Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

over trouwen: Wij zijn al 3 jaar verloofd haha:)
    Wij gaan nu eerst voor de kindjes en dan sparen om te trouwen..
    Dan kunnen de kinderen er straks voorlopen! :)

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

morgen meiden!

3. Goedemorgen!

Nou vanmorgen om 5:30 mijn wekker gezet om mijn cracker te eten, maar ben vandaag toch weer misselijk! Heb vanmorgen zitten janken omdat ik me zo ellendig voel. Ben zo moe, kan bijna niet op mijn benen staan om me 's ochtend op te maken. En m'n broek zit zo strak!

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Goede morgen...

@ Leeuwtje, hoeft niets te betekenen het bruin verlies... ik val in herhaling. sorry. Zijn mij al meerdere voor geweest... Als het erger word de ha/vk/gyn bellen.
    Trouwens al uitgepakt?

@ Schatje1, ik ben 1,5 en nog wat jaar verloofd geweest. hihi. Lekker sparen en dan heerlijk genieten van jullie dag.

@ ik wilde nog meer reageren... maar ik ben het kwijt.

@ Oom, hoop dat t snel beter met hem gaat.

@ vanavond een gala feest op school... Ik had mijn trouwjurk aan willen trekken... Maar manlief betwijfeld of ik m nog aan krijg over mijn buik... *zucht!* Wat nu? Ik heb niets anders..
    De jurken (1 voor collega) zijn al door manlief in de auto gelegd... Maar ik neem voor de zekerheid nog maar een zwarte "normale" mee. *zucht*

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Lieverd toch! wat naar!
    Misschien dat spul van vsm gaan gebruiken? En vandaag ff ziekmelden en bijtanken?
    Of misschien zit je al op je werk... Maar als het niet gaat gewoon naar huis gaan, hoor.

En ik zou zeggen ga lekker voor een zw broek. Scheelt echt in de pijn (en ik voel mij er ook minder beroerd door)

KUS !

6. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Bruinverlies: Dank voor alle geruststelling :) Ik weet zelf ook wel dat bruinverlies niets te betekenen hoeft te hebben, maar zodra ik het zag stond mijn hart toch even stil... Heb het wel vaker gehad vandaag, gelukkig nog steeds bruin, maar het leek wel meer. Als ik het morgenochtend nog heb, bel ik de HA.

@Muur: Trouwjurk aan en een buikband eroverheen? Net als een sjerp :) Nog niet uitgepakt trouwens, wel al ons prachtige serviers :D

@schatje: Het lijkt gelukkig al wat beter te gaan met je oom! *KNUFFEL*

@Trouwen: Mijn man en ik zijn een jaar verloofd geweest, gaf ons lekker de tijd om alles te regelen :)

7. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Bloempje: Wat k*t meissie! Misschien aan de HA vragen of hij daar niet een pilletje ofzo voor heeft? Dit is ook niet gezond, natuurlijk. Sterkte, *KNUF*

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Hoi Klusser,

Hou je de ontwikkelingen rond de NHG in de gaten?
    Kan namelijk veel geld schelen maandelijks!
    Wij hebben net een huis gekocht, en gevraagd of de overdracht naar later geschoven kan worden i.v.m. de NHG.

9. Ik wilde pas na de vakantie aan zwangerschapsbroeken beginnen als ik 12 weken ben. Stel je voor dat iemand het nu al ziet?

Ja ik wil wel even die vsm tabletjes halen maar ga het liefst zo snel mogelijk naar huis en heb dan geen zin om langs de winkel te gaan. Vanavond heb ik met een vriendin afgesproken om naar de bios te gaan. Ga haar ook vertellen dat we gaan trouwen, dus wil die afspraak ook niet afzeggen.

Ik zag trouwens dat ik 10 weken ben als ik ga trouwen en las dat je kwaaltjes dan op hun hoogtepunt zijn!! Ik hoop van niet!

10. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Bloempje, hier heeft het ontbijt op bed en 3 kwartier blijven liggen wel geholpen. Enne een tabletje Travelin van vsm voor ik opstond, misschien dat dat jouw ook helpt?

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Eigenwijs stuk vreten! Of pilletjes halen dat de misselijkheid verdrijft... of thuis hangen en beroerd voelen... Weeg weeg...
    En wie zegt dat je vanaaf af moet zeggen... wie weet dat die pillen geweldig helpen. Is hier al eerder genoemd...
    Knuf!

12. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Bloempje: Ja, dat zou aardig kunnen kloppen! Mijn HA zei gisteren dat de misselijkheid meestal op zijn hoogtepunt is tussen de 8 en 12 weken. Nou, dan hebben we nog wat voor de boeg ;) Ik duim voor je dat jij je in de week van je trouwdag helemaal top voelt! *Duimerdeduimerdeduim*

13. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Muur: Nou geen ruzie gaan maken he? Twee zwangere dames aan het knokken, dat kan nooit goed gaan ;) :D :p

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    *Muurtje duimt mee! Muurtje duimt mee! Muurtje duimt mee! Muurtje duimt mee! Muurtje duimt mee! Muurtje duimt mee! Muurtje duimt mee! Muurtje duimt mee! Muurtje duimt mee! Muurtje duimt mee! Muurtje duimt mee! Muurtje duimt mee! Dat Bloempje zich fris en fruitig zal voelen op haar TROUWDAG!!!* En natuurlijk nu al... Zou nog beter zijn!

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Leeuwtje???? Hoe zo ruzie?!? Knokken? Nee joh! Nergens voor nodig. hihi. Ik herken iemand die eigenwijs is op kilometers afstand... hihi. It teeks(? Engels... zucht) one too know one. hihi...

16. Ik ben daarna weer een uur gaan slapen, dus zou goed moeten zijn toch? Ik zal die travelin tabletjes eens proberen, zijn dat reistabletjes?

Ik heb wel een zwangerschapsjoggingbroek, die ga ik vanaf nu 's avonds aan doen. Overdag maar wat wijde rokken of jurkjes dan kan ik mijn buik gewoon laten gaan waar ie wil en hoef ik 'm niet in te houden.

@klusser, klinkt goed dat huis!

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Joepie! Vandaag 7 weken :D

Mag mijn echo ook op de site??

Fijne dag allemaal!

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oei... ik ga mijn 8e week in... hoop dat t mee zal vallen...

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    ViciousM!!!! GEFELICITEERD MET JE 7 WEKEN!!! JOEPIE!!!

Edit: echo ga ik er in zetten.

20. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Muur: Je zat bijna helemaal goed! It takes one to know one :) En jullie waren nog geen ruzie aan het maken, maar het scheelde niet veel. Met die hormonen escaleert het natuurlijk snel ;)

Deel Deze Pagina