschreven zeg! Kan het maar amper bij houden allemaal Wel erg leuk om al die reacties terug te lezen. Heb vandaag een rot dag, moet nog 3 nachten werken van de 5. Op zich gaat het wel goed hoor, maar ben zo in en in moe, word er misselijk van! Het slapen is ook niks, ben steeds heel vroeg wakker, ga dus s`avond nog maar even liggen, niet dat dat iets helpt, maar zo krijg ik in ieder geval een beetje slaap. Heerlijk dat je het hier even van je af kan schrijven. Groeten Sonja
lieve dames, nog nieuws hier? Ik moet over een kwartiertje voor de echo en ik ben zooooooo verschrikkelijk zenuwachtig! Echt niet normaal meer!! haha Duimen jullie voor me voor goed nieuws???
oh hier ff vreselijk misselijk na de lunch en ik zit op mijn werk. *zielig* haha Futuremama: succes zometeen, we kijken uit naar je mooie echo! Ik ga straks ook ff die VSM-zooi halen. Dit is niets...
@Futuremama; Succes met de echo! Je hebt hem ondertussen al @Bientje; Hoe is je examen gegaan? @Blondsteenbokje; Fijn dat ze zo positief reageerden @Dennismartine; Welkom en gefeliciteerd!
Hai februari-mama's! Ik wil me hier ook graag melden. Vorige week hebben wij twee positieve testen in onze handen gehad en ik wilde nog graag het weekend afwachten, maar nu voelt het echt goed. Als alles goed gaat, ben ik rond 25 februari uitgerekend! En tot die tijd klets ik hier graag met jullie mee. Liefs Jenna
Wat vinden jullie trouwens van een cadeautip op de trouwkaart? Is dit heel gewoon om dit erop te zetten? Ik dacht aan: Zoek je een cadeau, maar heb je geen idee? * hier kunnen wij wel wat mee!
@ Jenna85! GEFELICITEERD en welkom!!! Kan je svp je gegevens even naar mij of bloempje pb-en. Welke we nodig hebben staan op de lijst, die weer staat op de site, zie link onder mijn banner... @ bloempje, ik had een grappig spaarvarken er op gezet omdat ik een envelopje zo stom vond. EN, ook wel belangrijk voor jou.... ivm vakantie ajb geen bloemen
Ik heb ook liever geen enveloppe maar ik wil ook niet allerlei cadeaus waar ik niets aan heb. Had jij nog een tekst bij dat varken?
ik zal gewoon neerzetten dat jullie alles al hebben dat men gewoon welkom is. maar als ze toch graag iets willen geven dan een envelopje van pas kan komen.
@ Varken.... was een spaar varken. En ik was echt wel blij met de enveloppen die daar in waren gedaan (enorm spaarvarken neergezet... gemaakt van papiermacheeee) @ Jenna, je staat op de lijst erbij. Allen je leeftijd nog en of je thuis of in het ziekenhuis en of borst/flesvoeding wil geven. Maar dat hoeft niet hoor. EDIT! JE STAAT ER HELEMAAL OP! en bedankt voor de complimenten. *wink* de site is nu ook voor jou!
Je kan zulke dingen ook heel goed aan je ceremoniemeesters overlaten! Wij willen ook graag bijdrage, maar dat komt in de brief bij de kaart, de kaart is bij ons echt puur een uitnodiging.