Dag dames, alles goed hier? Geen tijd om bij te lezen, helaas! Bij mij alles prima, voel me top! En onze spullen zijn gisteren geleverd, het lijkt wel Sinterklaas Allemaal dozen uitpakken
@ goede avond allemaal! Wat een hoop is er weer geklept. @ futuremama, bij 5wk en 5 dagen heeft de echo-mevrouw een inwendige echo gemaakt en met heel veel pijn (!) en moeite twee witte streepjes op de echo weten te krijgen. Maar eigenlijk... was er niets te zien... Maar ze bleef maar frotten daar beneden... (zie echo 1 op site.. een zwart iets in zwart zakje) Ik heb dus hele goede hoop voor je! Kop op! We duimen met z'n allen voor je!! KNUF!! @ Caecilia, ik snap helemaal wat je bedoeld... heb je de eerste pagina,s van dit forum gelezen? Ik was werkelijk woest. En als ik er aan denk nog steeds... Maar ja, helaas... niets aan te doen. En gelukkig zitten er nu een hele hoop lieve dames hier waar het gezellig mee kleppen is. Dus schroom niet en stort lekker je hart bij ons uit. KNUF!! @ Leeuwtje, lekker vroeg sinterklaas!!! JOEPIE!! blij dat je je lekker voelt. @ hier, ik ben lekker wezen eten bij een vriendin die net zo lang zwanger blijkt te zijn als ik. hihi erg grappig toen we er achter kwamen. Was gezellig. Voor de rest kapot moe. Maar aan een dutje doen kwam ik neit echt toe... ik werd plat gebeld... @ Sonja, je bent naar de 6e feb geschoven
hoi meiden, Bij deze mijn laatste bericht van vandaag; ik heb mijn fotoalbum bijgewerkt. - Ik heb mijn echo van afgelopen vrijdag erin gezet - En ik heb ook een foto gemaakt van de MvM-test van gisteren De originele echo-print is wel duidelijker dan de (verkleinde) foto ervan, maar ik vindt het toch nog een leuk plaatje! Weltrusten, Klusser
hallo, zo, klaar met werken, pffff kan je dan moe zijn. lange dag. en gelukkig hoef ik morgen niet te werken.. wat kan je toch drollig zijn als je zwanger bent!! vooral als je veel dingen tegelijk moet doen. donderdag en dan gaan we weekendje naar slagharen. ik hoop echt neit dat het dan weer mis gaat. want de vorige keer waren we op huwelijksreis en toen ging het fout.. pffff. krijg weer de kriebels van..... klusser zie er goed uit!! lekker he wat een geruststelling!!! meiden voor de echo vandaag nou ik hoop dat het allemaal goed mag zijn ik ga slapen..... weltruste mootje
hey mootje1983 wat voor werk doe je eigenlijk? Wat was er mis gegaan tijdens je huwelijksreis?Veel plezier en suc6 tijdens de echo
hey nina@ toen wij ging trouwen wisten wij net dat we zwanger waren en ik had week voor we gingen trouwen, had ik bloedverlies en leek toch goed te zijn tijdens echo. maar week op centerparcs (huwelijksreis) was het mis gegaan. ben nog nooit zo ziek geweest (kon niks meer) stukje lopen was al te veel. maar moet beetje postief blijven maar erg moeilijk al is het weer 2 jaar geleden maar voelt als of het net gebeurd is :S ik heb geen echo hoor ik wenste de meiden die een echo hebben suc6.. en vorige jaar was dit de uitgerekende datum. maar pas 6 juli joppe gekomen ik probeer beetje vast te houden dat het ook wel goed kan gaan. dus is ff spannend. hopelijk geen bloedverlies meer! mootje
ja ik snap dat het effe moeilijk is voor je. Het blijft toch bij je z,n gebeurtenis. Maar het gaat vast goed deze keer.
