Bloempje dat zijn reistabletjes ja, nou ja tegen de misselijkheid, en je mag ze gewoon hebben, enne ze lijken te helpen...
@ViciousM: *Leeuwtje doet de 7 weken wave* Oehoe! @Muur: Het staat niet in steen gebeiteld he, voor hetzelfde geld heb je nergens last van
@ JOEPIE!!! LEEUWTJE IS EEN VIP!!! GEFELICITEERD!!! @ WHAHAHA in steen gebeiteld... ach, hier gaat het tot nu toe redelijk goed. Af en toe misselijk maar gelukkig niet zum k*tsen... Hopen dat t zo blijft! Heerlijk die woord spelingen.. Ik noem ons kleintje trouwens al kiezeltje... hihi
Ik noem ons kleintje 'frummeltje' Is dat trouwens niet een leuk onderwerp voor de site: je bijnaam voor je kindje?
Hihi, hard van buiten (alhoewel... hihi ik voel best zacht aan hihi) en zacht van binnen (en oh ...zo lekker hihi)... Peperkoek... mag het ook peperkoek met chocolade zijn? Ik smelt namelijk af en toe wel eens weg... hihi
hallo dames! was niet zo misselijk vanmorgen, maar nu jullie over chocolademousse gaan kletsen ga ik de wc pot maar weer knuffelen! ahahah jakkes! moet er niet aan denken.. chocomouse... bleagh!
@ Mini, moet ook zeggen dat ik daar nu niet echt op zit te wachten. En ik merk dat jij een innige intieme band met je toiletpot aan het ontwikkelen bent...
whahaha wat een lol weer hahaha leuk bijnaampjes. mijn moeder noemt de kleine druppie hahaha en wij wondertje of kleintje