morgen, leeuwtje hoop dat het niks is. heb je het nu nog?duim voor je dat het niks betekend en dat het bij het innestelen hoort. anders de vk bellen. chips kan niet meer terug lezen. angelsfire, goed man van je werk! wat een geruststelling!! meiden met de echo veel succes vandaag! duim voor goede echo s!! mijn gyn belt vanmiddag terug. ben vergeten te vragen of ik mijn hep B injectie nu mag hebben. heb al 2 prikken gehad en met de 3e ben je imuum. iedereen die in de zorg werkt moet die hebben. ik had hem vorige week maar weet niet wat ik moet doen. wil ook nog niet op mijn werk zeggen dat ik zwanger ben. zal meteen eens vragen met die scheidingswand die ik zag in het vruchtzakje. ben zo bang dat er niks in komt ook. wat een onzekerheid. weet dat het normaal is om met 5 weken niks te zien. maar heb al eens eerder een leeg vruchtzakje gehad. en ben zo bang voor herhaling. ga zo maar weer eens naar school. moet tot half 5 morgen weer examen. nog 2 dagen en danhoef ik niet meer naar school!!! tot vanavond!
@ all: goedemorgen meiden! @ schatje: hoe is het met je oom, veel sterkte voor jou en je familie! @ angelfire: van harte met je werk! Super zeg! Wat zul je opgelucht zijn! @ leeuwtje: het kan gewoon innestelingsbloed zijn hoor! Heb ik ook gehad bij mijn zoontje, zo rond de 5 weken! @ bientjuh: ik snap je angst hoor...hopelijk is er straks duidelijk wat te zien! En succes nog weer met je examen! @ ik weet het al niet meer sorry meiden!
Bruinverlies hoeft niks te betekenen volgens mij. Ik ken er wel meer die het hadden, na het vrijen, bij een hoestbui, etc. Hoop voor je dat het onschuldig is!
Hoi meiden, totaal niet bijgelen, stellteje kletstantes. Nog 1 weekje en dan heb ik eindelijk een echo..ik vind het z spannend... @Leeuwtje83: had ik vorige week ook maar mijn schoonzus zei (die verloskundige is) dat bruinverlies echt niets betekend. Ik had het na het vrijen maar het kan ook spontaan komen. Maak je niet te veel zorgen. Zodra het helderrood wordt en je buikpijn krijgt wel vk / gyn bellen anders is er verder niets aan de hand. Liefs, Liedel
Ik zag dat er een aantal dames zijn die vandaag een echo hebben : Heel veel succes Over trouwen: Wij zijn vorig jaar getrouwd toen ik 35 weken zwanger was (we besloten 3 weken daarvoor pas te trouwen) We wilden alles goed geregeld hebben voor onze zoon en we waren van plan ons (huur)huis te kopen, dus was trouwen eigenlijk de makkelijkste oplossing . Wij hebben het heel klein gevierd (ouders, zussen, zwagers en kinderen) 's Ochtends getrouwd, 's middags lunch en indoor active midgetgolf (ook heel leuk voor de kinderen) en 's avonds gezellig uit eten. Nog regelmatig krijg ik complimenten over deze dag Matthijs en ik gaan zo zwemmen. Het is de laatste les voor hij op moet voor zijn "diploma's", dus we moeten even goed ons best doen. Mama is alleen beroerd Liefs Silvia
goeiemorgen allemaal, Gister belde mijn vader nog op.. Mijn oom hebben ze toch weer een beetje slaap middel gegeven omdat hij heel onrustig is.. Zijn temp is nu weer goed en zijn bloeddruk ook.. Mijn tante heeft gister veel tegen hem gepraat en gezegd dat ze van hem houdt en dat ze het nu allemaal pas snapt hoeveel impact het allemaal op hem heeft gehad.. Ze vroeg of hij wilde knikken als hij haar hoorde en dat deed hij! Het is natuurlijk nog afwachten maar er zit een klein beetje schot in.. Voor de rest gaat het lekker hier..
Ik heb meerdere malen met mijn vorige zwangerschap bloed verloren! ook helder rood en mijn zoontje is er toch echt meid! Misschien is het nog wel van de innesteling en komt het er nu uit..